Co myślicie o firmie chipującej z allegro. (wrocław)

Data: 2009-05-13 22:56:54
Autor: Regand
Co myślicie o firmie chipującej z allegro. (wrocław)
Miał ktoś styczność z tą firmą?

Ja mialem, ale wtedy jak jeszcze robili za 300-350zl.
I w sumie u mnie w moim 2.0HDI po przejechaniu okolo 90 tys km na zchipowanym komputerze wszystko jest ok.

Ale wiadomo, jest napewno od groma pozytywnych opinii jak i negatywnych
sam decyduj :)

Co myślicie o firmie chipującej z allegro. (wrocław)