Co od deszczu na wyprawe?

Data: 2010-05-06 17:55:06
Autor: karbar
Co od deszczu na wyprawe?
Zastanawiam sie jak uniknąć zmoknięcia w czasie wyprawy...
foliowe płaszcze jednorazowe z kiosku ruchu, to tak naprawde żadna ochrona, wiatr rozrywa je w 5 minut.

Hm, ja mam peleryne gumową. Takie jakby dwa półokręgi zgrzane z sobą z kapturem u szczytu. Po złożeniu mieści się to w niewielkiej saszetce. Wygląda pokracznie, jak jest ciepło to pewnie jedzie sie w tym do kitu. Przy całodniowym, dość mocnym deszczu przy 8*C pozwoliło mi to nie zmoknąć - przysiadłem na tym, kierownice schowałem pod pelerynką....no...i miałem pełne błotniki z chlapaczami!

Polecam, ale tylko, gdy masz zamiar jechać spokojnie, powolnym tempem. Przy wiekszej predkosci, bedzie coś takiego okropnie powiewało a dodatkowo się zagotujesz.

pozdrawiam
karbar

Co od deszczu na wyprawe?