Co na to Polbank?

Data: 2010-02-24 19:15:08
Autor: Valdi
Co na to Polbank?
Data: 2010-02-24 10:21:06
Autor: BK
Co na to Polbank?
On 24 Lut, 19:15, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
http://pb.pl/a/2010/02/24/Grecy_uciekaja_z_wlasnych_bankow?readcommen...

Sorry maly OT.

Kurde kiedy zaczna zatrudniac do pisania o bankach kogos kto sie
orientuje w temacie? :)

"Efg Eurobank Ergasias. Ten ostatni jest zaangażowany w Polbanku. " -
ten ostatni nie jest zaangazowany w Polbanku. Ten ostatni to Polbank.
EFG Eurobank Ergasias i Polbank to jeden i ten sam bank ;)

Data: 2010-02-24 19:38:34
Autor: Valdi
Co na to Polbank?
"BK" news:29e3aa90-55be-4d6a-814f-63f3e0ec22abg10g2000yqh.googlegroups.com

Sorry maly OT.
Kurde kiedy zaczna zatrudniac do pisania o bankach kogos kto sie
orientuje w temacie? :)

To nie mały OT, to pudelekbiznesu.pl :) Często im się zdarza zaliczyć różne
wpadki w swoich artykułach.

Data: 2010-02-24 10:51:38
Autor: BK
Co na to Polbank?
On 24 Lut, 19:38, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
"BK"news:29e3aa90-55be-4d6a-814f-63f3e0ec22abg10g2000yqh.googlegroups.com

> Sorry maly OT.
> Kurde kiedy zaczna zatrudniac do pisania o bankach kogos kto sie
> orientuje w temacie? :)

To nie ma y OT, to pudelekbiznesu.pl :) Cz sto im si zdarza zaliczy r ne
wpadki w swoich artyku ach.

Ta ale to nawet nie jest smieszne. Poziom dziennikarstwa w tym kraju
jest chyba analogiczny do poziomu polityki.

Data: 2010-02-24 20:17:20
Autor: Valdi
Co na to Polbank?
"BK" news:18ec741a-02f2-4777-91f4-51823c60aacce1g2000yqh.googlegroups.com

Ta ale to nawet nie jest smieszne. Poziom dziennikarstwa w tym kraju
jest chyba analogiczny do poziomu polityki.

cos jest na rzeczy.
Jakis czas temu siegnalem po papierowe wydanie wyborczej - odpuscilem sobie
lekture po okolo 5 minutach. Amatorszczyzna... z reszta do chyba domena
wiekszosci ogólnopolskich gazet jak i telewizji.
Dlatego osobiscie jestem wierny lokalnej prasie - w wersji papierowej jak i
elektronicznej. Tutaj przynajmniej nikt nie odpiernicza amatorszczyzny i co
najwazniejsze, czytajac ja nie odnosze wrazenia, ze dziennikarz tylnymi
drzwiami albo czasem nawet bezposrednio chce mi narzucic swój punkt
widzenia...

sorry za ot.

Data: 2010-02-24 19:39:35
Autor: Robert Kois
Co na to Polbank?
Dnia Wed, 24 Feb 2010 10:21:06 -0800 (PST), BK napisał(a):

[...]

Ale od dłuższego czasu szykują się do rozdzielenia, w umowach jest taki
paragraf:
"EFG Bank European Financial Group (szwajcarska grupa kapitałowa), do
której należy EFG Eurobank Ergasias S.A. z siedzibą w Atenach planuje
utworzenie w Polsce banku krajowego. Klient niniejszym wyraża zgodę na
przeniesienie praw i obowiązków wynikającej z niniejszej Umowy Konta na
nowo utworzony bank krajowy."

--
Kojer

Data: 2010-02-24 10:50:59
Autor: BK
Co na to Polbank?
On 24 Lut, 19:39, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:

> [...]

utworzenie w Polsce banku krajowego. Klient niniejszym wyraża zgodę na
przeniesienie praw i obowiązków wynikającej z niniejszej Umowy Konta na

Ale to ze sie szykuja nie zmienia faktu, ze babole merytoryczne puls
biznesu robi i juz :)

Data: 2010-02-24 19:58:34
Autor: Robert Kois
Co na to Polbank?
Dnia Wed, 24 Feb 2010 10:50:59 -0800 (PST), BK napisał(a):

Ale to ze sie szykuja nie zmienia faktu, ze babole merytoryczne puls
biznesu robi i juz :)

Oczywiście :)

--
Kojer

Data: 2010-02-24 19:18:40
Autor: krzysztofsf
Co na to Polbank?
Valdi pisze:
http://pb.pl/a/2010/02/24/Grecy_uciekaja_z_wlasnych_bankow?readcomment=1#comment

Polbank przyjmuje ich pieniadze w Polsce ;)

Data: 2010-02-24 19:20:08
Autor: MarekZ
Co na to Polbank?
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hm3omp$4d1$1@news.interia.pl...
http://pb.pl/a/2010/02/24/Grecy_uciekaja_z_wlasnych_bankow?readcomment=1#comment

Ja myślę, że w pl powinna być ucieczka z Polbanku.

Data: 2010-02-24 19:23:22
Autor: krzysztofsf
Co na to Polbank?
MarekZ pisze:
[...]

Jestem odwazny.
Bede dalej korzystal z ich KK ;)

Data: 2010-02-24 19:25:20
Autor: MarekZ
Co na to Polbank?
Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hm3qqr$lv2$2@news.onet.pl...

Jestem odwazny.
Bede dalej korzystal z ich KK ;)

....aż przestanie działać, nie? ;-)

Data: 2010-02-24 19:31:25
Autor: radekp@konto.pl
Co na to Polbank?
Wed, 24 Feb 2010 19:25:20 +0100, w <hm3qor$hok$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, "MarekZ"
<brak@adresu.w.pl> napisał(-a):

Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hm3qqr$lv2$2@news.onet.pl...

> Jestem odwazny.
> Bede dalej korzystal z ich KK ;)

...aż przestanie działać, nie? ;-)

Albo aż bank "pomyłkowo" nie obciąży ;). Tzw. zrzuta grecka. ;)

Data: 2010-02-24 19:37:29
Autor: krzysztofsf
Co na to Polbank?
<brak@adresu.w.pl> napisał(-a):

[...]

Kupowac teraz wszystko ta karta i liczyc na bonus w postaci "bardzo bardzo" przedluzonego GP ? :)))

Data: 2010-02-24 19:41:18
Autor: MarekZ
Co na to Polbank?
Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hm3rla$lv2$3@news.onet.pl...

Albo aż bank "pomyłkowo" nie obciąży ;). Tzw. zrzuta grecka. ;)

Kupowac teraz wszystko ta karta i liczyc na bonus w postaci "bardzo bardzo" przedluzonego GP ? :)))

Przedłużenie GP w przypadku gdyby TO nastąpiło, to mity greckie? :))

Co na to Polbank?