Co o tym myśleć...

Data: 2011-10-14 18:46:57
Autor: Pszemol
Co o tym myśleć...
Data: 2011-10-15 08:26:43
Autor: WW
Co o tym myśleć...
W dniu 2011-10-15 01:46, Pszemol pisze:
www.pdnphotooftheday.com/2011/10/11337

Czy to jest OK?

Tak jest to ok.
Nurek strzela i pozyskuje rybę - zje albo sprzeda.

Natomiast tak powszechnie promowane na Discovery i TVN wędkarstwo morskie jest be.
Tam przez 3 godziny "walczy się" z rybą próbującą się uwolnić od haka wbitego w ciało a potem wędkarz pozuje do zdjęcia i wypuszcza wymęczoną rybę.

"oj chłopcy, wy się źle bawicie, dla was to jest zabawa, nam chodzi o życie ".

Pamiętasz ?

Pozdrawiam
WW
Niegdyś mistrz polski w łowiectwie podwodnym.

Data: 2011-10-15 08:53:18
Autor: Pszemol
Co o tym myśleć...
"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:j7b93d$s76$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tak, tak - pamiętam i szkoda mi tych morskich olbrzymów...
Co innego łowić śledzie z ławicy a co innego eliminować ze
środowiska takich dużych, cennych drapieżników. Jest to moim
zdaniem naganne, tak jak odławianie dużych rekinów - one pełnią
bardzo ważną rolę w środowisku naturalnym i zabierając takiego
drapieżnika co musiał rosnąć 50 lat i sam walczyć z innymi
o przetrwanie wyrządza naturze szkodę i niszczy rafy...
Podobnież wytłuczenie wilków z lasu powoduje szkody gdy
sarny się zaczynają potem mnożyć na potęgę i żreć, niszczyć las :-)

Natomiast zdjęcia podwodne bardzo ładne - najbardziej mi
się podoba 4, to z nurkiem poziomo w "lesie" wodorostów.
Za zrobienie tej fotki należą się punkty dla fotografa!
Takie lasy są w Kaliforni, nurkowałem w rejonach San Diego,
La Jolla i właśnie pełno było takich od dna do powierzchni wody.
No i dziesiątki intensywnie pomarańczowych Garibaldi rybek.
Nie wiem jaką mają polską nazwę... Trzeba wybrać odpowiednią
porę roku aby te wodorosty były takie ładne, zielone - gdy ja
miałem okazję ponurkować było już późno i zaczynały żółknąć.

Data: 2011-10-17 08:47:24
Autor: WW
Co o tym myśleć...
W dniu 2011-10-15 15:53, Pszemol pisze:

Tak, tak - pamiętam i szkoda mi tych morskich olbrzymów...
Co innego łowić śledzie z ławicy a co innego eliminować ze
środowiska takich dużych, cennych drapieżników.

Czyli, że małe można zabijać a dużych nie ??

[...]

Wydaje mi się, że jeden "badawczy" statek japoński zabija w miesiąc więcej rekinów niż wszyscy łowcy podwodni od czasów pierwszych zejść pod wódę. Swoją drogą chciałbym poznać twardziela strzelającego z kuszy do takiego olbrzyma.

Pozdrawiam
WW

Data: 2011-10-17 09:23:45
Autor:
Co o tym myśleć...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
Swoją drogą chciałbym poznać twardziela strzelającego z kuszy do takiego olbrzyma.

Zdjęcie było w firmie szyjącej skafandry.

pozdrawiam rc

Data: 2011-10-17 13:02:32
Autor: WW
Co o tym myśleć...
W dniu 2011-10-17 11:23, demolant.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
WW<wuwu0@vp.pl>  napisał(a):

Swoją drogą chciałbym poznać twardziela strzelającego z kuszy do
takiego olbrzyma.

Zdjęcie było w firmie szyjącej skafandry.

pozdrawiam rc

Kiedyś widziałem takie zdjęcie, facet z kusza i wielki rekin młot wyciągany z wody. Dopiero po powiększeniu i obróbce zobaczyliśmy kilka strzał sterczących w różne strony i płetwy co najmniej dwóch innych nurków uciekających z kadru.
Poza luparą nic innego nie pozwoli upolować wielkiego rekina.

