Co oznacza 17 IX?

Data: 2013-09-17 22:52:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Co oznacza 17 IX?

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości news:l1a9on$tvj$1node1.news.atman.pl...
Konkretnie to, ze wojnę z 20 roku tak naprawdę przegraliśmy, tyle, że z
odroczonym finałem. W tamtym czasie bolszewik nie wiedział co to jest samolot, w
latach 30 mieli już dywizje desantowe.
Tylko nieliczni zdolni byli przewidzieć losy Polski w XX wieku. Generał Denikin
miał powiedzieć, że Bitwa Warszawska była jedynie piorunem przed burzą, jaka
wkrótce nadciagnie nad Polskę. Zauważmy tu, że pakt Ribbentrop-Mołotow podpisano
w Moskwie, a nie w Berlinie.

Ale za to, tak naprawdę, wygraliśmy Powstanie Warszawskie!

pozdrowienia z tego samego psychiatryka!

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-09-19 00:21:43
Autor: Jacek Biały
Co oznacza 17 IX?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5238c11d$0$1250$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości
|
| Ale za to, tak naprawdę, wygraliśmy Powstanie Warszawskie!

Naprawdę wygraliście??  ...a co na to siostra oddziałowa?
jb

Data: 2013-09-19 09:09:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Co oznacza 17 IX?

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości news:l1d927$2fq$1node2.news.atman.pl...

> [...]
|
| Ale za to, tak naprawdę, wygraliśmy Powstanie Warszawskie!

Naprawdę wygraliście??  ...a co na to siostra oddziałowa?

Powiedziała, że na nas nie ma czasu, gdyż musi opiekować się niejakim Jackiem Białym.

ubawiony

Data: 2013-09-19 20:08:41
Autor: Jacek Biały
Co oznacza 17 IX?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:523aa30e$0$1451$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl> napisał w wiadomości

| > |
> [...]
| > |
| > |

| Powiedziała, że na nas nie ma czasu, gdyż musi opiekować się niejakim
| Jackiem Białym.

Tak czy inaczej gratuluję wygranej Idzikowski! Jako dobry Polak byłeś oczywiście po stronie Powstańców?
jb

Co oznacza 17 IX?