Co pisza internauci o aferze na WP

Data: 2010-01-22 10:40:55
Autor: # he®sk #
Co pisza internauci o aferze na WP
On Thu, 21 Jan 2010 18:08:11 +0100, "Emma" <tarabuch@gazeta.pl> wrote:

Po kolei a nie powybierane z: [...]

 buuuhahhahahhahahahahhahahahahhahhhahaaaaa!
 pelna mobilizacja pis-wcow by zatrzec zenujace
 widowisko z udzialem kempy. kto to kobiecine
 wydelegowal do komisji? dala taki pokaz nieudolnosci
 i glupoty, ze za trudem mozna bylo powstrzymac sie
 od zlosliwych komentarzy. jakze musialo byc lyso
 zwolennikom pis. taki obciach!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 15:29:01
Autor: cirrus
Co pisza internauci o aferze na WP
Użytkownik "# heRsk #" <joke?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:09qil55kkqlogqhgupluuvm63uqoqm0a2q4ax.com...
[...]

Mnie już było tej trójki Kępa, Wasserman, Arłukowicz trochę żal, tak się wysilali, a tu kicha. Przypomniało mi się zaliczenie z matematyki na drugim semestrze studiów, totalnie olewałem wtedy studia, żadko bywałem na uczelni i wiedziałem, że wykładowca postara się mnie uwalić. Na tapecie były całki, a ja przerobiłem jakie¶ kilkaset przykładów, przez 2 godziny rozwi±zywałem jedn± po drugiej i belfer musiał przyznać, że jestem przygotowany i zaliczył na 4.

--
stevep

Data: 2010-01-22 15:40:02
Autor: # he®sk #
Co pisza internauci o aferze na WP
On Fri, 22 Jan 2010 15:29:01 +0100, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

Mnie już było tej trójki Kępa, Wasserman, Arłukowicz trochę żal, tak się wysilali, a tu kicha.

 arlukowicz stara sie ale mu nie wychodzi. na zakonczenie
 przesluchania podszedl do chlebka i pogratulowal mu postawy.

Przypomniało mi się zaliczenie z matematyki na drugim semestrze studiów, totalnie olewałem wtedy studia, żadko

 RZadko qrde ;o)))

[...]

 calek to tez przewalilem, ze ho ho. zalicznenie pismne. bez problemu
 ale kobita powiedziala, ze "praca zaginela" chcilaby by pisac jeszcze
 raz. zbuntowalem sie nieco i powiedzialem, ze moge zrobic dowolne
 zadanie z zestawu. wystartowalem, babka zdziwiona. "nauczyl sie pan
 na pamiec". wezmy zadanie z innego zestawu. praosze bardzo. start.
 analizowala, analizowala. "dobrze". a ja: nawet bardzo dobrze!  ale tez 4.ach to byly czasy... czasem sie trzezwialo ;o)))

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 15:43:19
Autor: Artur Borubar
Co pisza internauci o aferze na WP
Użytkownik "# heRsk #" <joke?bigbrednie@interia.pl> napisał w

 arlukowicz stara sie ale mu nie wychodzi. na zakonczenie
 przesluchania podszedl do chlebka i pogratulowal mu postawy.

Nie zapomniał dodac "i tak cię dopadę".

Przemek

--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Co pisza internauci o aferze na WP