Co on miał na myśli?

Data: 2010-06-11 05:30:23
Autor: Hans Kloss
Co on miał na myśli?
... mówiąc " bardziej archaiczne jest sadzenie dębu Bartek"?
Dąb "Bartek" to o ile mi wiadomo, ogromne ponadsześćsetletnie drzewo:
http://plfoto.com/zdjecie,przyroda,dab-bartek,1149237.html
i i nic mi nie wiadomo żeby ktokolwiek się zabiera do jego "sadzenia",
jako że ów proces odbył się drobnych siedem wieków temu. A
przezsadzania takiego kolosa tez sobie nie wyobrażam, zresztą po
co....
Więc może mu się ów "bartek" powiedział niechcący a chodziło mu to to
że w ogóle sadzenie dębów (albo w ogóle sadzenie drzew) jest
archaiczne? ARCHAICZNE?
Czy on zna znaczenie tego słowa?
A może ktoś dałby rade przetłumaczyć złotą myśl om.c. prezydenta
komoruskiego na zwyczajną polszczyznę?
J-23

Data: 2010-06-11 14:48:00
Autor: cytryna
Co on miał na myśli?
[...]

Jak zwykle nic nie miał na myśli bowiem jego percepcja jest równa pantofelkowi wiadomo jak fragles walniee to tylko boki zrywać.Szczątkowe myślenia sprowadza się do strugania kartofli i wariata z baranów popierających PO. Dziś na obiad obstrugane ziemniaki i ogon z bora w sosie poziomkowym. Na deser ambra z kaszalota. Oto cały choryzont intelektualny i świat idei Gajowego.

--

Co on miał na myśli?