Co oznacza wybudowanie meczetu

Data: 2010-03-29 20:02:46
Autor: abc
Co oznacza wybudowanie meczetu
Wg Islamu ziemia, na której stanie meczet jest ziemią świętą, nie do
ruszenia nigdy. Nie może być już nigdy nic na niej postawione.

Data: 2010-03-29 20:45:22
Autor: abc
Co oznacza wybudowanie meczetu
Wg Islamu ziemia, na której stanie meczet jest ziemią świętą, nie do
ruszenia nigdy. Nie może być już nigdy nic na niej postawione.

Dlatego na przykład, aby sprowokować kolejną intifadę, wystaczy pomajstrować
coś przy wykopaliskach pod meczetem el-Aksa w Jerozolimie. Efekt murowany!

Data: 2010-03-29 21:41:33
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-29 20:45, abc pisze:
[...]

Tak, to prawda.. Ktoś kto o tym decyduje powinien się dwa razy zastanowić przed wpuszczeniem tej dziczy do naszego kraju.

Data: 2010-03-29 13:13:21
Autor: Antenka
Co oznacza wybudowanie meczetu
 Popieram! Nie zgadzam się na panoszenie się tej dziczy po Polsce i
kropka!

Antenka

Data: 2010-03-29 20:21:16
Autor: White Power
Co oznacza wybudowanie meczetu
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
 Popieram! Nie zgadzam si=EA na panoszenie si=EA tej dziczy po Polsce i
kropka!

Antenka

O wy pierdoleni rasiści!!!!

Data: 2010-03-30 13:39:13
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-29 22:21, White Power pisze:
[...]

Zmień może nick na - "Black Power" .

Data: 2010-03-29 23:54:35
Autor: sofu

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
Popieram! Nie zgadzam się na panoszenie się tej dziczy po Polsce i
kropka!

Antenka

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Masz racje wystaczą juz takie kołtuny jak ty czy to bydle Piotr.
Wiecej ta umeczona ziemia nie zniesie.

sofu

Data: 2010-03-30 00:09:27
Autor: Andrzej Adam Filip
Co oznacza wybudowanie meczetu [ antenka: Nie TEJ dziczy! ]
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:
 Popieram! Nie zgadzam się na panoszenie się tej dziczy po Polsce i
kropka!

Antenka

A panoszenie się której dziczy popierasz? ;-)
Bo użycie zwrotu "*TEJ* dziczy" wskazuje że jakieś inne dzicze ci nie
przeszkadzają [ publiczną psychoanalizę dostajesz w darmowej promocji ;-) ]

Zegar tyka. Wszystkich.
  -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966)

Data: 2010-03-30 13:42:59
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-30 00:09, Andrzej Adam Filip pisze:
[...]

Choć pytanie nie do mnie, odpowiem - dzicz lasu pierwotnego :-P

Data: 2010-03-30 13:37:25
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-29 22:13, Antenka pisze:
  Popieram! Nie zgadzam się na panoszenie się tej dziczy po Polsce i
kropka!

Antenka

Miejmy nadzieje że do tego w Polsce nie dojdzie.

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-03-29 16:22:11
Autor: Bruner

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hor05o$u3g$1news.onet.pl...
W dniu 2010-03-29 20:45, abc pisze:

Tak, to prawda.. Ktoś kto o tym decyduje powinien się dwa razy zastanowić przed wpuszczeniem tej dziczy do naszego kraju.

ja juz napisalem protesty w niejedno miejsce aby z Polski nie robic drugiej Francji

cisza zadnych reakcji,

pierw wybudowali metro w Warszawie, aby mieli gdzie arabi z Warszawskiego meczetu potem bomby podkladac

widac wszystko z gory zaplanowane

we Francji tez kiedys byl tylko jeden meczet

Data: 2010-03-30 01:31:44
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

[...]

