Co oznacza paląca się kontrolka silnika?

Data: 2010-08-12 09:37:42
Autor: Lewis
Co oznacza paląca się kontrolka silnika?
W dniu 2010-08-12 09:34, Jan Kotletty pisze:

Poczytałem o tym w instrukcji. Przeżyłem to
też w okresie gwarancyjnym. Oba te źródła
wiedzy są bardzo skąpe pod względem edukacyjnym
i nadal nie wiem, o co tu chodzi. Jedyne co
można wyczytać, to rada, żeby się udać do
warsztatu.

Powiedz jeszcze jakie to auto i jaki silnik bo wróżki są na wakacjach, a herbata wczoraj się skończyła.

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1181081583.html

Data: 2010-08-12 10:27:44
Autor: Jan Kotletty
Lewis pisze:

Powiedz jeszcze jakie to auto i jaki silnik bo wróżki są na wakacjach, a herbata wczoraj się skończyła.

Chevrolet Lacetti 1,4 litra 95 KM.
Jan

Data: 2010-08-12 11:34:05
Autor: Lewis
W dniu 2010-08-12 10:27, Jan Kotletty pisze:
Lewis pisze:

Powiedz jeszcze jakie to auto i jaki silnik bo wróżki są na wakacjach,
a herbata wczoraj się skończyła.

Chevrolet Lacetti 1,4 litra 95 KM.
Jan

A więc najpewniej złącze diagnostyczne OBDII.
Poszukaj kogoś na forum Chevroleta kto ma interfejs i za browarka powie Ci co jest.
Albo kup na allegro interfejs ELM327 za 120zł z przesyłką do tego jest kilka darmowych programów i samodzielnie będziesz mógł odczytać wszystkie błędy jakie komp samochodu zapisze w pamięci, do tego możliwość odczytu z wielu kluczowych czujników silnika, ba nawet pomiar mocy silnika i czasu na 1.4mili :)