Co na "miśki"?

Data: 2018-02-05 12:16:23
Autor: Poldek
Co na "miśki"?
W dniu 2018-02-05 o 11:31, Jacek pisze:

Zostałem niedawno wymi¶kowany na 4 punkty i 100 PLN i w zwi±zku z tym

To bardzo tanio.

moje pytanko:
co się teraz stosuje aby zapobiec takim sytuacjom w przyszło¶ci?

Jazdę zgodnie z przepisami.

Data: 2018-02-05 13:24:36
Autor: t-1
Co na "miśki"?
W dniu 2018-02-05 o 12:16, Poldek pisze:
[...]

Nie chciałe¶ zapewne powiedzieć bezpieczn±?

Data: 2018-02-05 14:13:56
Autor: Jacek
Co na "miśki"?
W dniu 05.02.2018 o 13:24, t-1 pisze:

Jazdę zgodnie z przepisami.
Wiesz jak się nazywa sytuacja, gdzie w firmie pracownicy ¶ci¶le przestrzegaj± wszystkich przepisów i procedur?

Strajk włoski.

Dodam od siebie, że łapanka na "teren zabudowany", w miejscu, gdzie s± 3 pasy ruchu i żadnych budynków w promieniu kilometra powinna nazywać się:
*******ństwo
Jacek

Data: 2018-02-07 18:45:39
Autor: Endriu
Co na "mi¶ki"?

Jazdę zgodnie z przepisami.

Spierdalaj.

Endriu

Data: 2018-02-07 11:36:18
Autor: Kris
Co na "miśki"?
W dniu ¶roda, 7 lutego 2018 18:45:42 UTC+1 użytkownik Endriu napisał:
> Jazdę zgodnie z przepisami.

Spierdalaj.

Pite było czy tak tylko zaistnieć tu chciałe¶?

Data: 2018-02-14 22:35:01
Autor: KubuĹ› Puchatek
Co na "miśki"?
W dniu 13.02.2018 o 12:03 robot <adresfalszywy@onet.pl> pisze:

[...]