Co na to boukun?

Data: 2011-02-02 13:24:48
Autor: Klin
Co na to boukun?
Data: 2011-02-02 13:39:16
Autor: jadrys
Co na to boukun?
W dniu 2011-02-02 13:24, Klin > pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/palikot-chce-powiesic-w-sejmie-gwiazde-dawida,1,4162020,wiadomosc.html

Że ja też zajmę stanowisko - wszak i za moje pieniądze ten sejm funkcjonuje. Oczywiste jest  że jeżeli wisi tam jeden symbol religijny to dlaczego nie miałoby tam być miejsca dla innych?

Data: 2011-02-02 13:42:10
Autor: zinek
Co na to boukun?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iibj9u$uno$1news.onet.pl...
[...]

np odwrocony krzyz - satanizm tez religia.

Data: 2011-02-02 15:33:13
Autor: Klin
Co na to boukun?
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

    I oczywiście  nie na miejscu jest też stosowanie języka urzędowego
    każdy niech mówi i pisze do urzędów w jakim mu się podoba.
    Jak wolność to wolność! Jeśli nie chce się anarchii w kraju
    to Rząd ma obowiązek zadbać o tożsamość języka, kultury i praw
    dla swoich obywateli w jakimś sensownym zakresie bo inaczej
    wszystko to się rozleci. I coraz mniejsze mniejszości zaczną
    narzucać swój styl życia co zdezorganizuje życie społeczeństwa.
    Na to są różne państwa i kultury by zapewnić jak największą możliwą
    do realizacji różnorodność - woli ktoś gwiazdę Dawida, to proszę
    wolna droga do Izraela, ale  w Knesecie nikt w ramach  rewanżu
    nie pozwoli  na ustawienie Krzyża. Całe to zachwalane multi kulti ma
    osłabić i zdegenerować państwa gojów i ułatwić manipulacje
    nimi przez naród Wybrany.

Data: 2011-02-02 18:25:45
Autor: boukun
Co na to boukun?

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:iibpvl$t5f$1news.onet.pl...
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

A szczególnie żydowska religia, tak mocno zakorzeniona w Polsce. Jesteśmy (nie ja) jej spolegliwi i całkowicie podporzadkowani... Dzięki żydowskiej religii, Polacy chodzą jak zegarki...

boukun

Data: 2011-02-02 19:02:10
Autor: Klin
Co na to boukun?
Użytkownik boukun napisał:
> [...]

Jesteśmy (nie ja) jej spolegliwi i całkowicie podporzadkowani... Dzięki
żydowskiej religii, Polacy chodzą jak zegarki...

   Skup się na istocie nauki Chrystusa i dlaczego  tak ją talmudyści nienawidzą.
   Ciągłą walkę z chrześcijańskim uniwersalizmem prowadzą z obawy, że utracą
   rolę jaką sobie uroili, że do nich należy panowanie nad ludzkim bydłem - gojami.
   To, że zaś jakaś nauka, religia czy inne dobra choćby materialne zawdzięczamy
   jakiemuś semicie nie dyskwalifikuje tych dóbr i czym prędzej się od takiego
   rasistowskiego obłędu uwolnisz tym lepiej dla Ciebie i Twoich bliskich.

Data: 2011-02-02 19:20:18
Autor: boukun
Co na to boukun?

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:iic67d$ihs$1news.onet.pl...
Użytkownik boukun napisał:
> [...]

  rasistowskiego obłędu uwolnisz tym lepiej dla Ciebie i Twoich bliskich.

Może znajdziesz odpowiedż w mojej kolejnej odpowiedzi w tym wątku, właśnie się żeśmy rozminęli..

PS. Ja też do niedawna jeszcze byłem w tej materii na tyle głupi, że sam wciskałem, a raczej powielałem bezmyślnie na grupach kit, że to niby masoneria walczy z kościołem i my, Polacy, patrioci, mamy z tego powodu obowiązek się temu przeciwstawiać i stawiać po stronie obrony kościoła...

To jest nieprawdą, że jakaś tam masoneria walczy z kościołem, a gdyby nawet tak było, to dlaczego ja miałbym z tego powodu robić na przekór? I tu masoneria ma nas (nie mnie) w garści, chodzą Polacy jak zegarki...

Kto mnie kurwa wtedy opętał pierdolić takie farmazony?

boukun

Data: 2011-02-02 19:14:49
Autor: boukun
Co na to boukun?

Użytkownik jadrys napisał:
[...]

I tu jest cały cwancyk Żydów. Wyeksportowali jeden odłam swojej religii w świat i się od niej rzekomo odcięli. Świat teraz ma zajęcie, a szczególnie "miękkim ch.. robieni Polacy" i modlą się o pokój dla Izraela i wierzą w przewodnią rolę Żydów z namaszczenia boga i chcą nawracać "niewiernych" tylko jeszcze Chrystusowi Żydów...

