Co myslicie o tej omedze?

Data: 2011-07-24 03:26:57
Autor: to
Co myslicie o tej omedze?
begin Mikołaj Jopczyński
Wydaje mi sie, ze silnik przeszczepiony z anglika - logo na silniku?

A ja sÄ…dzÄ™, ĹĽe auto z silnikiem przeszczepiono do logo.

Data: 2011-07-24 05:34:31
Autor: DoQ
Co myslicie o tej omedze?
W dniu 24-07-2011 05:26, to pisze:
Wydaje mi sie, ze silnik przeszczepiony z anglika - logo na silniku?
A ja s±dzę, że auto z silnikiem przeszczepiono do logo.

W instytucie matki i przeszczepień?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-24 11:31:56
Autor: to
Co myslicie o tej omedze?
begin DoQ
W instytucie matki i przeszczepień?

Nie jestem pewien lokalizacji, ale myślę, że za doktora prowadzącego robił Pszemol. ;-)

Co myslicie o tej omedze?