Co o tym myslicie

Data: 2010-02-03 21:59:49
Autor: peter
Co o tym myslicie
Post chyba bardziej na grupe o psychologii.
Bylem teraz kilka dni w holandii i tam jezdzi sporo nowych astonow, duzo zabytkowych drogich fur, sporo maybachow itp. Bylem z kolega, ktory to za kazdym razem jak zobaczyl gdzies na postoju jakis drogi samochod, pozowal obok i kazal robic sobie foty. Niby nic takiego ale facet ma 32 lata. Przyznam szczerze ze troche mi wstyd bylo. Co kieruje takimi ludzmi? Malo tego, mam jeszcze kilku takich kolegow. Czy to pora na zmiane znajomych ?

Data: 2010-02-03 22:10:33
Autor: mbuniek
Co o tym myslicie
[...]

Potem na nasza-klase i wiesz jak dobrze wypadnie na tle kolegow i kolezanek z podstawowki/liceum/itd.
Moze jakas stara milosc sie odezwie etc. Wiesz ludzie lubia imponowac i jak inni im zazdroszcza :).
Sam bym chcial aby mi sie zajebiscie powodzilo, aczkolwiek takich fotek sobie nie robie, moze dlatego ze nie mam okazji :).

A tak na powaznie moze poprostu zostawil sobie fotke na pamiatke, bo co kieruje ludzmi robiacymi sobie fotke na tle Wawelu, wodospadu Niagara, Piramid w Egipcie itp.

Buniek

Data: 2010-02-03 22:22:44
Autor: J.F.
Co o tym myslicie
On Wed, 3 Feb 2010 21:59:49 +0100,  peter wrote:
[...]

Co warci ci znajomi to chyba wiesz lepiej niz my. A kolega .. moze go stac i sobie kupi, tylko chcial zobaczyc przy
ktorym sie prezentuje najlepiej :-)

J.
P.S. z mlodziezowych lat, gdy jeszcze samochod kosztowal fortune, to
mi utkwilo takie zdjecie - na pierwszym planie grupa, a kolega sie
sprytnie ustawil na drugim planie i siega kluczykiem do drzwiczek ..

Data: 2010-02-03 22:41:22
Autor: Marcin Luty
Co o tym myslicie

Użytkownik "peter" <abc@FAKE.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hkco44$tij$1@news.onet.pl...
Post chyba bardziej na grupe o psychologii.
Bylem teraz kilka dni w holandii i tam jezdzi sporo nowych astonow, duzo zabytkowych drogich fur, sporo maybachow itp.

To strasznego fuksa miales bo ja przez 5 dni widzialem z fajniejszych aut jedno maseratti, jednego rollsa (z tych nowszych ale nie znam modelu) i jedna panamere. Cala reszta to standardowe wozki...
Co mnie jeszcze uderzylo to praktycznie same nowe e-klasy mercedesa na taxi, innych marek jako taxi jak na lekarstwo. Tak przynajmniej w Amsterdamie bylo. Aha - nie robilem sobie z nimi zdjec :-)

--
ml

Data: 2010-02-03 23:54:46
Autor: P_ablo
Co o tym myslicie
Użytkownik "peter" <abc@FAKE.pl> napisał w wiadomości news:hkco44$tij$1news.onet.pl...
 Czy to pora na zmiane znajomych ?

Chyba juz za pozno...  wiesz, z kim przestajesz takim sie stajesz ;)

BTW kiedy widze takiego pacjenta od razu przypominaja mi sie ruskie w roznych hotelach.
Robia sobie foty w hotelowych restauracjach przy pieknych stolach, zawalonych gownianym jedzeniem, smakujacym jak wygotowane scierki - oni przebijaja Polakow w buraczanych zachowaniach :)

--
Picasso

Data: 2010-02-04 12:20:10
Autor: Aga R
Co o tym myslicie
[...]

To co to za kolega, że nie znałeś go wcześniej :)
 z moich znajomych nikt w ten sposob by sie nie zachował
a nawet jeśli to w żart by to obrócił :)

sam będąc w 1999r w Las Vegas zrobiłem sobie jedno zdjęcie z
Viperem :), teraz byłoby mi wstyd

Co o tym myslicie