Data: 2009-09-06 21:58:34 | |
Autor: Radek Orłowski | |
Co po CB500 (długie) | |
Dnia Sun, 06 Sep 2009 21:34:22 +0200, As napisał(a):
Odrzuciłem: Czekam na komentarze i pozdrawiam :-) To ja tylko takie dwa typy rzucę: - Yamaha XJR 1300 (lub starsza w zależności od budżetu); - Kawasaki ZRX 1200(1100). Rozmyślałeś? -- Pozdrawiam Radek 'BigBoy' Orlowski |
|
Data: 2009-09-06 22:07:12 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
Radek Orłowski wrote:
Dnia Sun, 06 Sep 2009 21:34:22 +0200, As napisał(a): Właśnie googlam o tych motorach. Dzięki za tip. pozdr. -- AS |
|
Data: 2009-09-06 22:31:10 | |
Autor: Kuczu | |
Co po CB500 (długie) | |
As pisze:
Właśnie googlam o tych motorach. Dzięki za tip. O Zephyrach 750 i 1100 nikt nie wspomnial, ani o ZR7. Byla tez przystojna CB1000 big one. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-06 22:33:23 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Co po CB500 (długie) | |
Kuczu pisze:
O Zephyrach 750 i 1100 nikt nie wspomnial, ani o ZR7. he he :) -- pozdr Rogal |
|
Data: 2009-09-06 22:35:33 | |
Autor: Radek Orłowski | |
Co po CB500 (długie) | |
Dnia Sun, 06 Sep 2009 22:31:10 +0200, Kuczu napisał(a):
As pisze: O Zephyrach 750 i 1100 nikt nie wspomnial, ani o ZR7. ZR7 to taki mały kroczek w górę :) ale można oczywiście. A jak wygląda serwis Zephyra? Pytam bo słyszałem opinie, że te silniki to jakieś "wydumki" i brak części do nich. Dobrze słyszałem? CB Big One też ciekawa oferta ale jakby co to z częściami - używkami też może być problem. -- Pozdrawiam Radek 'BigBoy' Orłowski |
|
Data: 2009-09-06 23:00:19 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
Radek Orłowski wrote:
Dnia Sun, 06 Sep 2009 22:31:10 +0200, Kuczu napisał(a): Każdą Waszą propozycję weryfikuję też na otomoto/allegro - tzn. popularność motoru mówi o dostępności części i oczywiście o możliwości wybrania jakiejś konkretnej sztuki. CB Big One to rarytas. Albo 8 albo 48k PLN :) W tym szaleństwie musi być metoda - po pierwsze powinno się to w miarę prosto serwisować, po drugie - części... Poprawcie mnie, jeżeli sie mylę ale sam fakt wskoczenia w widełki >600cm3 oznacza droższą eksploatację - spalanie, koszt łańcuchów i opon... Stąd ten nieszczęsny bandit, który wydawał mi się jakimś kompromisem. pozdr. -- AS |
|
Data: 2009-09-08 08:38:38 | |
Autor: KLOSZ | |
Co po CB500 (długie) | |
As pisze:
<CIACH!>
Nie wypowiem sie o wszystkich sprzetach pow 600ccm, ale na przykladzie sevenki widze, ze wcale nie ma dramatu. Odpada Ci regulacja zaworow, bo sa samoregulatory hydrauliczne, a pozostale elementy... coz. Moze i troche szybciej zejdzie naped albo opony, ale IMHO tu tez nie jest jakos dramatycznie krocej. Jak nie bedziesz dbal o lancuch (smarowanie, albo jakis oiler itp.) i bedziesz szalal jakos ekstremalnie na moto to moim zdaniem i w 500 i w 600 tak samo szybko zameczysz naped i oponke z tylu. Co innego w lytrze albo jakims 1300, no tu obawiam sie, ze opona bedzie zzerana szybciej niz w CB 500 ;), bo to juz znaczaco inne moce i inne momenty. Ale, ale... przeciez motocykl to hobby, a kto by liczyl wydatki ponoszone na hobby. Zdrowko KLOSZ |
|
Data: 2009-09-08 12:04:42 | |
Autor: Jasio | |
Co po CB500 (długie) | |
Użytkownik "KLOSZ" napisał w wiadomości news:h84uol$6as$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ale, ale... przeciez motocykl to hobby, a kto by liczyl wydatki ponoszone na hobby. Żona hobbysty. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-09-08 19:05:34 | |
