Co na to prawnicy?

Data: 2011-04-14 09:54:32
Autor: Hades
Co na to prawnicy?
No i prosze jak to nie wydajac zlotowki mozna bedzie zarobic
miliony:
"Legia Warszawa będzie grać na Pepsi Arenie?
Pepsi Arena - tak od nowego sezonu nazywać się będzie stadion przy ul.
Łazienkowskiej w Warszawie, na którym swoje mecze rozgrywa Legia - informuje
"Gazeta Wyborcza". Nikt jednak na razie nie potwierdza tych informacji.
Dziennik powołuje się na dwa niezależne, ale i anonimowe źródła. - W żaden
sposób tego nie skomentuję - ucina rozmowę na ten temat Michał Kocięba, rzecznik
prasowy warszawskiego klubu.
Legia ma zarobić 6 mln złotych rocznie.
Jeśli transakcja dojdzie do skutku, obiekt Legii będzie kolejnym polskim
stadionem noszącym nazwę sponsora. Od 2009 roku w Lubinie stoi bowiem Dialog
Arena, a w Gdańsku na wykończeniu są prace związane z budową PGE Areny.

http://sport.onet.pl/pilka-nozna/ekstraklasa/legia-warszawa-bedzie-grac-na-pepsi-arenie,1,4241932,wiadomosc.html

Czy glowny propogandzista ma cos w tej sprawie cos do powiedzenia?
AM

Data: 2011-04-14 09:57:43
Autor: yamma
Co na to prawnicy?
Hades wrote:

Czy glowny propogandzista ma cos w tej sprawie cos do powiedzenia?

Ziew... Kolegów szukasz? Jedź na Centralny, tam cię pewnie jeszcze pamiętają.
yamma

Data: 2011-04-14 03:19:28
Autor: Marek W.
Co na to prawnicy?
On 14 Kwi, 09:57, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Hades wrote:
> Czy glowny propogandzista ma cos w tej sprawie cos do powiedzenia?

Ziew... Koleg w szukasz? Jed na Centralny, tam ci pewnie jeszcze
pami taj .
yamma

Uderz w stół.... :)

Data: 2011-04-14 19:31:59
Autor: Hades
Co na to prawnicy?
Użytkownik "Marek W."
> Czy glowny propogandzista ma cos w tej sprawie cos do powiedzenia?

Ziew... Koleg w szukasz? Jed na Centralny, tam ci pewnie jeszcze
> [...]

 ==================

To jak widac czlowiek malo ambitny.
AM

Data: 2011-04-14 15:38:20
Autor: AJK
Co na to prawnicy?
14-04-2011, 09:57, yamma napisał:

Czy glowny propogandzista ma cos w tej sprawie cos do powiedzenia?

Ziew... Kolegów szukasz? Jedź na Centralny, tam cię pewnie jeszcze pamiętają.

"Widzę, że pan się ładnie przedstawił przed nami tutaj w tej chwili
słuchaczom, przed milionami słuchaczy..." Mógłbyś, facet, trzymać na tej grupie choć resztki jakiegoś poziomu?
Takie małe choćby. O, tycie... To jednak nie jest stadion. --
AJK (Oraz kultury. Taki miazmat.)

Data: 2011-04-14 17:54:24
Autor: yamma
Co na to prawnicy?
AJK wrote:

Mógłbyś, facet, trzymać na tej grupie choć resztki jakiegoś poziomu?
Takie małe choćby. O, tycie... To jednak nie jest stadion.

Do mnie mówisz czy do tego zakompleksieńca? Przecież gdyby, odpukać, jakiś Arab wysadził się w metrze to ten idiota orgazmu by dostał.
yamma

Data: 2011-04-14 18:11:02
Autor: AJK
Co na to prawnicy?
14-04-2011, 17:54, yamma napisał:

[...]

Może wyraźniej, bo jak widać nie dociera: Ludwiku Dornie, yammo, Sabo -
nie idźcie tą drogą. Nie róbcie bucówy. Ciągle.

--
AJK

Data: 2011-04-14 20:33:23
Autor: yamma
Co na to prawnicy?
AJK wrote:
[...]

Po prostu nie lubię trolli ze stołecznymi kompleksami. To jest troll, który nie ma zielonego pojęcia o piłce a przyłazi tu tylko po to żeby popierdywać o polityce. To samo zresztą robi na prw.
yamma

Data: 2011-04-14 20:49:17
Autor: Hades
Co na to prawnicy?
Użytkownik "yamma"
[...]

Oczywiscie w temacie  postu nie masz nic do powiedzenia bo co
moglbys z siebie wydukac. Co moze bowiem wydukac bezmyslny
kibol.
AM

Data: 2011-04-14 21:24:36
Autor: AJK
Co na to prawnicy?
14-04-2011, 20:33, yamma napisał:

[...]

Może po prostu nie lubi Rzeszowa. Ale _nawet gdyby_, to naprawdę nie
powód, żeby schodzić do takiego poziomu, do jakiego zszedleś w pierwszej
odpowiedzi. "Szanujmy się, tak?"

--
AJK

Data: 2011-04-14 16:45:38
Autor: OlO
Co na to prawnicy?

Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:4da6a838$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
No i prosze jak to nie wydajac zlotowki mozna bedzie zarobic
miliony:

nie wydac zlotowki ? smsy ci sie pomylily , znajdz ile kasy wydaje Legia a ile zarabia , a potem przepros

Data: 2011-04-14 17:13:21
Autor: Cavallino
Co na to prawnicy?
Użytkownik "OlO" <oio@oo.pl> napisał w wiadomości news:io71ak$7kq$1news.onet.pl...

[...]

Miało być coś koło 3 mln rocznie + utrzymanie.
Jeśli dostanie 6 za nazwę, to czysty zysk.

Data: 2011-04-17 10:19:18
Autor: JanKo
Co na to prawnicy?
Agent Hades nadaje:
Pepsi Arena - tak od nowego sezonu nazywać się będzie stadion

Że Pepsi zapłaciło za jeden stadion to i OK.
Ciekawe czy, ile i komu zapłaciła Arena za komplet?

Co na to prawnicy?