Co po CB500 (długie)

Data: 2009-09-06 21:58:34
Autor: Radek Orłowski
Co po CB500 (długie)
Dnia Sun, 06 Sep 2009 21:34:22 +0200, As napisał(a):

Odrzuciłem:
- Bandit 600 (za mały, za słaby)
- Yamaha FZ6 (wiem, że to fajny motor ale on mi się po prostu nie podoba)
- Honda Hornet (za mały)

Czekam na komentarze i pozdrawiam :-)

To ja tylko takie dwa typy rzucę:
- Yamaha XJR 1300 (lub starsza w zależności od budżetu);
-  Kawasaki ZRX 1200(1100).
Rozmyślałeś?
Radek 'BigBoy' Orlowski

Data: 2009-09-06 22:07:12
Autor: As
Co po CB500 (długie)
Radek Orłowski wrote:

[...]

Właśnie googlam o tych motorach. Dzięki za tip.

pozdr.
--
AS

Data: 2009-09-06 22:31:10
Autor: Kuczu
Co po CB500 (długie)
As pisze:

Właśnie googlam o tych motorach. Dzięki za tip.

O Zephyrach 750 i 1100 nikt nie wspomnial, ani o ZR7.
Byla tez przystojna CB1000 big one.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-09-06 22:33:23
Autor: Grzegorz Rogala
Co po CB500 (długie)
Kuczu pisze:

O Zephyrach 750 i 1100 nikt nie wspomnial, ani o ZR7.

he he :)

--
pozdr
Rogal

Data: 2009-09-06 22:35:33
Autor: Radek Orłowski
Co po CB500 (długie)
Dnia Sun, 06 Sep 2009 22:31:10 +0200, Kuczu napisał(a):

As pisze:

O Zephyrach 750 i 1100 nikt nie wspomnial, ani o ZR7.
Byla tez przystojna CB1000 big one.

ZR7 to taki mały kroczek w górę :) ale można oczywiście.
A jak wygląda serwis Zephyra? Pytam bo słyszałem opinie, że te silniki to
jakieś "wydumki" i brak części do nich. Dobrze słyszałem?
CB Big One też ciekawa oferta ale jakby co to z częściami - używkami też
może być problem.
Radek 'BigBoy' Orłowski

Data: 2009-09-06 23:00:19
Autor: As
Co po CB500 (długie)

As pisze:

[...]

Każdą Waszą propozycję weryfikuję też na otomoto/allegro - tzn. popularność
motoru mówi o dostępności części i oczywiście o możliwości wybrania jakiejś
konkretnej sztuki. CB Big One to rarytas. Albo 8 albo 48k PLN :)

W tym szaleństwie musi być metoda - po pierwsze powinno się to w miarę
prosto serwisować, po drugie - części...

Poprawcie mnie, jeżeli sie mylę ale sam fakt wskoczenia w widełki >600cm3
oznacza droższą eksploatację - spalanie, koszt łańcuchów i opon... Stąd ten
nieszczęsny bandit, który wydawał mi się jakimś kompromisem.

pozdr.
--
AS

Data: 2009-09-08 08:38:38
Autor: KLOSZ
Co po CB500 (długie)
As pisze:
<CIACH!>

Poprawcie mnie, jeżeli sie mylę ale sam fakt wskoczenia w widełki >600cm3
oznacza droższą eksploatację - spalanie, koszt łańcuchów i opon... Stąd ten
nieszczęsny bandit, który wydawał mi się jakimś kompromisem.

Nie wypowiem sie o wszystkich sprzetach pow 600ccm, ale na przykladzie sevenki widze, ze wcale nie ma dramatu. Odpada Ci regulacja zaworow, bo sa samoregulatory hydrauliczne, a pozostale elementy... coz. Moze i troche szybciej zejdzie naped albo opony, ale IMHO tu tez nie jest jakos dramatycznie krocej.
Jak nie bedziesz dbal o lancuch (smarowanie, albo jakis oiler itp.) i bedziesz szalal  jakos ekstremalnie na moto to moim zdaniem i w 500 i w 600 tak samo szybko zameczysz naped i oponke z tylu. Co innego w lytrze albo jakims 1300, no tu obawiam sie, ze opona bedzie zzerana szybciej niz w CB 500 ;), bo to juz znaczaco inne moce i inne momenty.

Ale, ale... przeciez motocykl to hobby, a kto by liczyl wydatki ponoszone na hobby.

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2009-09-08 12:04:42
Autor: Jasio
Co po CB500 (długie)
Użytkownik "KLOSZ" napisał w wiadomości news:h84uol$6as$1nemesis.news.neostrada.pl...

Ale, ale... przeciez motocykl to hobby, a kto by liczyl wydatki ponoszone na hobby.

Żona hobbysty.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-09-08 19:05:34
Autor: KLOSZ
Co po CB500 (długie)
Jasio pisze:
Użytkownik "KLOSZ" napisał w wiadomości
Ale, ale... przeciez motocykl to hobby, a kto by liczyl wydatki ponoszone na hobby.

Żona hobbysty.

Rozwiazanie: zmienic zone na taka co tez kocha motocykle i nie liczy.
Ja juz taka mam i sobie chwale takie rozwiazanie :)

Zdrowko
KLOSZ
--
Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2009-09-08 13:21:59
Autor: zby_hon
Co po CB500 (długie)
Użytkownik "As" wrote:

[...]

Ja tu widzę, że mimo rozglądania się to i tak Cię ciągnie do tego
"nieszczęsnego" dużego bandita.
I bardzo słusznie - motocykl może się podobać, jest stosunkowo niedrogi w
zakupie, ma sprawdzony przez lata chłodzony olejem silnik na gaźnikach.

To co napisałeś w pierwszym poście:

"I teraz moje kandydatury: 1. Bandit 1200 (duże spalanie, droga
eksploatacja, awaryjność) (?)"

To w moim odczuciu i z mojego doświadczenia (4 sezon kończę) bzdura.

- spalanie 6-7 litrów (na Chorwackich autostradach nawet 5 litrów), ale to
S-ka, nie naked.
- eksploatacja nie jest droga (w hondzie shadow to była dopiero droga
eksploatacja)
- żadnej awarii od początku 2006 roku (nie liczę wymiany łożyska główki
ramy, bo to żadna awaria).
______
pozdr
zbyszek
B12

Data: 2009-09-08 21:35:18
Autor: As
Co po CB500 (długie)
zby_hon wrote:

Użytkownik "As" wrote:

[...]

:-D

Też to zauwazyłem czytając po kilku dniach cały wątek.
Ciągnie mnie do B12, to fakt.
Inna sprawa, ze gdybym miał w tej chwili wystarczający sos to Honda CB 1300
byłaby moim faworytem.

Kolega, który kilka dobrych lat już jeździ (od MZ, przez plastiki, aż po
VTX) stwierdził - bierz to na co masz ochotę bo i tak jeszcze kilka razy
zmienisz motor. I pewnie coś w tym jest. Swoją drogą ciekaw jestem ile średnio miał motorów każdy z "bywalców"
grupy...

[...]

No! Taki komentarz wygląda pozytywnie...

AS

Data: 2009-09-06 22:37:02
Autor: Magic
Co po CB500 (długie)
Radek Orłowski pisze:
[...]

Pomyśl też o dużym Zephyrze, co prawda Kawa ale ładny klasyk.
Ja bym jednak celował w XJR lub dużą CB.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-09-07 08:55:48
Autor: Norbi
Co po CB500 (długie)
Radek Orłowski pisze:

To ja tylko takie dwa typy rzucę:
- Yamaha XJR 1300 (lub starsza w zależności od budżetu);
-  Kawasaki ZRX 1200(1100).
Rozmyślałeś?

A czemu wszyscy zapomnieli jeszcze o X-11 ? :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-09-07 09:03:17
Autor: Kuczu
Co po CB500 (długie)
Norbi pisze:

A czemu wszyscy zapomnieli jeszcze o X-11 ? :)

Bo jest masakrycznie brzydki ? Ja juz bym wolal X-4 ale to bardzo u nas niepopularny motocykl.

Data: 2009-09-08 21:26:09
Autor: zbigi
Co po CB500 (długie)
Norbi napisał(a):
Radek Orłowski pisze:
To ja tylko takie dwa typy rzucę:
- Yamaha XJR 1300 (lub starsza w zależności od budżetu);

Ale to mala popierdolka jest. Gabarytowo ;)

A czemu wszyscy zapomnieli jeszcze o X-11 ? :)

Ueee.. Dlaczego wszyscy zapomnieli o Africa Twin? Wszak ma okragle lampy - a nawet dwie ;)

Co po CB500 (długie)