Co na pierwszy motor ?

Data: 2011-05-20 09:22:16
Autor: Kowal
Co na pierwszy motor ?

Prawo jazdy na motor mam od 18 lat, ale moja przygoda z motorami skończyła
się 15 lat temu na ETZ 150 i SHL 175.
Po latach chciałbym kupić sobie jaki¶ motor. Najlepiej jaki¶ chopper.
Budżet mały 6-7 tys. zł, więc w grę wchodz± 20 letnie egzemplarze.
Mam 192 cm wzrostu i 85 kg wagi.
Spodobał mi się Yamaha virago 500 lub 750.
Czy gabaryty 500-ki nie będ± za małe dla mnie ?
Jak sprawuj± sie te motory ?
Za wszelkie uwagi z góry dzięki.

Trzy lata temu miałem podobny dylemat. Parę gleb pozaliczałem w młodo¶ci wszelkiej masci WSKami i MZtkami.
Dzi¶ wrażenia takie - kup to co tobie pasuje i na co masz kasę. Jeżeli masz sieczkę we łbie to przyszłego sezonu nie doczekasz obojętnie co kupisz.
Ja najpierw kupiłem fazera 600, a po paru dniach udało się po taniosci kupic gsx1100f.

Pozdrawiam

Co na pierwszy motor ?