Co na deszcz?

Data: 2019-09-03 16:32:41
Autor: 2late
Co na deszcz?
On 03/09/2019 08:44 AM, stalowe@gmail.com wrote:
Cześć,
Da się dojechać do pracy rowerem w deszczu bez większego zmoknięcia(15min)? Polecicie jakieś rozwiązanie? Nie chodzi o jazdę w garniaku itp.
Jakiś kombinezon foliowy czy coś podobnego?
Czy założyć że i tak zmoknę i tylko coś na przebranie?
Peleryna nic nie daje, nawet parasol wydaje się lepiej chronić.

Jak pada lekko, to nic nie zakladam, bo i tak bede mokry od srodka, zwlaszcza ze mam pod gorke do pracy. A na ostry deszcz mam zwykly ortalion z decathlonu, do tego ortalionowe spodnie. 15 minut do pracy to mi sie nawet nie chce zakladac nic na buty a na kask zakladam pokrowiec z malego plecaka. Droga oddychajaca kurtka, najzwyczajniej w swiecie, przepuszcza deszcz. ;)

Co na deszcz?