Pozdrawiam
WW

Data: 2011-10-17 12:44:00
Autor: Jarek Andrzejewski
Co o tym myśleć...
On Mon, 17 Oct 2011 08:47:24 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

wódę. Swoją drogą chciałbym poznać twardziela strzelającego z kuszy do takiego olbrzyma.

Jednego na pewno znasz - ma na ścianie zdjęcie. Ale i kusza (aka
lupara) była "z turbo" :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-10-20 07:32:53
Autor: Pszemol
Co o tym myśleć...
"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:j7gj1t$622$1node2.news.atman.pl...
[...]

Czyli nie że można/niemożna tylko że zabijanie małych nie jest
tak szkodliwe dla ekosystemu jak zabijanie dużych drapieżników.

[...]

Nawet jeśli tak byłoby to jeszcze gorzej dla tych łowców podwodnych.

Swoją drogą chciałbym poznać twardziela strzelającego z kuszy do takiego olbrzyma.

A mi to nie specjalnie imponuje. Ja chciałbym poznać tego, co rozumie
morski ekosystem i nie morduje najcenniejszych okazów od których
zależy zdrowie rafy i oceanów.

Data: 2011-10-15 09:55:03
Autor: Emeryk
Co o tym myśleć...
Tak jest to ok.

tak jak strzelanie do bezybronnej łani ze sztucera z lunetą. Tacy sami bohaterowie co nazywaja sie "myśliwymi" a są zwykłymi tchórzami

EMO

Data: 2011-10-15 10:18:10
Autor: WW
Co o tym my�le�...
W dniu 2011-10-15 09:55, Emeryk pisze:
Tak jest to ok.

tak jak strzelanie do bezybronnej Âłani ze sztucera z lunetÂą.

Próbowałeś ?
Widziałeś kiedyś kuszę z celownikiem optycznym ?

Wiele ryb nie jest wcale bezbronnych a i na twój łup na harpunie też znajda się nie raz chętni i to więksi i mocniejsi od Ciebie.

Tacy sami
bohaterowie co nazywaja sie "myÂśliwymi" a sÂą zwykÂłymi tchĂłrzami

Ty rozumiem jesteś wegetarianinem, chodzisz w szmacianych łapciach i nie używasz samochodu, bo wszak ta rozlewana na morzach ropa to dopiero zabija a zegarek masz na tasiemce ?

Pozdrawiam
WW

Data: 2011-10-15 12:08:00
Autor: Emeryk
Co o tym my?le?...
Próbowałeś ?

wiesz "miszczu polski" myśle że byłeś tak samo mistrzem jak przemol ma patenty....
Wart brat łata (przys.)

EMO

Data: 2011-10-17 08:43:22
Autor: WW
Co o tym my?le?...
W dniu 2011-10-15 12:08, Emeryk pisze:
PrĂłbowaÂłeÂś ?

wiesz "miszczu polski" myÂśle Âże byÂłeÂś tak samo mistrzem jak przemol ma
patenty....
Wart brat Âłata (przys.)

EMO

Kłamstwo w takiej sprawie, zwłaszcza tu, ma bardzo krótkie nogi.

Na życzenie oczywiście podam: które to były mistrzostwa, gdzie się odbyły i kiedy.
Z pewnością są tu koledzy, mogący to zweryfikować i w tej sytuacji kłamstwo zostało by bardzo szybko zdemaskowane.

Jednak najpierw chce poznać fakty, na podstawie których zarzucasz mi kłamstwo.
Jeśli je masz, to proszę o ich tu padanie a ja powiem kiedy i gdzie takie zawody wygrałem.

Jeśli jednak nie masz podstaw do kwestionowania mojej prawdomówności a Twoja wypowiedzenie opiera się na głupim "nie bo nie", to mnie szkoda czasu na rozmowę z Tobą.

Z powaĹźaniem
WW

Data: 2011-10-17 08:26:28
Autor:
Co o tym my?le?...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

> [...]

Jeśli jednak nie masz podstaw do kwestionowania mojej prawdomówności a Twoja wypowiedzenie opiera się na głupim "nie bo nie", to mnie szkoda czasu na rozmowę z Tobą.

Zbędnie się zdenerwowałeś, to Kolina w kolejnym wcieleniu.

pozdrawiam rc

Data: 2011-10-17 12:02:14
Autor: EMO
Co o tym my?le?...

