Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER

Data: 2010-08-02 16:24:51
Autor: Beny
Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:4c56d063$0$19183$65785112news.neostrada.pl...
Jak w temacie, w sklepach to polecają ale coś dziwnie tanie 150zł za komplet klocków i tarcz na jedną oś.

-- krzysiek82

Pierwsze slysze....

Na tym sie nie oszczędza, lepiej raz a dobrze, poszukaj czegoś lepszego.

Data: 2010-08-02 16:49:51
Autor: J.F.
Użytkownik "Beny" <spam@sram.pl> napisał w wiadomości news:4c56d533$1news.home.net.pl...
Pierwsze slysze....
Na tym sie nie oszczędza, lepiej raz a dobrze, poszukaj czegoś lepszego.

To jedna strona medalu, a druga - skoro nie widac roznicy, to po co przeplacac :-)

J.

Data: 2010-08-02 17:00:54
Autor: Beny

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i36lu6$h0o$1news.onet.pl...
[...]

Dzisiaj widzisz ta druga strone a za pol roku jak będziesz mial bicie na kierownicy zobaczysz tą pierwszą strone medalu.
Kto oszczedza placi dwa razy, pare razy sam tego doswiadczylem.

Pozdrawiam
Beny

Data: 2010-08-03 09:39:58
Autor: Jakub Witkowski
Co my�licie o klockach i tarczach fir my STEINHOF/ROPER
W dniu 2010-08-02 17:00, Beny pisze:
UÂżytkownik "J.F."<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści
UÂżytkownik "Beny"<spam@sram.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści
Pierwsze slysze....
Na tym sie nie oszczĂŞdza, lepiej raz a dobrze, poszukaj czegoÂś lepszego.

To jedna strona medalu, a druga - skoro nie widac roznicy, to po co
przeplacac :-)

J.

Dzisiaj widzisz ta druga strone a za pol roku jak bĂŞdziesz mial bicie na
kierownicy zobaczysz tÂą pierwszÂą strone medalu.
Kto oszczedza placi dwa razy, pare razy sam tego doswiadczylem.

Powiedzmy, że ryzykuje, że zapłaci dwa razy.

Ja przypilony potrzebą kupiłem po taniości klocki SAMKO do tarcz MIKODA - a mało komu
te nazwy coś mówią. I jeździłem na tym zestawie ok 100kkm bez najmniejszego problemu.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,

Data: 2010-08-03 09:57:05
Autor: krzysiek82
J.F. pisze:
To jedna strona medalu, a druga - skoro nie widac roznicy, to po co przeplacac :-)

Dokładnie,  coraz więcej pozytywnych opinii mam na temat tych klocków i tarcz i chyba się skusze, przecież nie zawsze cena świadczy o jakości. Na cenę produktu składa się marża pośredników a ta może być różna, raz większa a raz mniejsza.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-03 07:34:37
Autor: Arek ;-)
Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER
On 3 Sie, 09:57, krzysiek82 <s...@user.pl> wrote:
J.F. pisze:> To jedna strona medalu, a druga - skoro nie widac roznicy, to po co
> [...]

tarcz i chyba się skusze, przecież nie zawsze cena świadczy o jakości.
Na cenę produktu składa się marża pośredników a ta może być różna, raz

To jak z Mikoda - do nabycia raczej online, w zwykłych sklepach raczej
ciężko dostepna, a nie rozni sie znaczaco jakoscia od "uznanych"
producentow. Kto lubi przeplacac moze nabyc brembo by poland lub
zimmermany. To jest dopiero (drogi) szajs.

A bicie pojawic sie moze tez na dobrych tarczach, na to raczej nie ma
reguly, kazdy budzetowy zestaw mozna zniszczyc.

Data: 2010-08-02 21:48:41
Autor: Gast
Beny <spam@sram.pl> napisał(a):

> [...]
>
> -- > krzysiek82

Pierwsze slysze....

Na tym sie nie oszczędza, lepiej raz a dobrze, poszukaj czegoś lepszego.

Jak pierwszy raz słyszysz to się nie wypowiadaj. Ja używam takich klocków i zupełnie nie widzę potrzeby szukania czegoś lepszego.

Data: 2010-08-02 23:38:45
Autor: to
Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER
begin  Gast
Jak pierwszy raz słyszysz to się nie wypowiadaj. Ja używam takich
klocków i zupełnie nie widzę potrzeby szukania czegoś lepszego.

Jakie testy przeprowadziłeś?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-03 07:47:10
Autor: Beny

Użytkownik " Gast" <jgor5.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i37efo$so7$1inews.gazeta.pl...
Beny <spam@sram.pl> napisał(a):

> [...]

Na tym sie nie oszczędza, lepiej raz a dobrze, poszukaj czegoś lepszego.

Jak pierwszy raz słyszysz to się nie wypowiadaj.

Bawisz sie w szeryfa ?

Data: 2010-08-08 10:29:56
Autor: MarcinJM
  Gast pisze:
Beny <spam@sram.pl> napisał(a):
[...]

To i ja wtrace:
W sejaczu mialem na szybko zalozone Samko, wytrzymaly ok 500km treningowych. Ferodo (cywilne, nie DS'y) w tych samych warunkach zrobily ok 2000km. Teraz mam Bendiks (bendix?) i maja ok 1000km.
Nadmienie tylko, ze samko bardzo sie przypalaly, wymagaly czestego poszlifowania grubym papierem sciernym, zeby usunac spalona, twarda warstwe.

ALE. W trooperze mam samko do jazdy "dziadoskiej" i absolutnie wystarczaja.
Reasumujac: JEST roznica, ale wszystko zalezy od tego, do czego auto ma sluzyc.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER