Co oznacza wyłączenie analogu na Astrze?

Data: 2011-11-12 10:54:28
Autor: rageofhonor
Co oznacza wyłączenie analogu na Astrze?
Wydawało mi się że wszystkie kanały już są w cyfrze z Astry. Ciekaw jestem co będzie w przyszłym roku jak wyłączą analog. Czy niektóre kanały przestaną działać nawet jak nie było problemów z cyfrą?

Data: 2011-11-12 16:02:08
Autor: brum
[...]

przestana dzialac kanaly nadawane analogowo
jesli nie maja odpowiednikow cyfrowych, to ich nie bedzie

Co oznacza wyłączenie analogu na Astrze?