Co o tym myslicie

Data: 2010-02-03 22:41:22
Autor: Marcin Luty
Co o tym myslicie

Użytkownik "peter" <abc@FAKE.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hkco44$tij$1@news.onet.pl...
Post chyba bardziej na grupe o psychologii.
Bylem teraz kilka dni w holandii i tam jezdzi sporo nowych astonow, duzo zabytkowych drogich fur, sporo maybachow itp.

To strasznego fuksa miales bo ja przez 5 dni widzialem z fajniejszych aut jedno maseratti, jednego rollsa (z tych nowszych ale nie znam modelu) i jedna panamere. Cala reszta to standardowe wozki...
Co mnie jeszcze uderzylo to praktycznie same nowe e-klasy mercedesa na taxi, innych marek jako taxi jak na lekarstwo. Tak przynajmniej w Amsterdamie bylo. Aha - nie robilem sobie z nimi zdjec :-)

--
ml

Co o tym myslicie