Co o tym sadzicie?

Data: 2013-02-06 07:28:04
Autor: adam
Co o tym sadzicie?
Gdyby faktycznie autko było ok, jak w opisie, to cena chyba jest dobra? Czy raczej w tych granicach (5900) rozejrzeć się za czymś innym?

Jak jest z ewentualną naprawą i częściami? Czy ceny są wysokie?

Samochod bardzo bezawaryjny i przewidywalny. Ceny czesci na normalbym poziomie.
Obsluga prosta, np. pompa wody jest napedzana paskiem alternatora.
Ogolnie fajny samochod, jednak ciezko kupic, dobre egzemplarze sprzedaja sie w ciagu 1h (wiem bo ostatnio takiego szukalem).

pzdr
Adam

Data: 2013-02-06 13:03:00
Autor: arek333
Co o tym sadzicie?
2 lata temu sprzedalem swoj±  z 99 roku. Byla bita z przodu jednak poszla bez problemow za 7 tysiecy.Bita byla w 3 roku swojego zycia a wiec przygada byla dawno. Kupil ja moj kolega, jezdzi do dzis choc ma juz sporo lat i przebieg pod 300 tysiecy. Polecam ten samochod  jednak odradzam egzemplarze z komisu. Tam te samochody raczej nigdy nie trafialy jak byly spoko. Aha jak do tej pory ta rolka nadal ma oryginalny tylni tlumik.Byla w benzynce 1,4 90KM

Co o tym sadzicie?