Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER

Data: 2010-08-02 16:03:50
Autor: krzysiek82
Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER
Jak w temacie, w sklepach to polecają ale coś dziwnie tanie 150zł za komplet klocków i tarcz na jedną oś.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-02 07:52:58
Autor: Lukasi
On 2 Sie, 16:03, krzysiek82 <s...@user.pl> wrote:
Jak w temacie, w sklepach to polecają ale coś dziwnie tanie 150zł za
komplet klocków i tarcz na jedną oś.

Zakładałem tarcze i klocki firmy Steinhof już do 4 samochodów i zawsze
było wszysko OK.
Tarcze za każdym razem przy montażu sprawdzane czujnikiem zegarowym to
podstawa,
klocki fajnie mocno hamują.
To polska firma produkująca pod Tarnowem a ja wychodzę z założenia, że
trzeba wspierać
polskich producentów.

Data: 2010-08-02 16:24:51
Autor: Beny

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:4c56d063$0$19183$65785112news.neostrada.pl...
Jak w temacie, w sklepach to polecają ale coś dziwnie tanie 150zł za komplet klocków i tarcz na jedną oś.

-- krzysiek82

Pierwsze slysze....

Na tym sie nie oszczędza, lepiej raz a dobrze, poszukaj czegoś lepszego.

Data: 2010-08-02 16:49:51
Autor: J.F.
Użytkownik "Beny" <spam@sram.pl> napisał w wiadomości news:4c56d533$1news.home.net.pl...
Pierwsze slysze....
Na tym sie nie oszczędza, lepiej raz a dobrze, poszukaj czegoś lepszego.

To jedna strona medalu, a druga - skoro nie widac roznicy, to po co przeplacac :-)

J.

Data: 2010-08-02 17:00:54
Autor: Beny

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i36lu6$h0o$1news.onet.pl...
[...]

Dzisiaj widzisz ta druga strone a za pol roku jak będziesz mial bicie na kierownicy zobaczysz tą pierwszą strone medalu.
Kto oszczedza placi dwa razy, pare razy sam tego doswiadczylem.

Pozdrawiam
Beny

Data: 2010-08-03 09:39:58
Autor: Jakub Witkowski
Co my�licie o klockach i tarczach fir my STEINHOF/ROPER
W dniu 2010-08-02 17:00, Beny pisze:
UÂżytkownik "J.F."<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści
UÂżytkownik "Beny"<spam@sram.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści
Pierwsze slysze....
Na tym sie nie oszczĂŞdza, lepiej raz a dobrze, poszukaj czegoÂś lepszego.

To jedna strona medalu, a druga - skoro nie widac roznicy, to po co
przeplacac :-)

J.

Dzisiaj widzisz ta druga strone a za pol roku jak bĂŞdziesz mial bicie na
kierownicy zobaczysz tÂą pierwszÂą strone medalu.
Kto oszczedza placi dwa razy, pare razy sam tego doswiadczylem.

Powiedzmy, że ryzykuje, że zapłaci dwa razy.

Ja przypilony potrzebą kupiłem po taniości klocki SAMKO do tarcz MIKODA - a mało komu
te nazwy coś mówią. I jeździłem na tym zestawie ok 100kkm bez najmniejszego problemu.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,

Data: 2010-08-03 09:57:05
Autor: krzysiek82
J.F. pisze:
To jedna strona medalu, a druga - skoro nie widac roznicy, to po co przeplacac :-)

Dokładnie,  coraz więcej pozytywnych opinii mam na temat tych klocków i tarcz i chyba się skusze, przecież nie zawsze cena świadczy o jakości. Na cenę produktu składa się marża pośredników a ta może być różna, raz większa a raz mniejsza.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-03 07:34:37
Autor: Arek ;-)
Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER
On 3 Sie, 09:57, krzysiek82 <s...@user.pl> wrote:
J.F. pisze:> To jedna strona medalu, a druga - skoro nie widac roznicy, to po co
> [...]

tarcz i chyba się skusze, przecież nie zawsze cena świadczy o jakości.
Na cenę produktu składa się marża pośredników a ta może być różna, raz

To jak z Mikoda - do nabycia raczej online, w zwykłych sklepach raczej
ciężko dostepna, a nie rozni sie znaczaco jakoscia od "uznanych"
producentow. Kto lubi przeplacac moze nabyc brembo by poland lub
zimmermany. To jest dopiero (drogi) szajs.

A bicie pojawic sie moze tez na dobrych tarczach, na to raczej nie ma
reguly, kazdy budzetowy zestaw mozna zniszczyc.

Data: 2010-08-02 21:48:41
Autor: Gast
Beny <spam@sram.pl> napisał(a):

> [...]
>
> -- > krzysiek82

Pierwsze slysze....

Na tym sie nie oszczędza, lepiej raz a dobrze, poszukaj czegoś lepszego.

Jak pierwszy raz słyszysz to się nie wypowiadaj. Ja używam takich klocków i zupełnie nie widzę potrzeby szukania czegoś lepszego.

Data: 2010-08-02 23:38:45
Autor: to
Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER
begin  Gast
Jak pierwszy raz słyszysz to się nie wypowiadaj. Ja używam takich
klocków i zupełnie nie widzę potrzeby szukania czegoś lepszego.

Jakie testy przeprowadziłeś?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-03 07:47:10
Autor: Beny

Użytkownik " Gast" <jgor5.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i37efo$so7$1inews.gazeta.pl...
Beny <spam@sram.pl> napisał(a):

> [...]