Autor: KLOSZ | |
Co po CB500 (długie) | |
Jasio pisze:
Użytkownik "KLOSZ" napisał w wiadomości Rozwiazanie: zmienic zone na taka co tez kocha motocykle i nie liczy. Ja juz taka mam i sobie chwale takie rozwiazanie :) Zdrowko KLOSZ -- Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik.... "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ "To co widzisz to też jest patologia, tylko troche inna niż Twoja..." - tez by KLOSZ |
|
Data: 2009-09-08 13:21:59 | |
Autor: zby_hon | |
Co po CB500 (długie) | |
Użytkownik "As" wrote:
Każdą Waszą propozycję weryfikuję też na otomoto/allegro - tzn.popularność motoru mówi o dostępności części i oczywiście o możliwości wybraniajakiejś konkretnej sztuki. CB Big One to rarytas. Albo 8 albo 48k PLN :)ten nieszczęsny bandit, który wydawał mi się jakimś kompromisem. Ja tu widzę, że mimo rozglądania się to i tak Cię ciągnie do tego "nieszczęsnego" dużego bandita. I bardzo słusznie - motocykl może się podobać, jest stosunkowo niedrogi w zakupie, ma sprawdzony przez lata chłodzony olejem silnik na gaźnikach. To co napisałeś w pierwszym poście: "I teraz moje kandydatury: 1. Bandit 1200 (duże spalanie, droga eksploatacja, awaryjność) (?)" To w moim odczuciu i z mojego doświadczenia (4 sezon kończę) bzdura. - spalanie 6-7 litrów (na Chorwackich autostradach nawet 5 litrów), ale to S-ka, nie naked. - eksploatacja nie jest droga (w hondzie shadow to była dopiero droga eksploatacja) - żadnej awarii od początku 2006 roku (nie liczę wymiany łożyska główki ramy, bo to żadna awaria). ______ pozdr zbyszek B12 |
|
Data: 2009-09-08 21:35:18 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
zby_hon wrote:
Użytkownik "As" wrote: :-D Też to zauwazyłem czytając po kilku dniach cały wątek. Ciągnie mnie do B12, to fakt. Inna sprawa, ze gdybym miał w tej chwili wystarczający sos to Honda CB 1300 byłaby moim faworytem. Kolega, który kilka dobrych lat już jeździ (od MZ, przez plastiki, aż po VTX) stwierdził - bierz to na co masz ochotę bo i tak jeszcze kilka razy zmienisz motor. I pewnie coś w tym jest. Swoją drogą ciekaw jestem ile średnio miał motorów każdy z "bywalców" grupy... I bardzo słusznie - motocykl może się podobać, jest stosunkowo niedrogi w No! Taki komentarz wygląda pozytywnie... pozdrawiam -- AS |
|
Data: 2009-09-06 22:37:02 | |
Autor: Magic | |
Co po CB500 (długie) | |
Radek Orłowski pisze:
Dnia Sun, 06 Sep 2009 21:34:22 +0200, As napisał(a): Pomyśl też o dużym Zephyrze, co prawda Kawa ale ładny klasyk. Ja bym jednak celował w XJR lub dużą CB. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-09-07 08:55:48 | |
Autor: Norbi | |
Co po CB500 (długie) | |
Radek Orłowski pisze:
A czemu wszyscy zapomnieli jeszcze o X-11 ? :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2009-09-07 09:03:17 | |
Autor: Kuczu | |
Co po CB500 (długie) | |
Norbi pisze:
A czemu wszyscy zapomnieli jeszcze o X-11 ? :) Bo jest masakrycznie brzydki ? Ja juz bym wolal X-4 ale to bardzo u nas niepopularny motocykl. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-08 21:26:09 | |
Autor: zbigi | |
Co po CB500 (długie) | |
Norbi napisał(a):
Radek Orłowski pisze: Ale to mala popierdolka jest. Gabarytowo ;) A czemu wszyscy zapomnieli jeszcze o X-11 ? :) Ueee.. Dlaczego wszyscy zapomnieli o Africa Twin? Wszak ma okragle lampy - a nawet dwie ;) -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |