Co na "miśki"?

Data: 2018-02-05 11:31:10
Autor: Jacek
Co na "miśki"?
Zostałem niedawno wymiśkowany na 4 punkty i 100 PLN i w związku z tym moje pytanko:
co się teraz stosuje aby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości?
Janosik? a może jest coś innego?
Jacek

Data: 2018-02-05 11:55:34
Autor: Shrek
Co na "miśki"?
W dniu 05.02.2018 o 11:31, Jacek pisze:
Zostałem niedawno wymiśkowany na 4 punkty i 100 PLN i w związku z tym moje pytanko:
co się teraz stosuje aby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości?
Janosik? a może jest coś innego?

Ja mam ryśka. Odpala się przy łączeniu z zestawem głośnomówiącym. Yanosik ma więcej użytkowników, ale szpieguje dla ubezpieczycieli. Ponoć anonimowo i jak im się spodobasz to dzwoną przedstawić superofertę - ale żeby dzwonić to muszą mieć nr telefonu, więc już nie anonimowo - sporo ubezpieczycieli twój numer ma;) Zresztą za te dane nie jest dopowieszialny neptis tylko jakaś trzyliterowa spólka zarządu neptisa... i prezesa któregoś ze stowarzyszeń ubezpieczniowych. Ja im tam nei wierzę;)

Inna sprawa że jak jeżdzisz po mieście to trzeba wyłączyć wiele powiadomień, bo po prostu przestajesz zwracać na nie uwagę.

Shrek

Data: 2018-02-05 12:16:23
Autor: Poldek
Co na "miśki"?
W dniu 2018-02-05 o 11:31, Jacek pisze:

Zostałem niedawno wymiśkowany na 4 punkty i 100 PLN i w związku z tym

To bardzo tanio.

moje pytanko:
co się teraz stosuje aby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości?

Jazdę zgodnie z przepisami.

Data: 2018-02-05 13:24:36
Autor: t-1
Co na "miśki"?
W dniu 2018-02-05 o 12:16, Poldek pisze:
[...]

Nie chciałeś zapewne powiedzieć bezpieczną?

Data: 2018-02-05 14:13:56
Autor: Jacek
Co na "miśki"?
W dniu 05.02.2018 o 13:24, t-1 pisze:

Jazdę zgodnie z przepisami.
Wiesz jak się nazywa sytuacja, gdzie w firmie pracownicy ściśle przestrzegają wszystkich przepisów i procedur?

Strajk włoski.

Dodam od siebie, że łapanka na "teren zabudowany", w miejscu, gdzie są 3 pasy ruchu i żadnych budynków w promieniu kilometra powinna nazywać się:
*******ństwo
Jacek

Data: 2018-02-07 18:45:39
Autor: Endriu
Co na "miśki"?

Jazdę zgodnie z przepisami.

Spierdalaj.

Endriu

Data: 2018-02-07 11:36:18
Autor: Kris
Co na "miśki"?
W dniu środa, 7 lutego 2018 18:45:42 UTC+1 użytkownik Endriu napisał:
> Jazdę zgodnie z przepisami.

Spierdalaj.

Pite było czy tak tylko zaistnieć tu chciałeś?

Data: 2018-02-14 22:35:01
Autor: Kubuś Puchatek
Co na "miśki"?
W dniu 13.02.2018 o 12:03 robot <adresfalszywy@onet.pl> pisze:

[...]

Nieładnie tak o otwierającym wątek :(

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2018-02-05 13:17:27
Autor: J.F.
Co na "miśki"?
Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p59bpg$5si$1@node2.news.atman.pl...
Zostałem niedawno wymiśkowany na 4 punkty i 100 PLN i w związku z tym moje pytanko:
co się teraz stosuje aby zapobiec takim sytuacjom w przyszłości?
Janosik? a może jest coś innego?

Janosik dobry jest :-)

J.

Data: 2018-02-05 16:22:46
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Co na "miśki"?
Powitanko,

W dniu 2018-02-05 o 11:31, Jacek pisze:
Janosik? a może jest coś innego?

Yanosik + CB to zestaw obowiązkowy. Kary za jego brak są dotkliwe. Ja swego czasu straciłem PJ na 3 miesiące za przekroczenie na 3 pasmowej drodze w terenie zabudowanym drzewami i rzeką. A wystarczyło CB włączyć zamiast gadać ze znajomymi.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2018-02-05 16:35:37
Autor: J.F.
Co na "miśki"?
Użytkownik "Pawel "O'Pajak""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p59ss5$6pf$1$opajak@news.chmurka.net...
[...]

Albo zwolnic do 95, bo o przepisowej nie wspomne  :-)

J.

Data: 2018-02-05 18:03:29
Autor: J.F.
Co na "miśki"?
[...]

P.S. Janosik rozszerza zakres na Europe

http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/568098,yanosik-informuje-o-fotoradarach-w-europie-antyradar.html

J.

Data: 2018-02-08 08:47:09
Autor: quent
Co na "miśki"?
On 05.02.2018 11:31, Jacek wrote:
[...]

Jest jeszcze Waze.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2018-02-08 17:29:57
Autor: Cavallino
Co na "miśki"?
W dniu 08-02-2018 o 08:47, quent pisze:
[...]

