Co oznacza 17 IX?

Data: 2013-09-17 21:14:58
Autor: Jacek Biały
Co oznacza 17 IX?
Konkretnie to, ze wojnę z 20 roku tak naprawdę przegraliśmy, tyle, że z odroczonym finałem. W tamtym czasie bolszewik nie wiedział co to jest samolot, w latach 30 mieli już dywizje desantowe.
Tylko nieliczni zdolni byli przewidzieć losy Polski w XX wieku. Generał Denikin miał powiedzieć, że Bitwa Warszawska była jedynie piorunem przed burzą, jaka wkrótce nadciagnie nad Polskę. Zauważmy tu, że pakt Ribbentrop-Mołotow podpisano w Moskwie, a nie w Berlinie.
jb

Data: 2013-09-17 22:52:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Co oznacza 17 IX?

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości news:l1a9on$tvj$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ale za to, tak naprawdę, wygraliśmy Powstanie Warszawskie!

pozdrowienia z tego samego psychiatryka!

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-09-19 00:21:43
Autor: Jacek Biały
Co oznacza 17 IX?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5238c11d$0$1250$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości
|
| Ale za to, tak naprawdę, wygraliśmy Powstanie Warszawskie!

Naprawdę wygraliście??  ...a co na to siostra oddziałowa?
jb

Data: 2013-09-19 09:09:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Co oznacza 17 IX?

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości news:l1d927$2fq$1node2.news.atman.pl...

> [...]
|
| Ale za to, tak naprawdę, wygraliśmy Powstanie Warszawskie!

Naprawdę wygraliście??  ...a co na to siostra oddziałowa?

Powiedziała, że na nas nie ma czasu, gdyż musi opiekować się niejakim Jackiem Białym.

ubawiony

Data: 2013-09-19 20:08:41
Autor: Jacek Biały
Co oznacza 17 IX?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:523aa30e$0$1451$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości

| > |
> [...]
| > |
| > |

| Powiedziała, że na nas nie ma czasu, gdyż musi opiekować się niejakim
| Jackiem Białym.

Tak czy inaczej gratuluję wygranej Idzikowski! Jako dobry Polak byłeś oczywiście po stronie Powstańców?
jb

Data: 2013-09-19 13:19:45
Autor: Trybun
Co oznacza 17 IX?
W dniu 2013-09-17 21:14, Jacek Biały pisze:
[...]

A co to ma za znaczenie gdziwe był podpisywany? Przecież Układ Warszawski był podpisany w Warszawie, i jakie z tego wnioski. Generał Denikin powiadasz? Jaka burza? Rusek wszedł na tereny które i tak zaraz by zajął szwab, Sowiet doskonale sobie zdawał sprawę jak szwaby będą traktowali ich rodaków zamieszkujących Polskę, to i zapewnił im ochronę, a ty zaraz dopatrujesz się jakichś niezdrowych sensacji.

Data: 2013-09-19 20:34:12
Autor: Jacek Biały
Co oznacza 17 IX?

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l1emu4$chu$1node2.news.atman.pl...

| A co to ma za znaczenie gdziwe był podpisywany?

Inicjatorem takich rozmów jest gospodarz spotkania. I to on ponosi odpowiedzialność za finał.

 Przecież Układ
| Warszawski był podpisany w Warszawie

Układ Wersalski w Wersalu
Układ Jałtański w Jałcie
Układ Moskiewski w Moskwie.

Co? nie było paktu moskiewskiego? Oczywiście że był, odbył się na życzenie Józefa Stalina, tylko komusze tchórzostwo nie pozwala wam nazywać rzeczy po imieniu.
jb

Data: 2013-09-19 21:06:25
Autor: Jacek Biały
Co oznacza 17 IX?

Generał
| Denikin powiadasz? Jaka burza? Rusek

Ty od 'Rusków' się odczep komuchu. Rosję zamordowaliście dwie dekady wcześniej nim Hitler zabrał sie za Żydów. I to od was, od komunistów uczył się tworzyć getta, drenować je ze złota i dolarów, a ogołoconych w końcu ludzi wykańczać głodem. Masowe kremacje to też bolszewicki wynalazek - żeby nie było śladu po człowieku, grobu, miejsca kultu. Najpierw spaliliscie carską rodzinę, potem arystokrację duchowieństwo i klasę średnią. Cara zabił polski Żyd, pilnowali ich komuniści wegierscy. Wiesz dlaczego to zrobili? Bali się nadciągajacej rosyjskiej armii i rosyjskich prokuratorów wojskowych.

 wszedł na tereny które i tak zaraz
| by zajął szwab, Sowiet doskonale sobie zdawał sprawę jak szwaby będą

Albo udajesz głupiego Andrzeju, albo rzeczywiście chcesz być mądrzejszy od Józefa Stalina. Nie widziałeś mapy z linia demarkacyjną na linii Wisły i Narwii?

| traktowali ich rodaków zamieszkujących Polskę

Czyich rodaków? Rodaków szukaj w czerwonym chlewie, a nie wśród narodów wolnego świata.

, to i zapewnił im ochronę,

Ładna mi ochrona, skoro ludzie witali kwiatami hitlerowskich gadów (oczywiście ci, których nie zdołano uśmiercić, albo deportować do łagrów). Tak Andrzeju, nie tylko Polacy, Ukrańcy, Białorusini witali Wehrmacht w 1941 roku, bo nawet Żydzi się z tego cieszyli (zanim nadeszły sonderkommanda). Sam fakt, że nazistowska bestię witano jako wyzwoliciela świadczy tylko o was - komuchach.
jb

Co oznacza 17 IX?