Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER

Data: 2010-08-02 19:39:33
Autor: Adam Szewczak
Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:4c56d063$0$19183$65785112news.neostrada.pl...
Jak w temacie, w sklepach to polecają ale coś dziwnie tanie 150zł za komplet klocków i tarcz na jedną oś.

-- krzysiek82

    Polska firma, znajdz strone poczytaj. Wywodzi sie jeszcze dawnej epoki.
Ja montowalem tarcze oraz ich klocki (teraz po raz drugi) i jest bardzo dobrze. W koncu nic nie piszczy.

Wydaje mi sie ze gdzies czytalem ze ich klocki ida chyba na pierwszy montaz do Fiata ?

PZDr
Adam

Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER