Co o tym

Data: 2011-10-02 12:15:22
Autor: Antenka
Co o tym
On 2 Paź, 20:57, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
myśleć? Ja za bardzo w cuda nie wierzę, ale w tym przypadku jest wielu
świadków...

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/cud_eucharystyczny_w_sokolce_11088...

Zadziwiająca zbieżność z "Całunem Turyńskim".  Odkryta, po długich
żmudnych badaniach  krew na całunie oznaczono jako grupę AB. Fragment
mięśnia sercowego i krew z Sokółki mają dokładnie tę samą grupę krwi
AB, charakterystyczną  dla Semitów z Bliskiego Wschodu. :-)

Antenka

"Dla Boga nie ma niczego niemożliwego" - święta prawda.

Data: 2011-10-02 21:24:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Co o tym

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:dec466f4-8470-4bf0-b95e-18f5237a47d0db5g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

======================================

Ale całun jest podróbą.

Data: 2011-10-02 15:17:19
Autor: Antenka
Co o tym
On 2 Paź, 21:24, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:dec466f4-8470-4bf0-b95e-18f5237a47d0db5g2000vbb.googlegroups.com...
On 2 Pa , 20:57, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> my le ? Ja za bardzo w cuda nie wierz , ale w tym przypadku jest wielu
> wiadk w...

>http://www.wiadomosci24.pl/artykul/cud_eucharystyczny_w_sokolce_11088...

> --
> Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
> Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
> kierunku..

Zadziwiaj ca zbie no z "Ca unem Tury skim".  Odkryta, po d ugich
mudnych badaniach  krew na ca unie oznaczono jako grup AB. Fragment
mi nia sercowego i krew z Sok ki maj dok adnie t sam grup krwi
AB, charakterystyczn  dla Semit w z Bliskiego Wschodu. :-)

Antenka

=====================================>
Ale ca un jest podr b . <

Bzdura! Jest oryginałem.

Zaprzeczasz sobie. Jeśli jest podróbką to jak wyjaśnisz jego
powstanie, nawet przyjmując czas jego powstania na  Średniowiecze, jak
tego chcieli ateistyczni, "niezależni" badacze płótna?

Wiadomo, że nie jest to obraz a  odbicie zmasakrowanego ciała
mężczyzny  "nie jest ręką ludzką uczynione".
Przypominam, że całun był badany przez NASA.  O jego oryginalności
przemawia 95% przeprowadzonych na nim badań.

Sprawa badania wieku tkaniny za pomocą datowania jej izotopem
promieniotwórczym C-14  była już ze 100 razy wyjaśniana.

Akurat co do datowania tkaniny, tkaniny, która w pewnym okresie
została  nadpalona i zadymiona, czyli tym samym poniekąd odmłodzona,
ta metoda nie ma zastosowania.

Antenka

Data: 2011-10-03 08:31:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Co o tym

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:0a8a123d-ac23-4072-975d-91fb941ad90di30g2000yqd.googlegroups.com...
======================================

[...]

Przekonanych nie przekonasz.

Data: 2011-10-03 10:07:20
Autor: Antenka
Co o tym
On 3 Paź, 08:31, "Bogdan Idzikowski"

Przekonanych nie przekonasz.<

No właśnie - mnie też nie przekonasz. Nie potrzebne mi są  tego typu
materialne dowody  na śmierć krzyżową Jezusa, czy do wiary w Niego.
Całun tylko utwierdza mnie w mojej wierze, bo jest niemym świadkiem
niewyobrażalnego cierpienia Zbawiciela i w pewnym sensie to "Piąta
Ewangelia" napisana Jego Najświętszą Krwią.

Antenka

Data: 2011-10-03 19:29:59
Autor: Grzegorz Z.
Co o tym
Antenka napisał:

[...]

To sobie wierz w tego swojego Chytrusa - tylko sam płać na niego składki.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-02 21:30:27
Autor: zdumiony
Co o tym
W dniu 2011-10-02 21:15, Antenka pisze:
[...]

No tak, tylko Całun dokładnie przebadano, nawet odkryto ślady monet na oczach. A przypadku cudu w Sokółce nie chciano dokładniej przebadać, zdając się na wiarę. A szkoda, można by na przykład przebadać kod DNA i porównać z innumi cudami Eucharystycznymi.
(Chociaż jak zbadano grupę krwi to i tak bardzo dużo, ja słyszałem że nie wiadomo było nawet czy to krew czy bakteria)

Data: 2011-10-02 22:04:17
Autor: jadrys
Co o tym
W dniu 2011-10-02 21:30, zdumiony pisze:
W dniu 2011-10-02 21:15, Antenka pisze:
Zadziwiająca zbieĹźność z "Całunem Turyńskim".  Odkryta, po długich
Ĺźmudnych badaniach  krew na całunie oznaczono jako grupę AB. Fragment
mięśnia sercowego i krew z Sokółki mają dokładnie tę samą grupę krwi
AB, charakterystyczną  dla SemitĂłw z Bliskiego Wschodu. :-)

[...]

No, dokładne badanie chyba nigdy nie będzie możliwe. Jest to własność kościoła, a kościołowi takie badania do niczego nie są potrzebne.

Data: 2011-10-02 22:06:27
Autor: zdumiony
Co o tym
W dniu 2011-10-02 22:04, jadrys pisze:
No, dokładne badanie chyba nigdy nie będzie możliwe. Jest to własność
kościoła, a kościołowi takie badania do niczego nie są potrzebne.

Całun badają, choć i tak niektórzy twierdzą że to fałszerstwo.

Data: 2011-10-02 22:04:27
Autor: jadrys
Co o tym
On 2 PaĹş, 20:57, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
[...]

Myślisz Antenko że to jakiś szwindel? :-\
Tak, z pewnością tak. I dlatego jest Bogiem :-)

Data: 2011-10-02 15:21:27
Autor: Antenka
Co o tym
On 2 Paź, 22:04, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

> Antenka

> "Dla Boga nie ma niczego niemożliwego" - święta prawda.

Myślisz Antenko że to jakiś szwindel? :-\ <
Nie, myślę, że to cud. Świat tak zwariował, że wielu nie da temu
wiary.
Mnie ten cud z kolei nie był potrzebny, by uwierzyć w Jezusa - jedynie
utwierdził w wierze.

Tak, z pewnością tak. I dlatego jest Bogiem :-)

Właśnie tak :-)

Antenka

Co o tym