Co osiągnął by Gates czy Jobs w Polsce?

Data: 2011-10-07 13:19:27
Autor: MH
Co osiągnął by Gates czy Jobs w Polsce?
 obserwator <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Dokładnie w tym samym czasie, gdy zaczynali Jobs z Wozniakiem, w Polsce pod
rządami komunistów pracował inżynier Jacek Karpiński, żołnierz batalionu
Zośka, trzykrotnie odznaczony Krzyżem Walecznych.

...co tak naprawdę stało się w Polsce? I nie chodzi mi o banalną konstatację,
że gdyby nie komunizm i sowiecka okupacja, to właśnie Karpiński byłby Stevem
Jobsem.
===========================

Karpiński w Szwajcarji też dupę umoczył ...

MH

Data: 2011-10-07 13:21:06
Autor: obserwator
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Karpiński w Szwajcarji też dupę umoczył ...

taak, napisz jeszcze pare tego typu kalumni, kacapku.

--

Co osiągnął by Gates czy Jobs w Polsce?