Co myslicie o tej omedze?

Data: 2011-07-25 20:25:11
Autor: venioo
Co myslicie o tej omedze?
W dniu 2011-07-23 20:30, Mikołaj Jopczyński pisze:
Witajcie,

Nosze sie z zamiarem kupna - ale na spokojnie, sucho - zimno.

http://otomoto.pl/opel-omega-C19908719.html

Wydaje mi sie, ze silnik przeszczepiony z anglika - logo na silniku?

No to ja dopisze jeszcze, ze na zdjeciu kierownicy widac, ze plastiki pod kierownica zeby nie wypadaly sa na kartonik zlozone, szpary w plastikach w calej desce az kluja w oczy, zarowno u pasazera jak i kierowcy...

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-07-26 09:00:58
Autor: Kuba \(aka cita\)
Co myslicie o tej omedze?

Użytkownik "venioo" <p.wienke@onet.eu> napisał w wiadomości news:j0kce6$u4n$1news.onet.pl...
[...]

i to nie jest normalne w Omegach.
Psuje sie za to zamek w schowku po stronie pasażera (tak jak i w tym wypadku).

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-26 11:23:01
Autor: kamil
Co myslicie o tej omedze?
On 26/07/2011 08:00, Kuba (aka cita) wrote:

[...]

Pedał sprzęgła też coś ze dwa razy wyżej, niż hamulca..

--
Pozdrawiam,
Kamil

Co myslicie o tej omedze?