I każdy nowy program do tego samego, zmniejsza skuteczność każdego z nich (bo nie dostajesz 3/4 informacji które dostałbyś gdyby wysypu takich samych programów nie było).

To tak jak sklep osiedlowy, jeden przędzie ledwo ledwo, ale zaraz ktoś otwiera tuż obok dwa inne.
Skutek jest taki, że nie są w stanie na siebie zarobić i padają wszystkie i to w krótkim czasie, a klienci mają się z pyszna.

Data: 2018-02-09 00:40:50
Autor: slavo65
Co na "miśki"?
W dniu czwartek, 8 lutego 2018 17:30:00 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

[...]

Na szczęście takie sytuacje istnieją tylko w w lewicowej propagandzie.

Data: 2018-02-09 16:14:15
Autor: Cavallino
Co na "miśki"?
W dniu 09-02-2018 o 09:40, slavo65@gmail.com pisze:
[...]

Nie, nawet jeśli zaślepionym prawakom coś się nie mieści w ich ciasnych łbach, to istnieją również w realu, choćby na moim osiedlu.

Wszystkie sklepy w mojej jego części zostały właśnie zamknięte, z Żabką włącznie.
I dopóki nie znajdzie się następny naiwny, który będzie liczył że jednak coś na handlu zarobi, pozostało mi ganianie po bułki kilka ulic dalej.

Ale to była tylko analogia do meritum - Yanosik też już jest wyraźnie mniej wydajny niż kiedyś, o cb nawet nie wspominając - tam zostały tylko przekleństwa tirowców.

Data: 2018-02-10 12:01:07
Autor: quent
Co na "miśki"?
On 09.02.2018 16:14, Cavallino wrote:
[...]

Słaba okolica. Jak już poszła fama, że zarobić się nie da to najpewniej będziesz musiał poginać kilka ulic dalej licząc, że któregoś pięknego dnia, wróci Twoja ulubiona komuna i SAMy znów będą równomiernie "zdobić" osiedla.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2018-02-09 09:12:52
Autor: quent
Co na "miśki"?
On 08.02.2018 17:29, Cavallino wrote:
[...]

gdyby, gdyby...
https://genius.com/Ona-i-webber-gdzie-tak-pieknie-lyrics

[...]

Brak konkurencji już przerabialiśmy w PL. Nie tęsknię za tym.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2018-02-09 16:15:22
Autor: Cavallino
Co na "miśki"?
W dniu 09-02-2018 o 09:12, quent pisze:

[...]

Wolisz jeden sklep w okolicy domu, czy zero?
Bo ja zdecydowanie ten jeden, jaki by nie był, będzie lepszy niż nic.

Data: 2018-02-09 17:14:17
Autor: J.F.
Co na "miśki"?
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p5kdua$ges$2@node1.news.atman.pl...
[...]

No przeciez jak te trzy zbankrutuja, to zaraz co najmniej jeden nowy powstanie.

No chyba ze ... banki lepiej placa za wynajem :-)

J.

Data: 2018-02-09 18:01:02
Autor: Cavallino
Co na "miśki"?
W dniu 09-02-2018 o 17:14, J.F. pisze:

[...]

Tylko po co było jeść tą żabę i te dwa nowe otwierać, jak każdy rozsądny wie, że więcej niż jeden się nie utrzyma, o ile nie jest Biedronką, bo nie ma na to potencjału?

No chyba ze ... banki lepiej placa za wynajem :-)

Co Ty, wszystko stoi puste.
To przedmieścia i nie bloki, więc tutaj banki nie mają czego szukać.

Data: 2018-02-10 11:58:14
Autor: quent
Co na "miśki"?
On 09.02.2018 18:01, Cavallino wrote:
Tylko po co było jeść tą żabę i te dwa nowe otwierać, jak każdy rozsądny
wie, że więcej niż jeden się nie utrzyma

Gdyby tak od razu było wszystko wiadomo, to usiadłbyś zanim byś się przewrócił.

Co Ty, wszystko stoi puste.
To przedmieścia i nie bloki, więc tutaj banki nie mają czego szukać.

Jak stoi puste to znaczy, że się nie opłaca.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2018-02-10 12:07:42
Autor: Cavallino
Co na "miśki"?
W dniu 10-02-2018 o 11:58, quent pisze:
[...]

Rzadko się przewracam, więc jednak dość trafnie przewiduję konsekwencje jakichś działań.

Co Ty, wszystko stoi puste.
To przedmieścia i nie bloki, więc tutaj banki nie mają czego szukać.

Jak stoi puste to znaczy, że się nie opłaca.

Tyle że to było wiadome od samego początku.
I o tym właśnie piszę - ta pseudo konkurencja nie dość, że nic nie zarobiła, to jeszcze zniszczyła to, co jakoś tam działało od wielu lat.

Wiem że na to nie ma rady, bo nikomu nie idzie nic zakazać, ale zastanawia mnie bezmyślność ludzi, którzy tego nie są w stanie przewidzieć.
Skutków kopiowania yanosików ryśkami również.

Co na "miśki"?