Co o tym myslicie

Data: 2010-02-04 12:20:10
Autor: Aga R
Co o tym myslicie
 fur, sporo maybachow itp. Bylem z kolega, ktory to za
kazdym razem jak zobaczyl gdzies na postoju jakis drogi samochod, pozowal obok i kazal robic sobie foty. Niby nic takiego ale facet ma 32 lata. Przyznam szczerze ze troche mi wstyd bylo. Co kieruje takimi ludzmi? Malo tego, mam jeszcze kilku takich kolegow. Czy to pora na zmiane znajomych ?

To co to za kolega, że nie znałeś go wcześniej :)
 z moich znajomych nikt w ten sposob by sie nie zachował
a nawet jeśli to w żart by to obrócił :)

sam będąc w 1999r w Las Vegas zrobiłem sobie jedno zdjęcie z
Viperem :), teraz byłoby mi wstyd

Co o tym myslicie