Zbędnie się zdenerwowałeś, to Kolina w kolejnym wcieleniu.

nauczcie sie obaj kodować popyranie

EMO

Data: 2011-10-20 07:30:40
Autor: Pszemol
Co o tym my?le?...
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j7gork$jeu$1inews.gazeta.pl...
Zbędnie się zdenerwowałeś, to Kolina w kolejnym wcieleniu.

Ty jesteś taki sam jak Kolina.
Też ludziom bezpodstawnie kłamstwo zarzucasz.
Ale to się kiedyś skończy, zobaczysz.

Data: 2011-10-20 19:18:52
Autor:
Co o tym my?le?...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Ty jesteś taki sam jak Kolina.
Też ludziom bezpodstawnie kłamstwo zarzucasz.
Ale to się kiedyś skończy, zobaczysz.

Dlaczego się denerwujesz, kłamałeś że są dokładne dane adresowe na opisie patentowym, NIE MA.
Kłamałeś że na kupowanym opisie są, NIE MA.
Opis jest za DARMO dostępny w sieci.
"Pszemol" podaj nr, nie musisz zachowywać się jak obity głupek.

pozdrawiam rc --

Data: 2011-10-20 14:46:25
Autor: Pszemol
Co o tym my?le?...
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j7ps6r$s7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Alez sa.

Kłamałeś że na kupowanym opisie są, NIE MA.
Opis jest za DARMO dostępny w sieci.

Nie wiedzialem tego.

"Pszemol" podaj nr, nie musisz zachowywać się jak obity głupek.

Ty sie nie zachowuj jak niedorozwiniety umysłowo.

Data: 2011-10-20 20:42:35
Autor:
Co o tym my?le?...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Dlaczego się denerwujesz, kłamałeś że są dokładne dane adresowe
> na opisie patentowym, NIE MA.

Alez sa.

Kłamiesz znowu, nie ma pełnych danych adresowych. Kontakt z autorem jest możliwy za pośrednictwem Urzędu Patentowego.

> Kłamałeś że na kupowanym opisie są, NIE MA.
> Opis jest za DARMO dostępny w sieci.

Nie wiedzialem tego.

Wystarczyło przeczytać, sam podałeś adres jednego z wielu serwerów z opisami.

> "Pszemol" podaj nr, nie musisz zachowywać się jak obity głupek.

Ty sie nie zachowuj jak niedorozwiniety umysłowo.

"Pszemol" odrobinę kultury, klasy, taktu i elegancji. Czyli tego, czego nie prezentujesz swoim bytem.

pozdrawiam rc

Data: 2011-10-20 18:34:13
Autor: Pszemol
Co o tym my?le?...
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j7q13r$fn3$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Kłamiesz znowu, nie ma pełnych danych adresowych. Kontakt z autorem
jest możliwy za pośrednictwem Urzędu Patentowego.

To naprawdę nie moja wina że Ty czegoś nie wiesz o amerykańskich
patentach. Ja mogę tylko powiedzieć że na moim jest pełny adres :-)

> Kłamałeś że na kupowanym opisie są, NIE MA.
> Opis jest za DARMO dostępny w sieci.

Nie wiedzialem tego.

Wystarczyło przeczytać, sam podałeś adres jednego z wielu serwerów z opisami.

I na moim patencie jest pełny adres. W internecie jest na nim tylko nazwisko
i miasto. Stąd wnioskuję że jest jakaś wersja pełniejsza od tej internetowej.

> [...]

Ty sie nie zachowuj jak niedorozwiniety umysłowo.

"Pszemol" odrobinę kultury, klasy, taktu i elegancji. Czyli tego, czego nie

Jak masz czelność oczekiwać ode mnie kultury skoro mnie
bezpodstawnie oczerniasz że kłamię?

Data: 2011-10-21 19:58:27
Autor:
Co o tym my?le?...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a): "Kłamczuszku" ile wątków zamierzasz zasrać swoimi kłamstwami i żalem że zostałeś przyłapany na kłamstwach wielu ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-10-21 15:05:50
Autor: Pszemol
Co o tym my?le?...
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j7sit3$ghl$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

"Kłamczuszku" ile wątków zamierzasz zasrać swoimi kłamstwami i żalem
że zostałeś przyłapany na kłamstwach wielu ?

