Data: 2009-08-23 13:54:44 | |
Autor: Przemek | |
Co nowsze auta to wiecej pala - tragedia | |
Majdan wrote:
prosze mi wytlumaczyc roznice miedzy autami diesla z lat 1995-2000 a Liczac tak jeszcze z 10 lat i nie bedzie co wybierac w przystepnejekologia zabija oszczednosci wynikle z postepu techniki - teraz aby spelnic normy euro ktores tam wtryskiwacz musi tryskac takze po zaplonie : http://autofoto.pl/blogs/blog_silnika/archive/2009/04/28/dlaczego-po-egnali-my-pompowtryskiwacze.aspx Tak ze oszczedniej juz bylo - jeszcze kilka lat dyktatu ekologow i diesle beda palic wiecej niz benzyny |
|
Data: 2009-08-23 22:10:37 | |
Autor: Waldek Godel | |
Co nowsze auta to wiecej pala - tragedia | |
Dnia Sun, 23 Aug 2009 13:54:44 +0200, Przemek napisał(a):
http://autofoto.pl/blogs/blog_silnika/archive/2009/04/28/dlaczego-po-egnali-my-pompowtryskiwacze.aspx Ale brednie... To już Bravo Girl! skrzyżowane z Superexpressem jest wiarygodniejsze. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-08-26 09:45:51 | |
Autor: Przemek | |
Co nowsze auta to wiecej pala - tragedia | |
Waldek Godel wrote:
Dnia Sun, 23 Aug 2009 13:54:44 +0200, Przemek napisał(a): Co brednie ?Post injection jest stosowane szeroko w CR do podtrzymania reakcji w filtrach i katalizatorach .Wystarczy wrzucic "post injection CR" w google i poczytac , ale najwyrazniej dla niektorych to za trudne i wola zyc w ignorancji .No chyba ze dla Ciebie paliwo wstrzykniete kiedy otwieraja sie juz zawory wydechowe wykonuje jakas prace korzystna dla uzytkownika auta. |
|
Data: 2009-08-26 10:08:31 | |
Autor: Waldek Godel | |
Co nowsze auta to wiecej pala - tragedia | |
Dnia Wed, 26 Aug 2009 09:45:51 +0200, Przemek napisał(a):
Co brednie ?Post injection jest stosowane szeroko w CR do podtrzymania reakcji w filtrach i katalizatorach .Wystarczy wrzucic No, nie, akurat to jest prawda - tzn. z PI istnieje. Reszta to w zasadzie brednia. CR jest lepszy, bo jest mechanicznie prostszy (a więc tańszy w produkcji) przy tym dając lepsze rezultaty. Większość robi tam elektronika która jest tania i równie niezawodna. Największą brednią jest to, że PD było głośne bo miało wysokie ciśnienia ROTFL... Tudzież kilka innych kompletnych bredni. Np. to, że CR pierwszej generacji posiadał niskie ciśnienie wtrysku bo 1997 roku kiedy powstawał, były drgania.. normalnie jak w Trybunie Ludu. CR we współczesnej postaci powstawał od 1990 roku, w 1994 był już w sprzedaży zapakowany w auta (tyle że ciężarowe). TDI miało wtedy wciąż pompę rozdzielaczową. Okazało się że parametry bezpośredniego wtrysku mogą być lepsze przy znacznie wyższych ciśnieniach. VAG wymodził PD dopiero w 2000 roku, w miarę równo z II generacją (przygotowania do produkcji 1.6 HDi rozpoczęły się w 1998 roku) itepe itede... Po prostu żenujący stek bredni. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-08-26 21:32:43 | |
Autor: Przemek | |
Co nowsze auta to wiecej pala - tragedia | |
Waldek Godel wrote:
Dnia Wed, 26 Aug 2009 09:45:51 +0200, Przemek napisał(a): Tudzież kilka innych kompletnych bredni. Np. to, że CR pierwszej No to sie nie zrozumielismy :) Swoja droga ciekawe czy ktos kiedys stuninguje sterownik CR tak aby wyeliminowac te ekologiczne "fjuczersy" - ciekawe ile wtedy by auto palilo . |
|
Data: 2009-08-26 23:15:24 | |
Autor: Waldek Godel | |
Co nowsze auta to wiecej pala - tragedia | |
Dnia Wed, 26 Aug 2009 21:32:43 +0200, Przemek napisał(a):
No to sie nie zrozumielismy :) Swoja droga ciekawe czy ktos kiedys stuninguje sterownik CR Tyle samo albo więcej - nie spotkałem żadnego stwierdzenia, że auto przez to pali więcej. Wróć. Nie spotkałem się nigdy z jakimś określeniem "post injection". Wszystkie materiały twierdzą coś zupełnie odwrotnego - jest przedwtrysk bardzo małej ilości paliwa, właśnie, żeby pozbyć się wady TDI - czyli klekotu. Wtryskiwana jest nieco wcześniej mikroskopijna dawka paliwa, która w zasadzie nie daje żadnej mocy, za to po prostu daje płomień w cylindrze. W momencie kiedy ta dawka jest w pełni zapalona, następuje wtrysk własciwy, w efekcie główna dawka paliwa zapala się od już płonącego paliwa, a nie tylko od gorącego powietrza. Jeżeli sprawdzisz dokładnie wyniki google, to co sam podawałeś, to okaże się, że jest zaledwie kilka stron które piszą o tym, o czym jest na tej bredzącej stronie. Odnoszę wrażenie, że to te same oszołomy pisały. Silniki CR mają bardzo podobne parametry do silników PD przy podobnym spalaniu. Natomiast mają znacznie wyższą kulturę pracy, właśnie dzięki wtryskowi pilotującemu. Natomiast jestem ciekawy jaki będzie lament, jak te wszystkie silniki PD dojdą do wieku i przebiegu takiego, że konieczne będzie wymienienie końcówek wtrysków -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|