Co nie daje ateiscie spac po nocach

Data: 2013-10-23 01:11:03
Autor: jr
Co nie daje ateiscie spac po nocach

U偶ytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l0ohf9ctt2g3$.vkh76nrc3mx7$.dlg40tude.net...

| Jak laicyzm przygotowywa艂 grunt pod totalitaryzm
|
| Katolicyzm by艂 przez wszystkich rewolucjonist贸w postrzegany jako
| najistotniejsza

Niezawsze najistotniejsz膮. W pocz膮tkowej fazie bolszewickiej rewolucji g艂贸wnym wrogiem by艂o prawos艂awie i buddyzm. Wsr贸d Bolszewik贸w by艂o sporo Polak贸w. Poza tym wszyscy w Europie (w tym w Polsce i w Watykanie) liczyli na to, 偶e bolszewizm jest stanem przej艣ciowym, 偶e zniszczon膮 Rosj臋 uda si臋 kiedy艣 podda膰 zachodnim wp艂ywom (st膮d brak konsekwencji w walce z Leninem). Tak wi臋c aby podtrzymywa膰 te m偶onki, w pierwszej fazie bolszewicy oszcz臋dzali ko艣cio艂y na terenie Rosji. W latach dwudziestych pozwolili nawet na misj臋 pomocy humanitarnej z Watykanu (kt贸rej wi臋kszosc oczywi艣cie trafi艂a do wojska i organ贸w w艂adz).

 przeszkoda na drodze ustanowienia 鈥瀗owego 艂adu鈥, kt贸ry mia艂

Katolicyzm (jak ka偶da zreszt膮 religia) by艂 dla komunist贸w przeszkod膮, jednak do czas贸w Stefana Wyszy艅skiego, kt贸ry sprzeniewierzy艂 si臋 贸wczesnym naukom Ko艣cio艂a zawieraj膮c porozumienia z w艂adzami komunistycznej Polski. By艂 to precedens, kt贸ry zaowocowa艂 zwrotem w polityce ko艣cielnej za pontyfikatu Jana XXIII. Wyszy艅ski by艂 czynnym wsp贸艂tw贸rc膮 Vaticanum II, kt贸ry to sob贸r postulowa艂 wsp贸艂istnienie Ko艣cio艂a z komunizmem i przyczyni艂 si臋 w Ko艣ciele do szerego patologi typu 'Teologia  Wyzwolenia. Polski kosci贸艂 Wyszy艅skiego by艂 dla komunist贸w poletkiem do艣wiadczalnym w dziele wmontowywania katolicyzmu w system marksistowskiej ideologii i w艂adzy.
Proponuje na ten temat J贸zefa Mackiewicza:

'Zwyci臋stwo prowokacji'
http://tylkoprawda.akcja.pl/teksty.htm
http://www.pogon.lt/czytelnia-dziel-juz-mackiewicza.html
'W cieniu krzy偶a' (do s艂uchania)
http://www.4shared.com/dir/FpM7CZo2/W_cieniu_krzyza-_Jozef_Mackiew.html#dir=FpM7CZo2
http://chomikuj.pl/maria_/J*c3*b3zef+Mackiewicz/W+cieniu+Krzy*c5*bca
'Watykan w cieniu czerwonej gwiazdy' - recenzje:
http://rzymskikatolik.blox.pl/2011/02/Z-ksiegarskiej-polki-Jozef-Mackiewicz.html

Data: 2013-10-23 18:29:55
Autor: Mark Woydak
Co nie daje ateiscie spac po nocach

U偶ytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l470qm$tq4$1node2.news.atman.pl...

> [...]

humanitarnej z Watykanu (kt贸rej wi臋kszosc oczywi艣cie trafi艂a do wojska i organ贸w

Ten psychopata podpisuj膮cy si臋 "Mark Woydak" pisz膮cy z
mx05.eternal-september.org uzywaj膮cy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to
pisowcki oszo艂om podszywaniec. Fakt, 偶e podszywa si臋 pod moje dane 艣wiadczy
od daleko posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i marne wina
dokona艂y ca艂kowitego spustoszenia w m贸zgu tego osobnika. Nie ma ju偶 dla
niego ratunku!

MW

Co nie daje ateiscie spac po nocach