I to w jak perfidny sposób. Oni twierdzą, że nie tylko wybudują meczet, ale
też islamskie centrum kulturalne, do którego dostęp będzie miał każdy.
Co to oznacza? Że nie tylko chcą się modlic, ale też mają zamiar krzewić
swoją kulturę na naszej ziemi i wśród naszej młodzieży.
I nie będą bynajmniej zamykali się w gettach...
--
Pit

Data: 2010-03-30 13:49:36
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-30 01:31, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

[...]

Żaden tam perfidny, oni (islamiści) maja swoje prawo (koraniczne), i niczego nie robią podstępnie. Ruch należy do naszych decydentów - wpuścić obco kulturowy motłoch do kraju i ponosić tej decyzji konsekwencje. Czy nie wyrazić na to zgody.

Data: 2010-03-31 10:39:37
Autor: xcihy

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hosorr$cgj$1news.onet.pl...
[...]

Nasi decydenci robią to co każą bracia z Unii. Europa ma być wielorasowa, to bedzie. Nie mają tylko pomysłu jak powstrzymać naturalną walkę cywilizacji.
xc

Data: 2010-03-31 10:42:06
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 31 Mar 2010 10:39:37 +0200, xcihy napisał(a):

[...]

A co złego w wielorasowej Europie? Przecież to nie rasy tylko religia są
przyczyną konfliktów.

Data: 2010-03-31 12:08:20
Autor: Roman Rumian
Co oznacza wybudowanie meczetu
W dniu 2010-03-31 10:42, Grzegorz Z. pisze:
(...)
A co złego w wielorasowej Europie? Przecież to nie rasy tylko religia są
przyczyną konfliktów.

Tak, religia ateistyczna, czego doskonałym przykładem jest ta Lista: kłamstwa, manipulacje, nienawiść uprawiana na okragło przez ateistów - religiofobów.

W wielorasowości opartej na na tej samej cywilizacji nie ma nic złego, ale inne rasy nie asymiluja sie, ale przynoszą własna, rdzenna cywilizację opratą na islamie.

Roman Rumian

Data: 2010-03-31 03:37:45
Autor: zbig
On 31 Mar, 12:08, Roman Rumian <rumian.wytn...@agh.edu.pl> wrote:
[...]

 Niestety w czołówce takich zachowań, a w zwłaszcza w demonstrowaniu
zoologicznej nienawiści prym tu wiodą dyskutanci manifestujący wręcz
swoją religijność

Data: 2010-03-31 13:02:47
Autor: Roman Rumian
Co oznacza wybudowanie meczetu
W dniu 2010-03-31 12:37, zbig pisze:
(...)
  Niestety w czołówce takich zachowań, a w zwłaszcza w demonstrowaniu
zoologicznej nienawiści prym tu wiodą dyskutanci manifestujący wręcz
swoją religijność

To kolejny przykład manipulacji ateisty: naciągane zarzucanie zachowań z pominięciem przyczyny: zoologicznej nienawiści i prowokacji ateistów.

Roman Rumian

Data: 2010-03-31 04:23:09
Autor: zbig
On 31 Mar, 13:02, Roman Rumian <rumian.wytn...@agh.edu.pl> wrote:
W dniu 2010-03-31 12:37, zbig pisze:
(...)

>   Niestety w czo wce takich zachowa , a w zw aszcza w demonstrowaniu
> zoologicznej nienawi ci prym tu wiod dyskutanci manifestuj cy wr cz
> swoj religijno

To kolejny przyk ad manipulacji ateisty: naci gane zarzucanie zachowa z
pomini ciem przyczyny: zoologicznej nienawi ci i prowokacji ateist w.

Roman Rumian

Co tym Rumien pleciesz. Nie jestem ateistą.
To właśnie typowy przykład toku  myślowego charakterystycznego dla
wszelkiego rodzaju fundamentalizmów.
Nie zgadza się z moim wywodem, znaczit ateist.
Sam się możesz przekonać sprawdzając jakie niczym nie spowodowane
bluzgi publikuja tu tacy świętojebliwi jak:
Kloss, awe, antenka, bolek, u2, hammer, rympał

Data: 2010-03-31 12:50:30
Autor:
Co oznacza wybudowanie meczetu
On Wed, 31 Mar 2010 12:08:20 +0200, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

> [...]

