Co nowsze auta to wiecej pala - tragedia

Data: 2009-08-23 09:45:57
Autor: jacek2v
Co nowsze auta to wiecej pala - tragedia
On 23 Sie, 11:04, "Majdan" <maj...@fr.pl> wrote:
prosze mi wytlumaczyc roznice miedzy autami diesla z lat 1995-2000 a
2000-2005
czy wy tez widzicie roznice

to sa male spalania
uno 1.7D - spalanie w trasie ok 4l
fiat punto II 1.9JTd - trasa 3.8l

teraz wieksze
mondeo III 1.8TDCI trasa 6l, miasto 8-10l

Proste:
1. Zwiększenie masy - mi. przez jak to już któryś z szanownych
przedmówców wspomniał gwiazdeczki i bajerki ważą.
2. A klimę to się teraz zapewne ma i używa :) + conajmnie 0,5l/100
3. Mocy też jakby więcej, a jak moc jest to trzeba użyć - znowu
bezpiecześtwo tzw. aktywne
4. No i szybkość - przy większej mocy większa szybkość i
przyśpieszenie.

Właśnie jestem po jeździe powolne na trasie - normalnie mój diesel
pali ok 7,5l/100, a jak mocniej wdepnę na krętych drogach to i 8l/100
- a teraz jechałem wolniutko, bo byłem za pilota to spalanie 6,5l/100
(bez klimy). Wózek 4x4 150KM 2l - to chyba nie dużo, nie ?

Dlatego nie ma co panikować, silniki są oszczędniejsze tylko nasze
wymagania rosną :)

PS: Nie chce mi się wierzyć w te spalania uno, znajomy miał i poniżej
6l nie schodził - chyba, że to spalania komputerowe to ok.. Bo
komputery w fiatach to ze 2l ze spalania potrafią uciąć bez problemów.

Pozdrawiam
Jacek W.

Data: 2009-08-23 11:06:59
Autor: hamberg
[...]

co to za bzdury? Jaki komputer w uno? Doczytales ze chodzi o
wolnossacego diesla uno 1.7D. Jest to jak najbardziej realny wynik.
Tipo 1.9TD palil w trasie miedzy 5-5,5l/100 przy normalnej jezdzie.

Data: 2009-08-31 23:46:01
Autor: jacek2v
On 23 Sie, 20:06, hamberg <radoslaw.gaw...@gmail.com> wrote:
> [...]

wolnossacego diesla uno 1.7D. Jest to jak najbardziej realny wynik.
Tipo 1.9TD palil w trasie miedzy 5-5,5l/100 przy normalnej jezdzie.

Mimo tego, że do diesel to nie chce mi się wierzyć w 4l/100.

Miałem golfa III 110KM, palił mi 6,3l/100 (50/50 trasa miasto, przy
średnio ciężkiej nodze).
Znajomi mówili, że są tacy co na trasie spalają 3,5l/100, ale dla mnie
taka jazda to by była mordęga :)

A komputer w uno, no cóż nie takie dziwa są na świecie :)
Np. poldek z ponad 200KM silnikiem prosto z fabryki , lol

Pzrd
Jacek

Data: 2009-08-23 22:11:42
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 23 Aug 2009 09:45:57 -0700 (PDT), jacek2v napisał(a):

[...]

Po pierwsze zatkanie całego silnika tabunem filtrów i katalizatorów.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-31 23:46:25
Autor: jacek2v
On 23 Sie, 23:11, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

> przyśpieszenie.

Po pierwsze zatkanie całego silnika tabunem filtrów i katalizatorów..

awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po

Tyż :)

Co nowsze auta to wiecej pala - tragedia