Co oni się czepili tego Kaczyńskiego, na tydzień przed wyborami?

Data: 2011-10-05 11:47:37
Autor: boukun
Co oni się czepili tego Kaczyńskiego, na tydzień przed wyborami?
Sraczki jakiejś dostali czy jak w reżimowych mediach? Co ioni widzą złego w wypowiedziach Kaczyńskiego na temat Merkel? Czego te kundle się doszukują czegoś, czego Kaczyński nie powiedział? Skąd im przyszło do głowy, że Kaczyński wykorzyustuje Niemcy, żeby wygrać wybory? Gdyby nie te ieski rezimowe, nikt by o wzmiance o Merkel w jakiejś tam książce nie słyszał. A kampania i w Polsce i w Niemczech o tym świadczy jasno, że Niemcy popierają Herr Tuska i robią mu kampanię..., a przeciwko Kaczyńskiemu "Hetzkampanię"...

boukun

Data: 2011-10-05 10:33:20
Autor: J-23
On 5 Paź, 11:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

pismeni przekupili cie?

Data: 2011-10-05 20:12:04
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6aeb2fa7-4b30-4c9b-85e7-bb122c5e0834m15g2000vbk.googlegroups.com...
[...]

Każdy uczciwy człowiek wstawił by się za napadniętym...

boukun

Data: 2011-10-05 13:32:59
Autor: J-23
On 5 Paź, 20:12, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:6aeb2fa7-4b30-4c9b-85e7-bb122c5e0834m15g2000vbk.googlegroups.com...
On 5 Pa , 11:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> Sraczki jakiej dostali czy jak w re imowych mediach? Co ioni widz z ego w
> wypowiedziach Kaczy skiego na temat Merkel? Czego te kundle si doszukuj
> czego , czego Kaczy ski nie powiedzia ? Sk d im przysz o do g owy, e
> Kaczy ski
> wykorzyustuje Niemcy, eby wygra wybory? Gdyby nie te ieski rezimowe, nikt by
> wzmiance o Merkel w jakiej tam ksi ce nie s ysza . A kampania i w Polsce i w
> Niemczech o tym wiadczy jasno, e Niemcy popieraj Herr Tuska i robi mu
> kampani ..., a przeciwko Kaczy skiemu "Hetzkampani "...

> boukun

pismeni przekupili cie?

Ka dy uczciwy cz owiek wstawi by si za napadni tym...

boukun

to p.prezes nie mial "pistolecika" z soba?

Data: 2011-10-05 14:59:17
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 5 Oct 2011 11:47:37 +0200, boukun napisał(a):

[...]

HOWGH!
--
XL

Data: 2011-10-05 21:35:18
Autor: Kaczysta

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j6h955$7me$1mx1.internetia.pl...
[...]

Srają ogniem, bo widzą, ze ta cała akcja obsrywania działa odwrotnie. Zwykli ludzie to widzą i się zastanawiają: skoro tak plują bez umiaru na Kaczyńskiego, to znaczy, że trzeba go poprzeć (lata doświadczeń PRL - im więcej srano na RWE, tym więcej ludzi słuchało tej radiostacji).
AZ

Data: 2011-10-05 21:40:28
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4e8cb178$0$2443$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tu masz rację, dzwonił do mnie kolega i mówi, że jak nie miał zamiaru iść na wybory, to po tym, co widział w programie u Lisa idzie i poprze PiS... i mówił, że pewno wielu ludzi tak zrobi po tym programie...

boukun

Co oni się czepili tego Kaczyńskiego, na tydzień przed wyborami?