Tak, religia ateistyczna, czego doskonałym przykładem jest ta Lista: kłamstwa, manipulacje, nienawiść uprawiana na okragło przez ateistów - religiofobów.

 najciekawsze jest to, ze roznej masci "antyklerykaly" pod przykrywka
 dbania o dobre samopoczucie wierzacych usiluja przemycac swoja odraze
 do religii. do czego prowadzi wychowanie wg wartosci ateistycznych  mamy przyklady kazdego dnia. rozwydrzenie wspolczesnej mlodziezy
 siega zenitu. grupowi bandyci czuja sie bezkarni.

W wielorasowości opartej na na tej samej cywilizacji nie ma nic złego, ale inne rasy nie asymiluja sie, ale przynoszą własna, rdzenna cywilizację opratą na islamie.

 nieznane zawsze budzi obawe. gdyby patrzec na nasze spoleczenstwo  poprzez garstke antyreligijnych oszolomow pokroju urbana, srody,
 czy senyszyn jawilibysmy jako narod nienawidzacy siebie.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-31 13:09:49
Autor: Roman Rumian
Co oznacza wybudowanie meczetu
Henryk,

W dniu 2010-03-31 12:50, "<heÂŽsk>" pisze:
(...)
  nieznane zawsze budzi obawe. gdyby patrzec na nasze spoleczenstwo
  poprzez garstke antyreligijnych oszolomow pokroju urbana, srody,
  czy senyszyn jawilibysmy jako narod nienawidzacy siebie.

poglady ateistów to karykatura: wiedzy, otwartości, prawdy, logiki, człowieka, Boga czy Koscioła, a te osoby to karykatury autorytetów, i własnie dlatego sa nimi dla oduraczonych "mędrców".

http://www.opoka.org.pl/biblioteka/F/FR/md_ateizmu.html

Odpoczynku od psp i radosnych Świąt !

Tobie i wszystkim rozsądnym z tej Listy. :-)

Roman Rumian

Data: 2010-03-31 15:45:01
Autor: cirrus
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1aasklbt2vx02$.11k2pdtsbzwj5.dlg40tude.net...
[...]

Rzeczywiście, a jakiej wiary są tak znienawidzeni cyganie?

--
stevep

Data: 2010-03-31 15:21:15
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-31 10:39, xcihy pisze:
[...]

E tam.. Czy Francji zależy żeby w całej Unii   było to co i u nich? - Mecz w Paryżu. - Francja vs Algieria.   80-cio tysięczny stadion wypełniony - są grane hymny, przy "Marsyliance" cały stadion gwiżdże i wznosi antyfrancuskie okrzyki. Zdegustowany Chirac opuszcza stadion.. Czy o to chodzi prowodyrom Europy? O to żeby obywatele swoich krajów czuli się obco u siebie?

Data: 2010-04-01 10:16:58
Autor: Antenka
Co oznacza wybudowanie meczetu
Czy o to chodzi prowodyrom Europy? O to żeby obywatele swoich krajów czuli się obco u siebie? <

Tak, właśnie o to chodzi - chcą wyrugować jedną cywilizację,
zastępując ją cywilizacją dziczy i nietolerancji. ;-)

Antenka

Data: 2010-03-31 12:43:41
Autor: Polok_Prawdziwy
Co oznacza wybudowanie meczetu
Wg Islamu ziemia, na której stanie meczet jest ziemią świętą, nie do
ruszenia nigdy. Nie może być już nigdy nic na niej postawione.

Ajotam popirom te maczety...

- psynojmnij mugbym łoficjalnie siedim, abo i dziesińć Maryn mieć...

--

Co oznacza wybudowanie meczetu