Co nam zadał nasz Papież

Data: 2011-09-26 16:13:24
Autor: abc
Co nam zadał nasz Papież
Równie mocne było przypomnienie, że mamy być gorący, a nie letni.

Te słowa, w świecie, w którym temperatura powyżej zera absolutnego jest już
uważana za wrzątek, są poważnym wyzwaniem rzuconym każdemu z nas.

I każdy z nas, a nie tylko Niemcy, powinien zadać sobie pytanie, czy moja
wiara jest gorąca? Czy ja jestem gorący? Czy to widać w moim życiu?

Taki rachunek sumienia będzie o wiele bardziej owocny, niż zastanawianie
się, czy Niemcy przyjęli papieża... Od ich decyzji, dla Ciebie i dla mnie, o
wiele istotniejsza jest Twoja i moja decyzja.

Więcej
http://fronda.pl/news/czytaj/tytul/papiez_zadal_nam_rachunek_sumienia_15672

Co nam zadał nasz Papież