Na tym sie nie oszczędza, lepiej raz a dobrze, poszukaj czegoś lepszego.

Jak pierwszy raz słyszysz to się nie wypowiadaj.

Bawisz sie w szeryfa ?

Data: 2010-08-08 10:29:56
Autor: MarcinJM
  Gast pisze:
Beny <spam@sram.pl> napisał(a):
[...]

To i ja wtrace:
W sejaczu mialem na szybko zalozone Samko, wytrzymaly ok 500km treningowych. Ferodo (cywilne, nie DS'y) w tych samych warunkach zrobily ok 2000km. Teraz mam Bendiks (bendix?) i maja ok 1000km.
Nadmienie tylko, ze samko bardzo sie przypalaly, wymagaly czestego poszlifowania grubym papierem sciernym, zeby usunac spalona, twarda warstwe.

ALE. W trooperze mam samko do jazdy "dziadoskiej" i absolutnie wystarczaja.
Reasumujac: JEST roznica, ale wszystko zalezy od tego, do czego auto ma sluzyc.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-08-02 16:25:35
Autor: yabba
[...]

Mam założone klocki STEINHOF w Fiacie Stilo we wszystkich kołach. Nie zauważyłem żadnej różnicy względem klocków oryginalnych (fabrycznych), które były poprzednio.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2010-08-02 17:05:45
Autor: kamil

"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message news:i36kqr$t7q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pytanie, jak sie zachowaja kiedy trzeba bedzie np. awaryjnie zahamowac z 180 na autostradzie z pedalem w podlodze.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-02 16:39:21
Autor: to
Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER
begin kamil
Pytanie, jak sie zachowaja kiedy trzeba bedzie np. awaryjnie zahamowac z
180 na autostradzie z pedalem w podlodze.

Pewnie tak jak kosztuje. ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-02 18:59:03
Autor: venioo
W dniu 2010-08-02 18:05, kamil pisze:

Pytanie, jak sie zachowaja kiedy trzeba bedzie np. awaryjnie zahamowac z
180 na autostradzie z pedalem w podlodze.

1. Stilo by musialo tyle wyciagnac
2. W Polsce na tych namiastkach autostrady

:)

--
venioo
Xantia X2 Break 1,9TD Magma-Rot -PMS

Data: 2010-08-02 22:35:49
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "venioo" <p.wienke@onet.eu> napisał w wiadomości news:i36tgm$4tl$3news.onet.pl...
[...]

Wyciągnie. Może z trudem, ale jakiś czas temu, debil w błekitnym stilo zjechał mi na autostradzie zmieniając pas ze środkowego na lewy, prosto przed maskę, właśnie przy takiej prędkości. To znaczy, ja miałem trochę więcej i musiałem do 180 gwałtownie zwolnić. Ale klocki miałem trochę droższe ;-)
Od tego czasu nie lubię stilo ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2010-08-03 07:50:33
Autor: Beny

Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4c572c1f$0$17093$65785112news.neostrada.pl...
[...]

hehe, pamietaj też jak masz stilo na zderzaku to nie hamuj mocniej, tam siedzą swietne klocki i tarcze

swoją drogą stilo jako jedyny fiat z tamtych lat ma ładny przód i ogolnie nie wyglada źle

-- Yogi(n)

Data: 2014-07-05 12:57:50
Autor: mr.chudy78
Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER
jebniety jestes 180 a czym jezdzisz gamoniu na autostradzie jestes raz w roku

Data: 2014-07-05 22:52:43
Autor: PiteR

Date: Mon, 2 Aug 2010 22:35:49 +0200

--
Piter

golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka

Data: 2014-07-06 23:23:20
Autor: Cavallino

Użytkownik <mr.chudy78@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:76c08285-a78f-4d8d-86b9-ef5ce97801d4@googlegroups.com...
jebniety jestes 180 a czym jezdzisz gamoniu

PLONK

Data: 2010-08-02 21:56:50
Autor: yabba
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:i36qcr$in6$1inews.gazeta.pl...

[...]

Na pewno się bardzo nagrzeją.
Mógłbym sprawdzić jutro, ale nie mam pod ręką autostrady. :)

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2010-08-02 22:08:46
Autor: Beny

Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości news:i377u4$6sl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nikt nie karze rozpędzać sie do 250km/h, to tylko 180, dla stilo wystarczy kawałek prostej drogi ;)

-- Pozdrawiam,

yabba

Data: 2010-08-02 19:39:33
Autor: Adam Szewczak
[...]

    Polska firma, znajdz strone poczytaj. Wywodzi sie jeszcze dawnej epoki.
Ja montowalem tarcze oraz ich klocki (teraz po raz drugi) i jest bardzo dobrze. W koncu nic nie piszczy.

Wydaje mi sie ze gdzies czytalem ze ich klocki ida chyba na pierwszy montaz do Fiata ?

PZDr
Adam

Data: 2010-08-03 08:13:38
Autor: neoniusz
[...]

Hak marki Steinof po miesiacu od zalozenia wygladal tak:
http://yfrog.com/16hakqj
Przy zakladaniu w "profesjonalnym warsztacie" byl caly ladny pomalowany, czarny i blyszczacy.
Oczywiscie wymienili za darmo na nowy w ramach gwarancji, ale jak ci klocki nie wytrzymaja i wyladujesz na drzewie, to gwarancja juz chyba nie bedzie potrzebna.

Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER