Data: 2009-09-06 21:34:22 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
Witam Grupowiczów!
Kończy się już mój drugi sezon na Cebuli, nadeszła pora na zmiany... Mam pewne pomysły na następny motor ale chętnie posłucham rad starszych kolegów. Słowem wstępu: 1. Moje wymagania: - naked, okrągła lampa - wygodnie dla wysokiego kierownika (prawie 190cm wzrostu) - wygodnie na dłuższą trasę - wygodnie dla pasażerki - możliwość zamocowania kufrów - doczepiana owiewka - przynajmniej 80KM - cena do 12 000 PLN 2. Jak używam motoru: - miasto - 2-3 razy w sezonie dłuższy wyjazd (przynajmniej 1000km) - kilka, kilkanaście wypadów w sezonie po 100-200km 3. Co mi przeszkadzało w cebuli: - kapkę za mała (garbię się za kierownicą) - przy dwóch osobach za mało mocy 4. Styl jazdy: Bardzo lubię CB 500, jednak mam ochotę na coś bardziej poważnego. Nie kręci mnie strasznie moc i duże prędkości choć przyznam, że czasami lubię poczuć mocne przyspieszenie i pobawić się motorem... Jeżdżę różnie, nie zawsze grzecznie ale daleko mi do tych co ciągną 250 przez miasto... I teraz moje kandydatury: 1. Bandit 1200 (duże spalanie, droga eksploatacja, awaryjność) (?) 2. Honda CBF 600 (idealna ale nudna, droga i trochę za słaba) (?) 4. SUZUKI GSX 750/1200 INAZUMA (tylko stare sztuki, już nie produkują?) 5. Honda CB 1300 (za droga) 6. SV 650 (chyba za mało turystyczny, trochę mały) Odrzuciłem: - Bandit 600 (za mały, za słaby) - Yamaha FZ6 (wiem, że to fajny motor ale on mi się po prostu nie podoba) - Honda Hornet (za mały) Podsumowując - jak widać waham się między CBF a B12. Czy to słuszny wybór? Może jest jeszcze coś w podobnej charakterystyce o czym zapomniałem nie znalazłem? Przyznam, że jestem fanem Hondy, lubię te motory, mam do nich zaufanie... Suzuki - to dla mnie nowa marka, trochę się boję tego wielkiego olejaka ale z drugiej strony B12 mi się bardzo podoba i kusi mnie swoją mocą, wielkością i ogólną charakterystyką. Czekam na komentarze i pozdrawiam :-) -- AS (jeszcze CB500) |
|
Data: 2009-09-06 21:51:16 | |
Autor: KLOSZ | |
Co po CB500 (długie) | |
A co z CB 750 Seven Fifty, nie pasuje?
Zdrowko -- Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik.... "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ "To co widzisz to też jest patologia, tylko troche inna niż Twoja..." - tez by KLOSZ |
|
Data: 2009-09-06 22:05:01 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
KLOSZ wrote:
A co z CB 750 Seven Fifty, nie pasuje? Niesamowicie ładny motor, naprawdę. Sam nie wiem czemu mi umknął z celownika Ale to raczej trochę za bardzo retro, jak dla mnie :-) pozdr. -- AS |
|
Data: 2009-09-06 21:58:34 | |
Autor: Radek Orłowski | |
Co po CB500 (długie) | |
Dnia Sun, 06 Sep 2009 21:34:22 +0200, As napisał(a):
Odrzuciłem: Czekam na komentarze i pozdrawiam :-) To ja tylko takie dwa typy rzucę: - Yamaha XJR 1300 (lub starsza w zależności od budżetu); - Kawasaki ZRX 1200(1100). Rozmyślałeś? -- Pozdrawiam Radek 'BigBoy' Orlowski |
|
Data: 2009-09-06 22:07:12 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
Radek Orłowski wrote:
Dnia Sun, 06 Sep 2009 21:34:22 +0200, As napisał(a): Właśnie googlam o tych motorach. Dzięki za tip. pozdr. -- AS |
|
Data: 2009-09-06 22:31:10 | |
Autor: Kuczu | |
Co po CB500 (długie) | |
As pisze:
Właśnie googlam o tych motorach. Dzięki za tip. O Zephyrach 750 i 1100 nikt nie wspomnial, ani o ZR7. Byla tez przystojna CB1000 big one. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-06 22:33:23 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Co po CB500 (długie) | |
Kuczu pisze:
O Zephyrach 750 i 1100 nikt nie wspomnial, ani o ZR7. he he :) -- pozdr Rogal |
|
Data: 2009-09-06 22:35:33 | |
Autor: Radek Orłowski | |
Co po CB500 (długie) | |
Dnia Sun, 06 Sep 2009 22:31:10 +0200, Kuczu napisał(a):
As pisze: O Zephyrach 750 i 1100 nikt nie wspomnial, ani o ZR7. ZR7 to taki mały kroczek w górę :) ale można oczywiście. A jak wygląda serwis Zephyra? Pytam bo słyszałem opinie, że te silniki to jakieś "wydumki" i brak części do nich. Dobrze słyszałem? CB Big One też ciekawa oferta ale jakby co to z częściami - używkami też może być problem. -- Pozdrawiam Radek 'BigBoy' Orłowski |
|
Data: 2009-09-06 23:00:19 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
Radek Orłowski wrote:
Dnia Sun, 06 Sep 2009 22:31:10 +0200, Kuczu napisał(a): Każdą Waszą propozycję weryfikuję też na otomoto/allegro - tzn. popularność motoru mówi o dostępności części i oczywiście o możliwości wybrania jakiejś konkretnej sztuki. CB Big One to rarytas. Albo 8 albo 48k PLN :) W tym szaleństwie musi być metoda - po pierwsze powinno się to w miarę prosto serwisować, po drugie - części... Poprawcie mnie, jeżeli sie mylę ale sam fakt wskoczenia w widełki >600cm3 oznacza droższą eksploatację - spalanie, koszt łańcuchów i opon... Stąd ten nieszczęsny bandit, który wydawał mi się jakimś kompromisem. pozdr. -- AS |
|
Data: 2009-09-08 08:38:38 | |
Autor: KLOSZ | |
Co po CB500 (długie) | |
As pisze:
<CIACH!>
Nie wypowiem sie o wszystkich sprzetach pow 600ccm, ale na przykladzie sevenki widze, ze wcale nie ma dramatu. Odpada Ci regulacja zaworow, bo sa samoregulatory hydrauliczne, a pozostale elementy... coz. Moze i troche szybciej zejdzie naped albo opony, ale IMHO tu tez nie jest jakos dramatycznie krocej. Jak nie bedziesz dbal o lancuch (smarowanie, albo jakis oiler itp.) i bedziesz szalal jakos ekstremalnie na moto to moim zdaniem i w 500 i w 600 tak samo szybko zameczysz naped i oponke z tylu. Co innego w lytrze albo jakims 1300, no tu obawiam sie, ze opona bedzie zzerana szybciej niz w CB 500 ;), bo to juz znaczaco inne moce i inne momenty. Ale, ale... przeciez motocykl to hobby, a kto by liczyl wydatki ponoszone na hobby. Zdrowko KLOSZ |
|
Data: 2009-09-08 12:04:42 | |
Autor: Jasio | |
Co po CB500 (długie) | |
Użytkownik "KLOSZ" napisał w wiadomości news:h84uol$6as$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ale, ale... przeciez motocykl to hobby, a kto by liczyl wydatki ponoszone na hobby. Żona hobbysty. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-09-08 19:05:34 | |
Autor: KLOSZ | |
Co po CB500 (długie) | |
Jasio pisze:
Użytkownik "KLOSZ" napisał w wiadomości Rozwiazanie: zmienic zone na taka co tez kocha motocykle i nie liczy. Ja juz taka mam i sobie chwale takie rozwiazanie :) Zdrowko KLOSZ -- Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik.... "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ "To co widzisz to też jest patologia, tylko troche inna niż Twoja..." - tez by KLOSZ |
|
Data: 2009-09-08 13:21:59 | |
Autor: zby_hon | |
Co po CB500 (długie) | |
Użytkownik "As" wrote:
Każdą Waszą propozycję weryfikuję też na otomoto/allegro - tzn.popularność motoru mówi o dostępności części i oczywiście o możliwości wybraniajakiejś konkretnej sztuki. CB Big One to rarytas. Albo 8 albo 48k PLN :)ten nieszczęsny bandit, który wydawał mi się jakimś kompromisem. Ja tu widzę, że mimo rozglądania się to i tak Cię ciągnie do tego "nieszczęsnego" dużego bandita. I bardzo słusznie - motocykl może się podobać, jest stosunkowo niedrogi w zakupie, ma sprawdzony przez lata chłodzony olejem silnik na gaźnikach. To co napisałeś w pierwszym poście: "I teraz moje kandydatury: 1. Bandit 1200 (duże spalanie, droga eksploatacja, awaryjność) (?)" To w moim odczuciu i z mojego doświadczenia (4 sezon kończę) bzdura. - spalanie 6-7 litrów (na Chorwackich autostradach nawet 5 litrów), ale to S-ka, nie naked. - eksploatacja nie jest droga (w hondzie shadow to była dopiero droga eksploatacja) - żadnej awarii od początku 2006 roku (nie liczę wymiany łożyska główki ramy, bo to żadna awaria). ______ pozdr zbyszek B12 |
|
Data: 2009-09-08 21:35:18 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
zby_hon wrote:
Użytkownik "As" wrote: :-D Też to zauwazyłem czytając po kilku dniach cały wątek. Ciągnie mnie do B12, to fakt. Inna sprawa, ze gdybym miał w tej chwili wystarczający sos to Honda CB 1300 byłaby moim faworytem. Kolega, który kilka dobrych lat już jeździ (od MZ, przez plastiki, aż po VTX) stwierdził - bierz to na co masz ochotę bo i tak jeszcze kilka razy zmienisz motor. I pewnie coś w tym jest. Swoją drogą ciekaw jestem ile średnio miał motorów każdy z "bywalców" grupy... I bardzo słusznie - motocykl może się podobać, jest stosunkowo niedrogi w No! Taki komentarz wygląda pozytywnie... pozdrawiam -- AS |
|
Data: 2009-09-06 22:37:02 | |
Autor: Magic | |
Co po CB500 (długie) | |
Radek Orłowski pisze:
Dnia Sun, 06 Sep 2009 21:34:22 +0200, As napisał(a): Pomyśl też o dużym Zephyrze, co prawda Kawa ale ładny klasyk. Ja bym jednak celował w XJR lub dużą CB. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-09-07 08:55:48 | |
Autor: Norbi | |
Co po CB500 (długie) | |
Radek Orłowski pisze:
A czemu wszyscy zapomnieli jeszcze o X-11 ? :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2009-09-07 09:03:17 | |
Autor: Kuczu | |
Co po CB500 (długie) | |
Norbi pisze:
A czemu wszyscy zapomnieli jeszcze o X-11 ? :) Bo jest masakrycznie brzydki ? Ja juz bym wolal X-4 ale to bardzo u nas niepopularny motocykl. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-08 21:26:09 | |
Autor: zbigi | |
Co po CB500 (długie) | |
Norbi napisał(a):
Radek Orłowski pisze: Ale to mala popierdolka jest. Gabarytowo ;) A czemu wszyscy zapomnieli jeszcze o X-11 ? :) Ueee.. Dlaczego wszyscy zapomnieli o Africa Twin? Wszak ma okragle lampy - a nawet dwie ;) -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-09-06 22:32:47 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Co po CB500 (długie) | |
As pisze:
Słowem wstępu:[cut] Kawasaki ZR7 jak wlozysz normalne (progresywne) sprezyny na przod to daje rade tym po winklach dawac. -- pozdr Rogal DRZ400E Tiger1050 http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2009-09-06 22:53:12 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
As wrote:
[...]
XJR to piękna maszyna, naprawdę kusząca. Posypało się też Kawami, z którymi miałem bardzo mało do czynienia (tzn. nie wielu znajomych to ma) A co z B12. Ten bydlak nie ma tu fanów? pozdr. -- AS |
|
Data: 2009-09-06 22:57:01 | |
Autor: Radek Orłowski | |
Co po CB500 (długie) | |
Dnia Sun, 06 Sep 2009 22:53:12 +0200, As napisał(a):
As wrote: A co z B12. Ten bydlak nie ma tu fanów?Na pewno ma. Super silnik ale wymiary samego B12 praktycznie takie jak B6. Przy moim wzroście 188 i słusznej wadze na B12 czułem się źle a na XJR 1300 tak, jakby była robiona na wymiar :) podobnie jak ZRX 1200 (aczkolwiek subiektywnie mibardziej odpowiada XJR). -- Pozdrawiam Radek 'BigBoy' Orłowski |
|
Data: 2009-09-06 23:11:10 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
Radek Orłowski wrote:
Dnia Sun, 06 Sep 2009 22:53:12 +0200, As napisał(a): A to bardzo cenna uwaga, a mamy prawie taki sam wzrost. Z porównania B6 vs B12 wynika, że rzeczywiście - wymiary są dość podobne: http://www.scigacz.pl/Suzuki,Bandit,650,i,Bandit,1250,rewolucja,czy,ewolucja,2655.html Niestety, nie miałem do czynienia w realu z B12, tylko z mniejszym bratem :( Jest kilka testów B12, gdzie bardzo chwali się pozycję za kierownicą wręcz sugerując, że da się tym ciągnąć 1000km bez większego zmęczenia. pozdr -- AS |
|
Data: 2009-09-07 10:19:57 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
Radek Orłowski wrote:
Dnia Sun, 06 Sep 2009 22:53:12 +0200, As napisał(a): XJR mi się okrutnie podoba ale cenę też ma niezłą... Jest ktoś na forum wyższy niż 185cm kto jeździ B12? Przyznać się proszę. Jak wygoda? -- AS |
|
Data: 2009-09-07 10:29:39 | |
Autor: Kuczu | |
Co po CB500 (długie) | |
As pisze:
XJR mi się okrutnie podoba ale cenę też ma niezłą... Eee. Tarszego 1200 spokojnie kupisz za pieniadze jakie masz na to przeznaczone. Aczkolwiek uwazam ze B12 jest lepszym rozwiazaniem, ma przynajmniej ciut nowoczesniejszy silnik. No i rozwaz powaznie ZRX. To fajny motocykl. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-07 10:53:06 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
As pisze:
Jest ktoś na forum wyższy niż 185cm kto jeździ B12? nie jeździłem B12, ale miałem B6. a to ten sam motocykl jeśli chodzi o wymiary. ja mam 178cm i dla mnie było zajebiście. -- gildor wdowiec... motocyklowo |
|
Data: 2009-09-07 10:58:10 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor wrote:
As pisze: Jak by nie było 9cm robi różnicę i to mnie zastanawia... B12 ma trochę inne wymiary niż B6, jest kapkę wyższy. Na cebuli po dwóch godzinach mam już lekko dość, następny moto powinien być kapkę wygodniejszy.... Ja wiem, że z linkowaniem do ścigacza to tu różnie jest ale to ciekawy wątek: http://forum.scigacz.pl/about17948-0-asc-0.html pozdr. ;-) -- AS |
|
Data: 2009-09-07 11:01:03 | |
Autor: Kuczu | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor pisze:
nie jeździłem B12, ale miałem B6. a to ten sam motocykl jeśli chodzi o wymiary. Nieprawda. B12 jest ciut wiekszy. Ma wyzsza rame i dluzszy wahacz. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-07 11:16:54 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
Kuczu pisze:
gildor pisze: ooo wszechwiedzący, niech Ci będzie :) -- gildor wdowiec... motocyklowo |
|
Data: 2009-09-07 11:28:56 | |
Autor: Kuczu | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor pisze:
ooo wszechwiedzący, niech Ci będzie :) Nie wszechwiedzacy tylko mialem do czynienia i z B6 i z B12. Zarowno w wersji Cult jak i Pop. Silnik B12 jest wyzszy niz w B6 i wymaga wiekszej ramy. Takze wahacz jest inny. Co ciekawe B12 jest dluzszy o 1 cm przy rozstawie osi krotszym o 1 cm :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-07 11:35:47 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
Kuczu pisze:
gildor pisze: trudno znaleźć coś starego, z czym doczynienia nie miałeś, germańcu. oprawco. Zarowno w wersji Cult jak i Pop. Silnik B12 jest wyzszy niz w B6 i wymaga wiekszej ramy. Takze wahacz jest inny. Co ciekawe B12 jest dluzszy o 1 cm przy rozstawie osi krotszym o 1 cm :) przód też :) -- gildor ....już za chwileczkę, już za momencik... |
|
Data: 2009-09-07 11:39:53 | |
Autor: Kuczu | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor pisze:
trudno znaleźć coś starego, z czym doczynienia nie miałeś, germańcu. stare baby. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-07 17:33:00 | |
Autor: Darek F. | |
Co po CB500 (długie) | |
Użytkownik "As" napisał
Ja mam B12 '01 w wersji N robiony troche na streeta i mam 192cm (raczej niechudy ;))) ). Jak dla mnie jest OK, pozycja ciut bardziej sportowa niz XJR co mi pasi... Jest tylko jedno ale - mam szeroka, nizsza kierownica co jak dla mnie zdecydowanie poprawilo jakosc i komfort prowadzenia. Tutaj mozesz oblukac w czym rzecz z ta kiera: http://www.webmedia.pl/filonxxl/Bandit/ Pozdrawiam Darek F., B-stok B12 '01 |
|
Data: 2009-09-07 19:02:15 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
Darek F. wrote:
Użytkownik "As" napisał Dzięki. A możesz jeszcze podpowiedzieć o co zapytać przy zakupie oprócz standardowych kwestii związnych z ramą, napędem, olejem i oponami? thx pozdrawiam -- AS |
|
Data: 2009-09-07 20:02:09 | |
Autor: Norbi | |
Co po CB500 (długie) | |
As pisze:
Sorki - w zadnym wypadku nie jedz sam !!! wez kogos kto sie chociaz troche zna - plosiem... :D Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2009-09-07 20:34:09 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
Norbi wrote:
As pisze: Spoko, podstawowe rzeczy to jeszcze umiem ocenić. Pytałem o specyfikę B12, czy też ogólnie - olejaka. pozdr. -- AS |
|
Data: 2009-09-07 22:09:55 | |
Autor: Darek F. | |
Co po CB500 (długie) | |
Użytkownik "As" napisał
Po pierwsze - popieram Norbiego - NIE JEDZ SAM !!! Samemu latwo cos przeoczyc, zapomniec, nie zauwazyc, im wiecej luda tym lepiej. Po drugie - b.dobrze byloby gdyby byl ktos kto zna ten silnik, bo ma on specyficzny charakter pracy (troche nierowny) i wydaje specyficzne dzwieki (stuki-puki w tym Suzuki ;))) ), wiec sam, uwierz, nie bedziesz w stanie odroznic co jest norma a co juz niekoniecznie (sam mam czasami watpliwosci ;) ) Tradycyjnie polecalbym zerknac na olej (poziom i jakosc - mozna czyms troche chapnac przez korek wlewowy, np. strzykawka z rurka) - duzo powie o wlascicielu. Co do silnika to raczej nie wykazuje jakichs typowych przypadlosci, w skrzyni posluchaj (w czasie jazdy) jak pracuje na poszczegolnych biegach (zwlaszcza slynne 3 i 4 - lubia sobie poszumiec, znaczy ze juz niedlugo na nie pora...) Pozdrawiam Darek F., Bialystok |
|
Data: 2009-09-07 08:01:45 | |
Autor: Sysek | |
Co po CB500 (długie) | |
Zerknij jeszcze na Suzuki GSX 1400
-- Sysek |
|
Data: 2009-09-07 08:04:34 | |
Autor: Kuczu | |
Co po CB500 (długie) | |
Sysek pisze:
Zerknij jeszcze na Suzuki GSX 1400 Jesli mi znajdziesz taki motocykl w cenie do 12000 to ja biore dwa. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-07 09:15:40 | |
Autor: fv | |
Co po CB500 (długie) | |
As wrote:
6. SV 650 (chyba za mało turystyczny, trochę mały) Czekaj, Bandit 600 za słaby a SV650 rozważasz? W jaki sposób definiujesz moc? Może chodziło o znakomitego SV 1000? Czekam na komentarze i pozdrawiam :-) Jak się uda to CB1300. Ale w tej cenie generalnie poleca się B12. Moja rada: dozbieraj na CB1300 albo zerknij na SV 1000. -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |
|
Data: 2009-09-07 09:26:46 | |
Autor: Ivam | |
Co po CB500 (długie) | |
"fv" <fake@cybax.com> wrote in message news:h82c1m$q7p$1inews.gazeta.pl...
Może chodziło o znakomitego SV 1000? Pod jakim wzgledem znakomitego? Chyba nie silnikowo? Tam jest (o ile dobrze pamietam) silnik z TL. Jesli nic, albo niewiele w nim zmienili, to ja bym wolal cokolwiek innego;) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2009-09-07 09:40:18 | |
Autor: fv | |
Co po CB500 (długie) | |
Ivam wrote:
"fv" <fake@cybax.com> wrote in message news:h82c1m$q7p$1inews.gazeta.pl... Jak przy każdym suzuki: największą zaletą jest cena. Dodatkowo jednak mamy świetny silnik, niezawodność i uniwersalność. I niesamowite możliwości tuningu. Tam jest (o ile dobrze pamietam) silnik z TL. Jesli nic, albo niewiele w Ale nie wiesz do końca, prawda? No to zachęcam do lektury. PS: w TL to nie silnik był głównym problemem, tylko geometria/zawiechy - o ile dobrze pamiętam -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |
|
Data: 2009-09-07 07:51:55 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Co po CB500 (długie) | |
Dnia (Mon, 07 Sep 2009 09:40:18 +0200) ktos podajacy sie za fv
wyklawiaturowal co nastepuje: Może chodziło o znakomitego SV 1000? Moglbys cos wiecej napisac o tym tuningu? Co w nim jest takiego czego nie ma w innych motocyklach w kwestii tuningu? -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-09-07 11:14:12 | |
Autor: fv | |
Co po CB500 (długie) | |
Piotr Klimek wrote:
Dnia (Mon, 07 Sep 2009 09:40:18 +0200) ktos podajacy sie za fv Przepraszam, porównywałem SV1000 do motocykli klasy 600, tylko zapomniałem o tym napisać. Zaletą większości dobrych "litrów" jest dostępność części: - do silników - do zawieszeń - siedzeń - i innych fajnych bajerów Przykładowo do SV1000 każda szanująca się firma tuningowa posiada cały katalog części. Podobnie do Bandita 1200. Mniejsi bracia mają szczęście, jeśli pojawi się wydech dedykowany do danego modelu. Oprócz tego, ze względu na dziedzictwo po TL, z esfałki można wycisnąć sporo dodatkowych koników. -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |
|
Data: 2009-09-07 10:03:41 | |
Autor: Ivam | |
Co po CB500 (długie) | |
"fv" <fake@cybax.com> wrote in message news:h82dfr$3km$1inews.gazeta.pl...
Ale nie wiesz do końca, prawda? No to zachęcam do lektury. A zatem opracowali zupelnie nowy silnik? Na SV 1000 nie jezdzilem - przyznaje, ale... PS: w TL to nie silnik był głównym problemem, tylko geometria/zawiechy - o ile dobrze pamiętam na TL'ce tak. I silnik zupelnie mi nie odpowiadal. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2009-09-07 08:33:47 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Co po CB500 (długie) | |
Dnia (Mon, 7 Sep 2009 10:03:41 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
wyklawiaturowal co nastepuje: Ale nie wiesz do końca, prawda? No to zachęcam do lektury. Ekspertem nie jestem, ale z tego co mi wiadomo to znacznie zostalo zmienione sterowanie wtryskami. Na TLu nie mialem niestety okazji sie przejechac. PS: w TL to nie silnik był głównym problemem, tylko geometria/zawiechy - o ile dobrze pamiętam Ten konkretny silnik, czy po prostu charakterystyka V2, ktora dla kogos przyzwyczajonego do R4 moze byc nieprzyjemna? Moj kolega po krotkiej przejazdzce SV stwierdzil, ze czul sie jakby jechal na wirujacej pralce :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-09-07 10:39:00 | |
Autor: Ivam | |
Co po CB500 (długie) | |
"Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message news:slrn.pl.ha9hbb.3o0.usenetpiko.homelinux.net...
Ten konkretny silnik, czy po prostu charakterystyka V2, ktora dla kogos przyzwyczajonego Ten konkretny silnik. Szarpie strasznie, wibruje jeszcze gorzej, strach robic cokolwiek z manetka w zakrecie, bo krzywa momentu musi byc naprawde krzywa;) Moj kolega po krotkiej przejazdzce SV Nieno, 650 jest zajebista:) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2009-09-07 08:40:28 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Co po CB500 (długie) | |
Dnia (Mon, 7 Sep 2009 10:39:00 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
wyklawiaturowal co nastepuje: Ten konkretny silnik, czy po prostu charakterystyka V2, ktora dla kogos przyzwyczajonego OK, nie jezdzilem wiec sie nie wypowiadam. Chcialem po prostu doprecyzowac. Moj kolega po krotkiej przejazdzce SV A 1000 jest o jakies 50 koni bardziej zajebisty :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-09-07 09:52:56 | |
Autor: kocyk | |
Co po CB500 (długie) | |
fv wrote:
Czekam na komentarze i pozdrawiam :-) A moja rada: nie szalejcie, po cb500 to on nie umie jezdzic. SV1000 zdecydowanie nie. K.14. |
|
Data: 2009-09-07 10:05:09 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
kocyk wrote:
fv wrote: I to też słuszna uwaga ;-) pozdr. -- AS |
|
Data: 2009-09-07 10:16:19 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
As wrote:
Porównałem sobie wymiary motorów, tak z ciekawości... Wychodzi na to, że CB 500 to całkiem duży motor ;-) CB500 -- -- -- -- -- -- Rozstaw osi: 1430 mm Długość: 2180 mm Wysokość siodła: 780 mm Bandit 1200 (od 2000r) -- -- -- -- -- -- Rozstaw osi: 1430 mm Długość: 2170 mm Wysokość siodła: 820 mm CB 1300 -- -- -- -- -- -- Rozstaw osi: 1515 mm Długość: 220 mm Wysokość siodła: 790 mm CBF 600 -- -- -- -- -- -- Rozstaw osi: 1480 mm Długość: 2170 mm Wysokość siodła: 785 mm Yamaha XJR -- -- -- -- -- -- Rozstaw osi: 1510 mm Długość: 2175 mm Wysokość siodła: 775 mm pozdr. -- AS |
|
Data: 2009-09-07 10:54:36 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
As pisze:
Porównałem sobie wymiary motorów, tak z ciekawości... Wychodzi na to, że CB 500 to całkiem duży motor ;-) Ty weź jeszcze ciężar pod uwagę. -- gildor wdowiec... motocyklowo |
|
Data: 2009-09-07 07:49:48 | |
Autor: frank.castle0407@googlemail.com | |
Co po CB500 (długie) | |
On Sep 7, 9:54 am, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
As pisze: nosz ku*wa od kiedy ciezar wplywa na wielkosc? Dlaczego AS napisal "wychodzi na to, ze CB 500 to calkiem duzy motor" i podaje wymiary - dlugosc i wysokosc, a Ty odpowiadajac o ciezarze, sprawiasz wrazenie, jak bys uslyszal "wychodzi na to, ze CB 500 to taki sam motor" ? Czy nie? |
|
Data: 2009-09-08 07:01:12 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
frank.castle0407@googlemail.com pisze:
On Sep 7, 9:54 am, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote: czynie. ciężar != wielkość. ciężar = poręczność. on szuka, pamiętasz jeszcze czy zapomniałeś już? -- gildor ....już za chwileczkę, już za momencik... |
|
Data: 2009-09-08 08:38:05 | |
Autor: fv | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor wrote:
czynie. ciężar != wielkość. ciężar = poręczność. on szuka, pamiętasz Zara, moment. Ciężar nie wpływa podobno znacząco na własności jezdne motocykla - tak twierdzicie. Poręczność to rzecz akurat w mieście podstawowy parametr motocykla, więc gdyby było tak jak twierdzisz, to ciężkie motocykle byłyby złym wyborem na miasto. Czepiam się, bo mówicie że mój motór czy ogólnie B6 (246kg) jest lekki i poręczny w mieście a już CB1300 (raptem 30kg więcej) jest ciężka (=nieporęczna). -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |
|
Data: 2009-09-08 08:52:12 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
fv pisze:
gildor wrote: ja nie twierdze. motocyklem lżejszym lepiej się manewruje. w tej samej klasie. Poręczność to rzecz akurat w mieście podstawowy parametr motocykla, więc gdyby było tak jak bo najlepsze motocykle na miasto to supermoto. ale to już nie moja opinia. Czepiam się, bo mówicie że mój motór czy ogólnie B6 (246kg) jest lekki i poręczny w mieście a już co Ty masz za B6 że waży 246kg? i nie mów do mnie jak do plutonu wojska. -- gildor ....już za chwileczkę, już za momencik... |
|
Data: 2009-09-08 09:04:12 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor napisał(a):
Razem z plejstejszyn. Nie tyle waga co srodek ciezkosci jest wazny. Ja mam srodek w ee... nie wazne gdzie. -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf |
|
Data: 2009-09-08 09:08:48 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a): w sumie... Ja mam srodek w ee... nie wazne gdzie. ważne, ale wszyscy wiemy gdzie. w pijadżjo. -- gildor ....już za chwileczkę, już za momencik... |
|
Data: 2009-09-08 09:11:17 | |
Autor: fv | |
Co po CB500 (długie) | |
Kamil Nowak 'Amil' wrote:
Nie tyle waga co srodek ciezkosci jest wazny. Ja mam srodek w ee... nie Wysoki środek ciężkości pomaga (vide BMW 1200 czy nieco niższy Z750) ale czasem też w mieście przeszkadza. Natomiast niska masa ma tylko zalety jeśli chodzi o poręczność. Czy nie? -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |
|
Data: 2009-09-08 09:14:18 | |
Autor: Kuczu | |
Co po CB500 (długie) | |
fv pisze:
Wysoki środek ciężkości pomaga (vide BMW 1200 czy nieco niższy Z750) W czym pomaga ? ale czasem też w mieście przeszkadza. Na zakretach tez przeszkadza. Natomiast niska masa ma tylko zalety jeśli chodzi o poręczność. Czy nie? Nie. Niska masa jest fajna gdy sie wypierdolisz. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-08 09:24:04 | |
Autor: fv | |
Co po CB500 (długie) | |
Kuczu wrote:
fv pisze: W kierowaniu? No nie wiem, zgubiłem się. Tak dokładniej to wiem tylko, że enduro jeździło mi się łatwiej niż np. GS500. I jeszcze że kolega co ma BMW 1150 GS bardzo sobie chwali ogólną "łatwość" tego motocykla (ciężkiego przecież). Natomiast niska masa ma tylko zalety jeśli chodzi o poręczność. Czy nie?Nie. Niska masa jest fajna gdy sie wypierdolisz. Acha. A jakie ma minusy niska masa jeśli chodzi o poręczność? Może niska masa nie przekłada się na poręczność, tylko ogólnie lekkie motocykle są budowane tak aby były poręczne? A może chrzanię ogólnie? -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |
|
Data: 2009-09-08 09:32:02 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Co po CB500 (długie) | |
fv napisał(a):
A może chrzanię ogólnie? e no co ty... -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf |
|
Data: 2009-09-08 09:32:22 | |
Autor: Kuczu | |
Co po CB500 (długie) | |
fv pisze:
Acha. A jakie ma minusy niska masa jeśli chodzi o poręczność? Może niska masa nie przekłada się na Porecznosc wynika przede wszystkim z geometrii motocykla. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-08 10:28:22 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
Kuczu pisze:
fv pisze: ale w miescie zdarza sie czasem na skreconym kole, ze trza przytrzymac mocniej motocykl stojąc. cieższy trudniej przytrzymac, a geometria jest tu szczególem. -- gildor ....już za chwileczkę, już za momencik... |
|
Data: 2009-09-08 10:33:34 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor napisał(a):
ale w miescie zdarza sie czasem na skreconym kole, No chyba w Stolycy. My mamy same proste. -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf |
|
Data: 2009-09-08 10:52:40 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a): ale brukowane. u nas jest asfalt. -- gildor ....już za chwileczkę, już za momencik... |
|
Data: 2009-09-08 11:18:18 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor napisał(a):
u nas jest asfalt. rasista! -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf |
|
Data: 2009-09-08 12:09:52 | |
Autor: Kefir | |
Co po CB500 (długie) | |
Elou!
"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote in message news:h851am$17d$1news.onet.pl... Porecznosc wynika przede wszystkim z geometrii motocykla. A szerokosc kierownicy (bez X-Boxa oczywiscie) lub opon nie jest wazna? -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |
|
Data: 2009-09-08 12:21:39 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
Kefir pisze:
Elou! nie wiem jak z szerokością, ale wygląda na to, że wysokość jest baaardzo ważna. -- gildor ....już za chwileczkę, już za momencik... |
|
Data: 2009-09-08 17:31:19 | |
Autor: Kuczu | |
Co po CB500 (długie) | |
Kefir pisze:
A szerokosc kierownicy (bez X-Boxa oczywiscie) lub opon nie jest wazna? Jak dla mnie pojecie geometria obejmuje takze te dwa wymiary. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-08 09:08:50 | |
Autor: fv | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor wrote:
fv pisze: O. No to czyli się zgadzamy. Czepiam się, bo mówicie że mój motór czy ogólnie B6 (246kg) jest lekki No tyle waży ten nowy bandit (650) po zalaniu zgodnie z danymi z książki serwisowej. Suchy 219kg. Suchy B6 naked bodajże 212kg. i nie mów do mnie jak do plutonu wojska. Przepraszam, pisałem do grupy ;-) -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |
|
Data: 2009-09-07 11:17:30 | |
Autor: fv | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor wrote:
As pisze: Hę? Podobno ciężar nie ma znaczenia, nawet w mieście... -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |
|
Data: 2009-09-07 11:20:18 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
fv pisze:
gildor wrote: a na parkingu? -- gildor wdowiec... motocyklowo |
|
Data: 2009-09-07 11:29:46 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor napisał(a):
a na parkingu? A ten parking jest w miescie, czy na wsi u Kucza? -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf |
|
Data: 2009-09-07 11:31:26 | |
Autor: Kuczu | |
Co po CB500 (długie) | |
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
A ten parking jest w miescie, czy na wsi u Kucza? U mnie pod Lidlem. Miedzy samochodami enerdowskich kapelusznikow. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-07 11:37:36 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
Kuczu pisze:
Kamil Nowak 'Amil' pisze: o paczpan. a chciałem napisać pod Aldim. jebłem się ale w dobrym kierunku. -- gildor ....już za chwileczkę, już za momencik... |
|
Data: 2009-09-07 11:36:54 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a): pod Lidlem. on ma wszedzie Lidla. a jego wieś to wieś? bo nie pamiętam -- gildor ....już za chwileczkę, już za momencik... |
|
Data: 2009-09-08 16:51:04 | |
Autor: mixokret | |
Co po CB500 (długie) | |
2. Honda CBF 600 (idealna ale nudna, droga i trochę za słaba) (?) Ten zapis mnie zaintrygował. Idealna ale nudna? Sam na to wpadłeś czy gdzieś przeczytałeś "w katalogu"? -- |
|
Data: 2009-09-08 21:00:18 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
mixokret wrote:
Źle to ująłem. Ogólnie CBF to dla mnie prawie motor idealny, na tę chwilę określiłbym go mianem docelowego. Łączy wszystkie cechy, które mnie interesują - miasto, turystyka i wygląd. Tylko w mojej opinii brakuje mu tego czegoś, kapki szaleństwa i nutki dekadencji ;-) Być może dorabiam ideologię, bo na dobrą CBF mnie nie stać ;-) A katalogi i obiegowe opinie średnio do mnie przemawiają. I tyle. pozdrawiam -- AS |
|