Co o tym

Data: 2011-10-02 20:57:53
Autor: jadrys
Co o tym

myśleć? Ja za bardzo w cuda nie wierzę, ale w tym przypadku jest wielu świadków...

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/cud_eucharystyczny_w_sokolce_110882.html

Data: 2011-10-02 12:15:22
Autor: Antenka
Co o tym
On 2 PaĽ, 20:57, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
my¶leć? Ja za bardzo w cuda nie wierzę, ale w tym przypadku jest wielu
¶wiadków...

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/cud_eucharystyczny_w_sokolce_11088...

Zadziwiaj±ca zbieżno¶ć z "Całunem Turyńskim".  Odkryta, po długich
żmudnych badaniach  krew na całunie oznaczono jako grupę AB. Fragment
mię¶nia sercowego i krew z Sokółki maj± dokładnie tę sam± grupę krwi
AB, charakterystyczn±  dla Semitów z Bliskiego Wschodu. :-)

Antenka

"Dla Boga nie ma niczego niemożliwego" - ¶więta prawda.

Data: 2011-10-02 21:24:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Co o tym

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:dec466f4-8470-4bf0-b95e-18f5237a47d0db5g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

======================================

Ale całun jest podrób±.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-10-02 15:17:19
Autor: Antenka
Co o tym
On 2 PaĽ, 21:24, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:dec466f4-8470-4bf0-b95e-18f5237a47d0db5g2000vbb.googlegroups.com...
On 2 Pa , 20:57, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> my le ? Ja za bardzo w cuda nie wierz , ale w tym przypadku jest wielu
> wiadk w...

>http://www.wiadomosci24.pl/artykul/cud_eucharystyczny_w_sokolce_11088...

> --
> Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
> Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
> kierunku..

Zadziwiaj ca zbie no z "Ca unem Tury skim".  Odkryta, po d ugich
mudnych badaniach  krew na ca unie oznaczono jako grup AB. Fragment
mi nia sercowego i krew z Sok ki maj dok adnie t sam grup krwi
AB, charakterystyczn  dla Semit w z Bliskiego Wschodu. :-)

Antenka

=====================================>
Ale ca un jest podr b . <

Bzdura! Jest oryginałem.

Zaprzeczasz sobie. Je¶li jest podróbk± to jak wyja¶nisz jego
powstanie, nawet przyjmuj±c czas jego powstania na  ¦redniowiecze, jak
tego chcieli ateistyczni, "niezależni" badacze płótna?

Wiadomo, że nie jest to obraz a  odbicie zmasakrowanego ciała
mężczyzny  "nie jest ręk± ludzk± uczynione".
Przypominam, że całun był badany przez NASA.  O jego oryginalno¶ci
przemawia 95% przeprowadzonych na nim badań.

Sprawa badania wieku tkaniny za pomoc± datowania jej izotopem
promieniotwórczym C-14  była już ze 100 razy wyja¶niana.

Akurat co do datowania tkaniny, tkaniny, która w pewnym okresie
została  nadpalona i zadymiona, czyli tym samym poniek±d odmłodzona,
ta metoda nie ma zastosowania.

Antenka

Data: 2011-10-03 08:31:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Co o tym

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0a8a123d-ac23-4072-975d-91fb941ad90di30g2000yqd.googlegroups.com...
======================================

[...]

Przekonanych nie przekonasz.

Data: 2011-10-03 10:07:20
Autor: Antenka
Co o tym
On 3 PaĽ, 08:31, "Bogdan Idzikowski"

Przekonanych nie przekonasz.<

No wła¶nie - mnie też nie przekonasz. Nie potrzebne mi s±  tego typu
materialne dowody  na ¶mierć krzyżow± Jezusa, czy do wiary w Niego.
Całun tylko utwierdza mnie w mojej wierze, bo jest niemym ¶wiadkiem
niewyobrażalnego cierpienia Zbawiciela i w pewnym sensie to "Pi±ta
Ewangelia" napisana Jego Naj¶więtsz± Krwi±.

Antenka

Data: 2011-10-03 19:29:59
Autor: Grzegorz Z.
Co o tym
Antenka napisał:

[...]

To sobie wierz w tego swojego Chytrusa - tylko sam płać na niego składki.

--
Socjalizm nigdy nie zapu¶cił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważaj± się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przej¶ciowych

Data: 2011-10-02 21:30:27
Autor: zdumiony
Co o tym
W dniu 2011-10-02 21:15, Antenka pisze:
[...]

