Co oni tak Donka atakowali?

Data: 2009-07-04 09:20:19
Autor: awe
Co oni tak Donka atakowali?
Wczoraj Piskorski Olechowski, nawet redaktor TVN24 - no wszyscy jakby sie zmowili i pojechali po Donku ze az mi go bylo zal. Bylem zaskoczony. Moze Donek wstapil do PiS? A moze po tak nieudanych rzadach chca nas brac juz na litosc.
awe

Data: 2009-07-04 09:41:28
Autor: jesuss
Co oni tak Donka atakowali?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2mvr8$dhe$1news.onet.pl...
[...]

Rządy od 1989 roku przeważnie są nieudane i jeszcze nigdy tak nie było, by opozycja była z nich zadowolona. Nawet pisuary dzisiaj dostali nagłego przypływu rozumu, mimo że jeszcze nie tak dawno udowadniali swą głupotę na kazdym kroku. Czyżby rozum nawiedzał tylko opozycję? Gdybym miał oceniać, to najgorszy z możliwych rządów zafundował nam Buzek w AWSie, razem z niejakim Balcerowiczem. Później to już bracia maleńcy sikający do polskiego pisuara. Samo PO to przeciętność lepsza od poprzedników, co udowadniają sondaże. Co do Piskorskiego i TVN-u to tylko żenująca maskarada, majaca na celu przywrócić do zycia dawno zdechłą, zydowską Unię Wolności. Nie udało się farbowanie lisa, to może uda się metodą wyrywania członków z PO i udawanie siły politycznej. Niestety u nas media kreują silne partie, a nie członkowie i ich składki. Media są w stanie z kilku facetów na kanapie zrobić potęgę polityczną, stąd te zabiegi, by istnieć w mediach. Coraz gorzej jest być realną siłą polityczną, trzymając palecw wychudłej dupie Żyda lub  w spasłej dupie kleru!!!

Data: 2009-07-04 12:33:35
Autor: googlarz
Co oni tak Donka atakowali?

"jesuss" <ceraker@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

polityczną, stąd te zabiegi, by istnieć w mediach. Coraz gorzej jest być
realną siłą polityczną, trzymając palecw wychudłej dupie Żyda lub  w

   berniem tej bidnej wihodlej nakarmioszke niwziun?/

   re

Data: 2009-07-04 10:10:40
Autor: konserwator
Co oni tak Donka atakowali?

[...]

No nawet platfusom przylozyli w szkle
Piskorski kupil TVN czy jak?

Data: 2009-07-04 12:49:56
Autor: jacek_placek_01
Co oni tak Donka atakowali?
konserwator pisze:
[...]

no cóż WSI i inne chłopaki z SB położyli lachę na waszym PO. To już jest
koniec.
Teraz będziemy promować szlachetnych europejczyków z SD :)

Co oni tak Donka atakowali?