Co na to mohery? [Dziennik.pl>Fakt.pl: Stylizacja pos艂anki Krynickiej (PiS) w Sejmie "lekko wulgarna"]

Data: 2016-01-17 11:06:02
Autor: A. Filip
Co na to mohery? [Dziennik.pl>Fakt.pl: Stylizacja pos艂anki Krynickiej (PiS) w Sejmie "lekko wulgarna"]
"Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.it> pisze:
http://www.fakt.pl/moda-i-uroda/bernadeta-krynicka-w-bluzce-z-dekoltem-w-sejmie,artykuly,604271.html

Przypominam:

http://natemat.pl/118045,kopulujace-osly-oburzyly-radna-pis-dzieci-to-ogladaja-przeciez-tak-nie-moze-byc

Dekolt tej konkretnej pos艂anki PiS jest "lekko wulgarny"?
Id藕 si臋 wal na drzewo: zwolennik贸w PiS "*LEKKO* wulgarne" nie przekona,
niech se Das Fakt odpu艣ci takie os艂abianie :-)

Po za tym: fakt powo艂uje si臋 na dziennik a ty nie masz jaj cytowa膰 pierwszego
藕r贸d艂a "wra偶e艅 estetycznych" kt贸re IMHO podkre艣la wiek (45) "zbrodniarki"? :-)
[ IMHO to mo偶e++ wygl膮da膰 jak dyskryminacja ze wzgl臋du na wiek ]

http://kobieta.dziennik.pl/moda-na-topie/zdjecia/510636,1,bernadeta-krynicka-styl.html

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Gniew g艂upiego wyra偶a si臋 w s艂owach, a gniew m膮drego - w czynach.  (Przys艂owie arabskie)

Data: 2016-01-17 11:43:36
Autor: Mark Woydak
Co na to mohery?
U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
[...]

Pyta艂em: co na to mohery i mam ju偶 odpowied藕. Typow膮 dla moher贸w. Da艂e艣 si臋
podej艣c jak dzieciak "filipku"  ;-))))

--
Mark Woydak

Co na to mohery? [Dziennik.pl>Fakt.pl: Stylizacja pos艂anki Krynickiej (PiS) w Sejmie "lekko wulgarna"]