Żalem że zostałem POSĄDZONY bezpodstawnie o kłamstwo.
Będę Ci to przypominał dopóki nie przeprosisz mnie za te pomówienia.

Data: 2011-10-20 07:29:36
Autor: Pszemol
Co o tym my?le?...
"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:j7giqa$5sl$1node2.news.atman.pl...
[...]

Myślę że nie masz co się przejmować grupowym trollem.

Jednak najpierw chce poznać fakty, na podstawie których zarzucasz mi kłamstwo.
Jeśli je masz, to proszę o ich tu padanie a ja powiem kiedy i gdzie takie zawody wygrałem.

On to robi z nudów - nie ma żadnych podstaw. Po prostu bawi się z tobą.

Jeśli jednak nie masz podstaw do kwestionowania mojej prawdomówności a Twoja wypowiedzenie opiera się na głupim "nie bo nie", to mnie szkoda czasu na rozmowę z Tobą.

Zarówno on jak i Rysiu mógłby dostać od kogoś nauczkę w postaci
procesu o zniesławienie i być może oduczyliby się rzucać oszczerstwa
na wiatr - tylko komu by się chciało uczyć ich kultury w taki sposób?
Lepiej olać bo nic nie znaczą w internecie i nikt ich poważnie nie traktuje.

Data: 2011-10-20 19:22:37
Autor:
[...]

Gratuluję "Pszemol" wylazło z Ciebie chamidło.
Mieszasz mnie do zupełnie innych osób. Wiesz ostatnio Włodzio tak się zachowywał.

pozdrawiam rc --

Data: 2011-10-20 16:07:05
Autor: Pszemol
Co o tym my?le?...
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j7psdt$1hj$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

ZarĂłwno on jak i Rysiu mĂłgĹ,by dostaÄ? od kogoĹ> nauczkÄT w postaci
procesu o zniesĹ,awienie i byÄ? moĹźe oduczyliby siÄT rzucaÄ? oszczerstwa
na wiatr - tylko komu by siÄT chciaĹ,o uczyÄ? ich kultury w taki sposĂłb?
Lepiej olaÄ? bo nic nie znaczÄ. w internecie i nikt ich powaĹźnie nie traktuje.

Gratuluję "Pszemol" wylazło z Ciebie chamidło.
Mieszasz mnie do zupełnie innych osób.
Wiesz ostatnio Włodzio tak się zachowywał.

Oczywiście w oskarżaniu kogoś o kłamstwo chamstwa nie widzisz... :-)

Data: 2011-10-21 07:41:24
Autor:
Co o tym my?le?...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Oczywiście w oskarżaniu kogoś o kłamstwo chamstwa nie widzisz... :-)

"Kłaczyszek" powiedział że jest pełen adres na opisie patentowym jego nie ma.
To prawda że kłamałeś.
Ty wpisujesz się w różne tematy, z żalami że zostałeś złapany na kłamstwie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-10-21 07:27:50
Autor: Pszemol
Co o tym my?le?...
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j7r7n4$bs7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty zostałeś przyłapany na niewiedzy.

Data: 2011-10-21 20:01:15
Autor:
Co o tym my?le?...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Ty zostałeś przyłapany na niewiedzy.

Adresu pełnego nie ma, opisu się nie kupuje jest dostępny w sieci za darmo. Słownictwa prawa własności przemysłowej nie znasz, nie kłam !!!

pozdrawiam rc

Data: 2011-10-21 15:08:02
Autor: Pszemol
Co o tym my?le?...
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j7sj2b$h36$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Ty zostałeś przyłapany na niewiedzy.

Adresu pełnego nie ma, opisu się nie kupuje jest dostępny w sieci za darmo.
Słownictwa prawa własności przemysłowej nie znasz, nie kłam !!!

Znowu zarzucasz mi kłamstwo - dlaczego? Brak Ci podstaw kultury.
Nigdzie nie twierdziłem że znam słownictwo prawa patentowego.
Zwłaszcza polskie. Patenty dostałem w USA gdzie mieszkam od 12 lat.
Adres pełny jest, przynajmniej na moim jest i tyle mam do powiedzenia.
Strona którą Ci podałem SPRZEDAJE dokument pdf z treścią patentu za
$3 od sztuki. Nie wierzysz? Zarejestruj się i wrzuć jakiś patent do koszyka.

Co o tym myśleć...