Gdyby Żydzi przyjęli teraz ten chrześcijański odłam swojej religii jako ich główną religię i się z nią utożsamili, świat przestałby mieć zajęcie i także Polacy przestaliby sie parać tą stricte żydowską religią, a w konsekwencji tego, przestano by uważać Żydów za naród wybrany prze boga... do sprawowania władzy nad gojami. Innymi słowy, Żydzi przestaliby być panami świata, gdyby była tylko jedna żydowska religia na całym świecie, a do tego nie dopuszczą, bo nie po to eksportowali swoją religię 2000 lat temu w świat...

boukun

Data: 2011-02-02 19:27:23
Autor: Klin
Co na to boukun?
Użytkownik boukun napisał:

[...]

    Chyba coś niedosłyszałeś modlą się o pokój w Ziemi Świętej co nie
    jest równoznaczne z pokojem dla Izraela. A według chrześcijan
    ten tylko kto pełni wolę Boga należy do Narodu Wybranego.

Data: 2011-02-02 19:35:53
Autor: boukun
Co na to boukun?

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:iic7mn$oa5$1news.onet.pl...
Użytkownik boukun napisał:

[...]

Słyszałem dzisiaj bardzo wyraźnie jak przyrządzałem sobie golonkę w piekarniku w kuchni. i żałuję, że nie nagrałem tej audycji... Kiedyś pewno jeszcze podo=bną nagram, bo co jakiś czas to samo w kółko nawijają i puszczę specjalnie na YouTubie, by wykpić z premedytacją nawiedzonych katolików....

Nie paraj się żydowską religią, bo to cię przerasta... Wierzący sami nie wiedzą, po co żyją i dla kogo...

boukun

Data: 2011-02-02 20:02:50
Autor: jadrys
Co na to boukun?
W dniu 2011-02-02 15:33, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Tak sie składa że żyjemy w zróżnicowanym społeczeństwie i dyskryminacja jednej z grup społecznych czy wyznaniowych jest niestosowna i niedopuszczalna.

PS. Pomyliłem się - dla odwróconego krzyża nie ma miejsca w sejmie, satanizm nie jest zarejestrowany jako religia.

Data: 2011-02-02 20:04:21
Autor: boukun
Co na to boukun?

Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Nie widzę problemu, by zarejestrować...
Sekta w tą, sekta w tamtą...

boukun

Data: 2011-02-02 22:33:18
Autor: jadrys
Co na to boukun?
W dniu 2011-02-02 20:04, boukun pisze:

[...]

Ja tam się nie piszę na to, a już na pewno do nich nie przystanę... - Jak można oddawać cześć złu?

Data: 2011-02-03 00:53:31
Autor: boukun
Co na to boukun?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:iicijb$bf9$2news.onet.pl...
[...]

Wszystkie sekty takim samym złem...

boukun

Data: 2011-02-03 02:13:34
Autor: ab.666
Co na to boukun?

"zinek" <unknown@op.pl> wrote in message

np odwrocony krzyz - satanizm tez religia.

http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Krzy%C5%BC
:)

ab.

Data: 2011-02-02 13:44:35
Autor: Ronald Kuczek
Co na to boukun?
On 02/02/2011 01:39 PM, jadrys wrote:
[...]

Pewnie, można też postawić posąg Buddy a do Sejmu dobudować minarety jak już ma być tak multi-kulti.

RK

Data: 2011-02-02 14:45:41
Autor: jadrys
Co na to boukun?
W dniu 2011-02-02 13:44, Ronald Kuczek pisze:
[...]

To to już może przesada, ale warunki wszyscy powinni mieć równe w sprawach wiary. Z tego co wiem jest w sejmie kaplica, to i powinien miąć jakąś salkę do medytacji wyznający Buddyzm Zen. O ile oczywiście znajdzie się taki poseł.

Data: 2011-02-02 18:22:59
Autor: boukun
Co na to boukun?

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:iibieq$r0i$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/palikot-chce-powiesic-w-sejmie-gwiazde-dawida,1,4162020,wiadomosc.html

Już to słyszałem w jego wywiadzie tu http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Skandal-To-byla-klerykalna-zagrywka-marszalka-sejmu,wid,13094092,wiadomosc.html?ticaid=1bb5c

I bardzo dobrze, jak szaleć to po całości. Słyszałeś dzisiaj audycji Radfia Maryja? Cały czas było o modlitwach za Izrael i o tym, że Jezus był zbawieniem dla wszystkich Żydów... Na początku była to tylko żydowska religia i taka jest w sumie nadal...

Mnie tam żydowska religia nie interesuje, w jakiejkolwiek postaci, ale skoro tępota dała sobie jakąś odmianę narzucić, to niech ma ją w całej okrasie... Żydowski katolicki krzyż niczym nie różni się od Gwiazdy Dawida czy prawosławnego krzyża, jak mawiał zmarły tragicznie Lech Kaczyński, on wiedział skąd pochodzą korzenie jego religii...

boukun

boukun

Data: 2011-02-02 20:24:58
Autor: u2
Co na to boukun?
W dniu 2011-02-02 13:24, Klin > pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/palikot-chce-powiesic-w-sejmie-gwiazde-dawida,1,4162020,wiadomosc.html

Może mu się uda, ale pod osłoną nocy, podobnie jak wieszali krzyż :)

Co na to boukun?