Co nowsze auta to wiecej pala - tragedia

Data: 2009-08-23 11:19:00
Autor: Paweł Ubysz
Co nowsze auta to wiecej pala - tragedia

Użytkownik "Majdan" <majdan@fr.pl> napisał w wiadomości news:h6r19p$pvo$1nemesis.news.neostrada.pl...
prosze mi wytlumaczyc roznice miedzy autami diesla z lat 1995-2000 a 2000-2005
czy wy tez widzicie roznice

to sa male spalania
uno 1.7D - spalanie w trasie ok 4l
fiat punto II 1.9JTd - trasa 3.8l

UNO - masa własna od 711 kg

teraz wieksze
mondeo III 1.8TDCI trasa 6l, miasto 8-10l

Mondeo - masa własna od 1299 kg

Czy tez widzisz różnicę ?

Data: 2009-08-23 11:38:18
Autor: Piter

Użytkownik "Paweł Ubysz" <puby@WYWALwp.pl> napisał w wiadomości news:h6r1hv$s9l$1inews.gazeta.pl...

[...]

dodam jeszcze że disle zaczeły jeździć jak benzyny ale i palą jak benzyny

Data: 2009-08-24 07:28:42
Autor: scob
Co nowsze auta to wiecej pala - tragedia

dodam jeszcze że disle zaczeły jeździć jak benzyny ale i palą jak benzyny

poproszę JEDEN przykład :)

Data: 2009-08-24 13:26:51
Autor: Piter

Użytkownik "scob" <scob123@321tlen.pl> napisał w wiadomości news:h6t956$fsh$1mx1.internetia.pl...

dodam jeszcze że disle zaczeły jeździć jak benzyny ale i palą jak benzyny

poproszę JEDEN przykład :)

jakikolwiek nowszy turbodiesel, pamiętam że na światłach jakiś umcyk umcyk hiper wyścigowy golf dostał w tyłek od załadowanego rodziną focusa i to właściwie bez problemu no ale focus też nie był jakoś bardzo oszczędny

Data: 2009-08-24 21:49:00
Autor: scob

Użytkownik "Piter" <temp-spam@o2.pl> napisał w wiadomości news:h6ttdj$u9p$1pyro.tvk.wroc.pl...

[...]

hmm.. nieraz już pisałem - nie jestem ulicznym rajdowcem ani dzieciakiem scigającym się spod świateł - ale nieodmiennie bawią mnie miny posiadaczy "wyscigowych tdi", "dynamicznych hdi" czy "rajdowych tddscrdti" (tych 2,2 i 2,5 też - dla jasności) gdy spod świateł, od niechcenia, odjeżdża im piętnastoletni, wolnossący benzyniaczek ;-). O jesieni/zimie, terenie pozamiejskim nie wspominam nawet :). Aaale, co ja tam wiem :)

Data: 2009-08-31 23:48:40
Autor: jacek2v
On 24 Sie, 21:49, "scob" <scob...@321tlen.pl> wrote:
Użytkownik "Piter" <temp-s...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:h6ttdj$u9p$1pyro.tvk.wroc.pl...

> [...]

piętnastoletni, wolnossący benzyniaczek ;-). O jesieni/zimie, terenie
pozamiejskim nie wspominam nawet :). Aaale, co ja tam wiem :)

To zależy :)

Pzdr

Data: 2009-08-23 23:55:40
Autor: Michal
Co nowsze auta to wiecej pala - tragedia
UNO - masa własna od 711 kg
Mondeo - masa własna od 1299 kg

Czy tez widzisz różnicę ?

a ile wazy teraz fiat 500 ?
okolo 1100 kg :-)

Co nowsze auta to wiecej pala - tragedia