No tak, tylko Całun dokładnie przebadano, nawet odkryto ¶lady monet na oczach. A przypadku cudu w Sokółce nie chciano dokładniej przebadać, zdaj±c się na wiarę. A szkoda, można by na przykład przebadać kod DNA i porównać z innumi cudami Eucharystycznymi.
(Chociaż jak zbadano grupę krwi to i tak bardzo dużo, ja słyszałem że nie wiadomo było nawet czy to krew czy bakteria)

Data: 2011-10-02 22:04:17
Autor: jadrys
Co o tym
W dniu 2011-10-02 21:30, zdumiony pisze:
W dniu 2011-10-02 21:15, Antenka pisze:
ZadziwiajÄ…ca zbieĹĽność z "CaĹ‚unem TuryĹ„skim".  Odkryta, po dĹ‚ugich
ĹĽmudnych badaniach  krew na caĹ‚unie oznaczono jako grupÄ™ AB. Fragment
mięśnia sercowego i krew z Sokółki mają dokładnie tę samą grupę krwi
AB, charakterystycznÄ…  dla SemitĂłw z Bliskiego Wschodu. :-)

No tak, tylko Całun dokładnie przebadano, nawet odkryto ślady monet na oczach. A przypadku cudu w Sokółce nie chciano dokładniej przebadać, zdając się na wiarę. A szkoda, można by na przykład przebadać kod DNA i porównać z innumi cudami Eucharystycznymi.
(Chociaż jak zbadano grupę krwi to i tak bardzo dużo, ja słyszałem że nie wiadomo było nawet czy to krew czy bakteria)

No, dokładne badanie chyba nigdy nie będzie możliwe. Jest to własność kościoła, a kościołowi takie badania do niczego nie są potrzebne.

Data: 2011-10-02 22:06:27
Autor: zdumiony
Co o tym
W dniu 2011-10-02 22:04, jadrys pisze:
No, dokładne badanie chyba nigdy nie będzie możliwe. Jest to własność
kościoła, a kościołowi takie badania do niczego nie są potrzebne.

Całun badają, choć i tak niektórzy twierdzą że to fałszerstwo.

Data: 2011-10-02 22:04:27
Autor: jadrys
Co o tym
On 2 PaĹş, 20:57, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
[...]

"Dla Boga nie ma niczego niemożliwego" - święta prawda.

Myślisz Antenko że to jakiś szwindel? :-\
Tak, z pewnością tak. I dlatego jest Bogiem :-)

Data: 2011-10-02 15:21:27
Autor: Antenka
Co o tym
On 2 PaĽ, 22:04, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

> Antenka

> "Dla Boga nie ma niczego niemożliwego" - ¶więta prawda.

My¶lisz Antenko że to jaki¶ szwindel? :-\ <
Nie, my¶lę, że to cud. ¦wiat tak zwariował, że wielu nie da temu
wiary.
Mnie ten cud z kolei nie był potrzebny, by uwierzyć w Jezusa - jedynie
utwierdził w wierze.

Tak, z pewno¶ci± tak. I dlatego jest Bogiem :-)

Wła¶nie tak :-)

Antenka

Data: 2011-10-02 21:00:45
Autor: zdumiony
Co o tym
W dniu 2011-10-02 20:57, jadrys pisze:
myśleć? Ja za bardzo w cuda nie wierzę, ale w tym przypadku jest wielu
świadków...

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/cud_eucharystyczny_w_sokolce_110882.html

Szkoda że tak słabo przebadany, gdyby był bardziej i okazało się że wszystko się zgadza mogło być niezłym świadectwem.

Data: 2011-10-02 22:05:22
Autor: jadrys
Co o tym
W dniu 2011-10-02 21:00, zdumiony pisze:
[...]

OglÄ…daĹ‚em program o tym w telewizji. Podobno jest potwierdzenie naukowe ĹĽe jest to faktycznie  kawaĹ‚ek mięśnia sercowego.

Data: 2011-10-02 22:09:46
Autor: boukun
Co o tym

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6ag3t$3vp$2news.onet.pl...
[...]

"Ale po kilku dniach zauważono, że owa hostia się nie rozłożyła."...

A kto to zauważył po kilku dniach? Trzeba by prokurator poważnie zajął się tymi, co przez kilka dni z komunikanta-hostii zrobili serce...

boukun

Data: 2011-10-02 21:12:20
Autor: Lorn
Co o tym
[...]

Pochodzę z podlaskiego i tu odczuwa się ten 'cud'... Dużo się o tym mówi. Niektórzy wierzący podchodzą do tego sceptycznie, ale większość jest przekonana o sile wyższej. Sam osobiście podchodzę do tego z dystansem, ale przeprowadzono badania, dochodzenie itd. Coś w tym może być. Nie można z góry wykluczyć czegoś, czego nie rozumiemy...

Data: 2011-10-02 22:04:38
Autor: jadrys
Co o tym
W dniu 2011-10-02 21:12, Lorn pisze:
[...]

No właśnie, jest w tym coś zastanawiającego.

Data: 2011-10-02 21:13:06
Autor: pluton
Co o tym
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/cud_eucharystyczny_w_sokolce_110882.html

Przez   2 lata cos sie wyjasnilo ? Czy ten miesien sercowy puscil korzonki ?

Nullification

Data: 2011-10-02 22:04:32
Autor: jadrys
Co o tym
W dniu 2011-10-02 21:13, pluton pisze:
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/cud_eucharystyczny_w_sokolce_110882.html
Przez   2 lata cos sie wyjasnilo ? Czy ten miesien sercowy puscil korzonki ?

Nie wiadomo.

Co o tym