Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER

Data: 2010-08-02 16:25:35
Autor: yabba
Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:4c56d063$0$19183$65785112news.neostrada.pl...
Jak w temacie, w sklepach to polecają ale coś dziwnie tanie 150zł za komplet klocków i tarcz na jedną oś.

Mam założone klocki STEINHOF w Fiacie Stilo we wszystkich kołach. Nie zauważyłem żadnej różnicy względem klocków oryginalnych (fabrycznych), które były poprzednio.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2010-08-02 17:05:45
Autor: kamil

"yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message news:i36kqr$t7q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pytanie, jak sie zachowaja kiedy trzeba bedzie np. awaryjnie zahamowac z 180 na autostradzie z pedalem w podlodze.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-02 16:39:21
Autor: to
Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER
begin kamil
Pytanie, jak sie zachowaja kiedy trzeba bedzie np. awaryjnie zahamowac z
180 na autostradzie z pedalem w podlodze.

Pewnie tak jak kosztuje. ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-02 18:59:03
Autor: venioo
W dniu 2010-08-02 18:05, kamil pisze:

Pytanie, jak sie zachowaja kiedy trzeba bedzie np. awaryjnie zahamowac z
180 na autostradzie z pedalem w podlodze.

1. Stilo by musialo tyle wyciagnac
2. W Polsce na tych namiastkach autostrady

:)

--
venioo
Xantia X2 Break 1,9TD Magma-Rot -PMS

Data: 2010-08-02 22:35:49
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "venioo" <p.wienke@onet.eu> napisał w wiadomości news:i36tgm$4tl$3news.onet.pl...
[...]

Wyciągnie. Może z trudem, ale jakiś czas temu, debil w błekitnym stilo zjechał mi na autostradzie zmieniając pas ze środkowego na lewy, prosto przed maskę, właśnie przy takiej prędkości. To znaczy, ja miałem trochę więcej i musiałem do 180 gwałtownie zwolnić. Ale klocki miałem trochę droższe ;-)
Od tego czasu nie lubię stilo ;-)

--
Yogi(n)

Data: 2010-08-03 07:50:33
Autor: Beny

Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4c572c1f$0$17093$65785112news.neostrada.pl...
[...]

hehe, pamietaj też jak masz stilo na zderzaku to nie hamuj mocniej, tam siedzą swietne klocki i tarcze

swoją drogą stilo jako jedyny fiat z tamtych lat ma ładny przód i ogolnie nie wyglada źle

-- Yogi(n)

Data: 2014-07-05 12:57:50
Autor: mr.chudy78
Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER
jebniety jestes 180 a czym jezdzisz gamoniu na autostradzie jestes raz w roku

Data: 2014-07-05 22:52:43
Autor: PiteR

Date: Mon, 2 Aug 2010 22:35:49 +0200

--
Piter

golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka

Data: 2014-07-06 23:23:20
Autor: Cavallino

Użytkownik <mr.chudy78@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:76c08285-a78f-4d8d-86b9-ef5ce97801d4@googlegroups.com...
jebniety jestes 180 a czym jezdzisz gamoniu

PLONK

Data: 2010-08-02 21:56:50
Autor: yabba
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:i36qcr$in6$1inews.gazeta.pl...

[...]

Na pewno się bardzo nagrzeją.
Mógłbym sprawdzić jutro, ale nie mam pod ręką autostrady. :)

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2010-08-02 22:08:46
Autor: Beny

Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości news:i377u4$6sl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nikt nie karze rozpędzać sie do 250km/h, to tylko 180, dla stilo wystarczy kawałek prostej drogi ;)

-- Pozdrawiam,

yabba

Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER