Co na początek?

Data: 2014-07-03 22:28:09
Autor: Ana223
Co na początek?
Witam. Mój tata ma zamiar kupić mi motocykl.. jako że dopiero będę zaczynać moją przygodę z motocyklami (co mnie bardzo cieszy) tak też muszę znaleźć odpowiedni dla siebie motocykl... Pierwsze co wpadło nam do głowy to: Honda CBR 250R, Kawasaki Ninja 250R, Suzuki GS500F. Powiem też, że jestem dość małą osobą bo 163 cm i 52 kg. to dużo nie jest. Mogli byście mi coś powiedzieć na temat wyżej wymienionych cudeniek. Miło widziane propozycje innych motocykli. Pozdrawiam,
Ana. --

Data: 2014-07-04 01:19:09
Autor: ZakonSpirowany
Co na pocz�tek?
W dniu 04-07-2014 00:28, Ana223 pisze:
> Pierwsze co wpadło nam
do głowy to: Honda CBR 250R, Kawasaki Ninja 250R, Suzuki GS500F. Powiem
też, że jestem dość małą osobą bo 163 cm i 52 kg.

Miałem użyć sarkazmu, ale szkoda klawiszy, więc pozwolę sobie tylko pogratulować instynktu samozachowawczego.

Ach, masz jeszcze w bonusie:

http://www.nasygnale.bielsko.biala.pl/aktualnosci/27161/smiertelny-wypadek-motocyklistki-foto

http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,19-letnia-motocyklistka-zginela-w-wypadku,126961.html

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-07-04 09:13:46
Autor: szerszen
Co na poczÂątek?
On Thu, 3 Jul 2014 22:28:09 +0000 (UTC)
Ana223 <jolusiamundzik@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

Witam. Mój tata ma zamiar kupić mi motocykl.. jako że dopiero będę zaczynać moją przygodę z motocyklami

Może zaczniej od czegoś z pojemnościa 50.

szerszen

Data: 2014-07-04 09:24:48
Autor: Kuczu
Co na poczÂątek?
W dniu 2014-07-04 09:13, szerszen pisze:
[...]

ale po co ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-07-04 07:58:46
Autor: moneykuba
Co na poczÂątek?
Kuczu napisal

[...]

Dziewczyno!:D zacznij od mniejszej pojemności np takiej jak 125ccm bo ja np jestem chlopakiem i 162cm 50kg i bym sie bał wejsc odrazu na 250ccm (nie zależnie od wieku) więc Tobie też nie radze odrazu wsiadać na 250ccm a poza tym to też trzeba mieć we krwi...

Data: 2014-07-04 14:57:40
Autor: ZakonSpirowany
Co na poczÂątek?
W dniu 04-07-2014 10:21, Kuczu pisze:
W dniu 2014-07-04 09:58, moneykuba pisze:

np jestem chlopakiem i 162cm 50kg i bym sie bał wejsc odrazu na 250ccm

to masz problem

Nie. On jeszcze rośnie (wnioskuję na podstawie jego wcześniejszych postów). Przez następne ~5-7 lat zdąży podrosnąć i nabrać odwagi.

(Teraz i tak nie ma prawa prowadzić "pojazd silnikowy".)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-07-04 18:12:22
Autor: moneykuba
Co na poczÂątek?
ZakonSpirowany napisal

[...]

Tak jak napisałem wyżej... mam 13lat i gdybym nie jeździł moto od 6lat po ulicy to bym się bał ale się nie boje bo wszystko po trochu... aktualnie jeżdzę yamaha tzr125 więc 250 mógł bym się nauczyć a Ona na pewno słaba dziewczyna chce odrazu na 250ccm wsiąśc Pozdrawiam idiotke i jej Ojca

Data: 2014-07-04 20:15:28
Autor: ZakonSpirowany
Co na poczÂątek?
W dniu 04-07-2014 20:12, moneykuba pisze:
mam 13lat i gdybym nie jeździł moto od 6lat po ulicy to bym się bał ale
się nie boje

Dla potomnych.
Bo piękne. :)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-07-04 18:08:13
Autor: moneykuba
Co na poczÂątek?
Kuczu napisal

W dniu 2014-07-04 09:58, moneykuba pisze:

np jestem chlopakiem i 162cm 50kg i bym sie bał wejsc odrazu na 250ccm

to masz problem

No nie wiem kto tu ma problem... ja mam 13 lat jakbym od 6 lat nie jezdził na moto to bym się bał ale nie chodziło mi o to że się boje ale pomyśl logicznie... czy na pierwszy raz 250ccm to nie za dużo ?;o chyba Cie Ojciec nie kocha jak Ci kupi takie moto-,-

Data: 2014-07-04 20:48:05
Autor: Kuczu
Co na poczÂątek?
W dniu 2014-07-04 20:08, moneykuba pisze:

[...]

Chyba ja mojej corce Synku

Data: 2014-07-04 14:32:47
Autor: szerszen
Co na poczÂątek?
On Fri, 04 Jul 2014 09:24:48 +0200
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

ale po co ?

Tak dla własnego dobra. Wnoszę, że na niczym innym nie jeździła, nawet na skuterze, więc lepiej, aby zaczynała od czegoś w miarę lekkiego i łatwiejszego do opanowania niż 250tka, a tym bardziej 500tka.

Dopiero co jedna laska, co też dopiero zaczynała połamała się na nauce jazdy na placu manewrowym.

szerszen

Data: 2014-07-04 14:53:32
Autor: Marcin N
Co na początek?
W dniu 2014-07-04 00:28, Ana223 pisze:
[...]

Jeździłem kiedyś Suzuki GS500.  Zdarzyło mi się położyć go przy manewrach parkingowych. Jest dość ciężki jak na 52 kilogramową kobietę. Możesz też mieć kłopot z dosięganiem do ziemi.

250 ccm przy Twojej wadze to i tak osiągi takie, jak w Porsche Boxterze.

--
MN

Data: 2014-07-04 17:01:28
Autor: Bogdan
Co na początek?
W dniu 2014-07-04 14:53, Marcin N pisze:
[...]

Brat ma Yamahe YBR 250 i spokojnie starcza na normalne jazdy po okolicy. Spokojnie rozwija te 100km/h, więc nie będziesz się wlekła ;)
A jako początkująca spokojnie nabierzesz wprawy w poruszaniu się po drogach. A i masowo dasz radę utrzymać w razie czego.

BogdanKa

Data: 2014-07-04 18:19:20
Autor: ZakonSpirowany
Co na początek?
W dniu 04-07-2014 17:01, Bogdan pisze:
A i masowo dasz radę utrzymać w razie czego.

Tja, jak chodzi na siłkę min. 3 x w tygodniu i rzetelnie pakuje.

A "w razie czego" (jakiejś "niespodziewajki"), to i chłop, jeśli początkujący, może położyć, bo z grawitacją bez skrzydeł trudno jest wygrać.

--

Co na początek?