Co na pierwszy motor ?

Data: 2011-05-20 09:00:21
Autor: Piotr Rezmer
Co na pierwszy motor ?
K.Z. pisze:
Po latach chciałbym kupić sobie jakiś motor. Najlepiej jakiś chopper.
Budżet mały 6-7 tys. zł, więc w grę wchodzą 20 letnie egzemplarze.
Mam 192 cm wzrostu i 85 kg wagi.
Spodobał mi się Yamaha virago 500 lub 750.
Czy gabaryty 500-ki nie będą za małe dla mnie ?
Jak sprawują sie te motory ?
Za wszelkie uwagi z góry dzięki.

Zanim Cię zjedzą, wejdź na te poniższe strony i powiedz innym, że czytałeś :)

http://grupy.scigacz.pl/faq,pl,rec,motocykle.html
http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=PierwszyMotocykl&v=aas

XV535 będzie małe. Miałem XV750 i jeździło mi się w miarę wygodnie (mam 180 wzrostu).  Jak dla mnie zawieszenie czoperowe ma za mały skok. Nie miałem specjalnych problemów z 750. Wkurzał mnie mały bak (niecałe 14 litrów) co oznacza że po 180-200 km rozglądasz się za stacją benzynową.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-05-20 09:20:56
Autor: K.Z.