Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?

Data: 2010-11-16 19:43:49
Autor: KLOSZ
Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?
W dniu 2010-11-16 14:06, Mawashi pisze:
Witam,
prawko zdane ;), więc zaczęłam szukać sobie motocykla. Te o pojemności
600 są chyba za ciężkie dla mnie. Nie czuję się pewnie. Co myślicie o
Suzuki GS 500 jako pierwszy motor? Pozdro!

Kupowac i... bedzie Pani zadowoloooona...

Zdrowko
KLOSZ

--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?