Co na to pis?

Data: 2012-12-09 12:10:43
Autor: Klin
Co na to pis?
W dniu 2012-12-07 16:55, だれか英語を話なせますか pisze:
Dlaczego pis nawet nie mruknie o rytualnym uboju.?
  Na żywe oczy mamy lobbing w polityce, gdzie wysooko postawieni
urzędnicy bezczelnie w oczy kłamią, bo są sponsorowani przez firmy,
które na łamaniu prawa i krzywdzie zwierząt chcą zarobić. Co to za
opozycja, gdzie ma jak na dłoni pokazane co się wyprawia, jak wielka
korupcja jest w rządzie, że nie wyją o prokuratora, sąd? Czyźby i oni
interes w tym mieli, czyli opozycja to już zatraciła się w tworkach?

   Artykuł Janusza Wojciechowskiego

Poseła do Parlamentu Europejskiego z listy Prawa i Sprawiedliwości

 http://wpolityce.pl/artykuly/42290-dla-okrucienstwa-nie-ma-uzasadnienia-polska-moze-byc-wolna-od-uboju-rytualnego

Data: 2012-12-09 09:22:45
Autor: だれか英語を話なせますか
Co na to pis?
On 9 Gru, 12:10, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:
> [...]

   Artykuł Janusza Wojciechowskiego

Poseła do Parlamentu Europejskiego z listy Prawa i Sprawiedliwości

No dobre wreszcie ktoś rozumie o czym wątek.

Data: 2012-12-09 18:50:45
Autor: u2
Co na to pis?
W dniu 2012-12-09 18:22, だれか英語を話なせますか pisze:
On 9 Gr
[...]

Te pawloski, tutaj nie ma pisu, ty nie rozumiesz, ze psp to zwykla grupa
dyskusyjna.

A poglady politykow pisu na uboj rytualny sa znane od dawna.

Data: 2012-12-09 10:10:12
Autor: だれか英語を話なせますか
Co na to pis?
On 9 Gru, 18:50, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

dyskusyjna.

A poglady politykow pisu na uboj rytualny sa znane od dawna.

Tych twoich z choinki wegetarian i że zwietrzęta muszą cierpieć, to
mam nadzieje że już zrozumiałeś o co chodzi. Tak więc dalsza część
tego sporu to próba ukrycia przez Tuska korupcji w PSL.

Data: 2012-12-09 19:28:12
Autor: u2
Co na to pis?
W dniu 2012-12-09 19:10, だれか英語を話なせますか pisze:
Tych twoich z choinki wegetarian i że zwietrzęta muszą cierpieć, to
mam nadzieje że już zrozumiałeś o co chodzi. Tak więc dalsza część
tego sporu to próba ukrycia przez Tuska korupcji w PSL.

Znowu pierdzielisz bez sensu pwloski. Tusk kompletnie na niczym sie nie
zna. 8 lat malowal kominy i harpal gale to skad ma sie znac ?

Data: 2012-12-09 11:24:30
Autor: だれか英語を話なせますか
Co na to pis?
On 9 Gru, 19:28, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Znowu pierdzielisz bez sensu pwloski. Tusk kompletnie na niczym sie nie
zna. 8 lat malowal kominy i harpal gale to skad ma sie znac ?

To teraz jak już wiesz o co chodzi to posłuchaj sobie wypowiedzi tuska
na ten temat. Dlatego założełem ten wątek jak usłyszałem co
powiedział, aż mnie zatrzęsło.

Data: 2012-12-09 21:46:31
Autor: u2
Co na to pis?
W dniu 2012-12-09 20:24, だれか英語を話なせますか pisze:
To teraz jak już wiesz o co chodzi to posłuchaj sobie wypowiedzi tuska
na ten temat. Dlatego założełem ten wątek jak usłyszałem co
powiedział, aż mnie zatrzęsło.

I oczywiscie przyglupi pawloski pytasz sie nie tuska i jego ferajny,
ktora rzadzi, tylko pisu, ktory jest w opozycji juz 5 lat.

Data: 2012-12-09 13:05:56
Autor: だれか英語を話なせますか
Co na to pis?
On 9 Gru, 21:46, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

I oczywiscie przyglupi pawloski pytasz sie nie tuska i jego ferajny,
ktora rzadzi, tylko pisu, ktory jest w opozycji juz 5 lat.

Durniu,i pisujecie o pancernych brzozach, ale jak jest realna afera to
was nie ma. tak więc szczą na takich jak ty ciepłym moczem a ty łykasz
zadowolony.

Data: 2012-12-09 22:09:49
Autor: u2
Co na to pis?
W dniu 2012-12-09 22:05, だれか英語を話なせますか pisze:
Durniu,i pisujecie o pancernych brzozach, ale jak jest realna afera to
was nie ma. tak więc szczą na takich jak ty ciepłym moczem a ty łykasz
zadowolony.

Rzeczywiscie debil jestes pawloski.

Data: 2012-12-09 13:15:03
Autor: だれか英語を話なせますか
Co na to pis?
On 9 Gru, 22:09, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Durniu,i pisujecie o pancernych brzozach, ale jak jest realna afera to
> was nie ma. tak więc szczą na takich jak ty ciepłym moczem a ty łykasz

Przy takim ciemnym narodku PSL zacznie jeszcze wmawiać że jesteś baba
a nie chłop, jak to że żywcem zażynane zwietrzęta nie cierpią.  A ty
łyksiesz taki mocz, zupełnie nie widząc że za tym stoi interes, np.
kobiece ciuchy im nie zeszły.

Data: 2012-12-09 22:27:02
Autor: u2
Co na to pis?
W dniu 2012-12-09 22:15, だれか英語を話なせますか pisze:
[...]

Niech ci jakis psychiatra pomoze pawloski.

Data: 2012-12-09 18:07:06
Autor: だれか英語を話なせますか
Co na to pis?
On 9 Gru, 22:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> kobiece ciuchy im nie zeszły.

Niech ci jakis psychiatra pomoze pawloski.

Jesteście tak durni że jak takie bzdury wam w tej sprawie politycy
wmawiają, to bez trudności łykniesz że jesteś baba i będziesz walczył
o kreacje sylwestrową z sąsiadem w pobliskim butiku.

Data: 2012-12-09 17:04:18
Autor: He®Sk
Co na to pis?
On Sun, 09 Dec 2012 12:10:43 +0100, Klin <""klin\"@wp.pl,
,"> wrote:

W dniu 2012-12-07 16:55, ???????????? pisze:
> Dlaczego pis nawet nie mruknie o rytualnym uboju.?
>   Na ywe oczy mamy lobbing w polityce, gdzie wysooko postawieni
> urzdnicy bezczelnie w oczy kami, bo s sponsorowani przez firmy,
> ktre na amaniu prawa i krzywdzie zwierzt chc zarobi. Co to za
> opozycja, gdzie ma jak na doni pokazane co si wyprawia, jak wielka
> korupcja jest w rzdzie, e nie wyj o prokuratora, sd? Czyby i oni
> interes w tym mieli, czyli opozycja to ju zatracia si w tworkach?

   Artyku Janusza Wojciechowskiego

Posea do Parlamentu Europejskiego z listy Prawa i Sprawiedliwoci

 http://wpolityce.pl/artykuly/42290-dla-okrucienstwa-nie-ma-uzasadnienia-polska-moze-byc-wolna-od-uboju-rytualnego

 moze by tak wojciechowski zajal sie czyms innym,  ale nie udawaniem expierda w kazdej dziedzinie.

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Co na to pis?