Data: 2009-09-06 22:53:12 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
As wrote:
[...]
XJR to piękna maszyna, naprawdę kusząca. Posypało się też Kawami, z którymi miałem bardzo mało do czynienia (tzn. nie wielu znajomych to ma) A co z B12. Ten bydlak nie ma tu fanów? pozdr. -- AS |
|
Data: 2009-09-06 22:57:01 | |
Autor: Radek Orłowski | |
Co po CB500 (długie) | |
Dnia Sun, 06 Sep 2009 22:53:12 +0200, As napisał(a):
As wrote: A co z B12. Ten bydlak nie ma tu fanów?Na pewno ma. Super silnik ale wymiary samego B12 praktycznie takie jak B6. Przy moim wzroście 188 i słusznej wadze na B12 czułem się źle a na XJR 1300 tak, jakby była robiona na wymiar :) podobnie jak ZRX 1200 (aczkolwiek subiektywnie mibardziej odpowiada XJR). -- Pozdrawiam Radek 'BigBoy' Orłowski |
|
Data: 2009-09-06 23:11:10 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
Radek Orłowski wrote:
Dnia Sun, 06 Sep 2009 22:53:12 +0200, As napisał(a): A to bardzo cenna uwaga, a mamy prawie taki sam wzrost. Z porównania B6 vs B12 wynika, że rzeczywiście - wymiary są dość podobne: http://www.scigacz.pl/Suzuki,Bandit,650,i,Bandit,1250,rewolucja,czy,ewolucja,2655.html Niestety, nie miałem do czynienia w realu z B12, tylko z mniejszym bratem :( Jest kilka testów B12, gdzie bardzo chwali się pozycję za kierownicą wręcz sugerując, że da się tym ciągnąć 1000km bez większego zmęczenia. pozdr -- AS |
|
Data: 2009-09-07 10:19:57 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
Radek Orłowski wrote:
Dnia Sun, 06 Sep 2009 22:53:12 +0200, As napisał(a): XJR mi się okrutnie podoba ale cenę też ma niezłą... Jest ktoś na forum wyższy niż 185cm kto jeździ B12? Przyznać się proszę. Jak wygoda? -- AS |
|
Data: 2009-09-07 10:29:39 | |
Autor: Kuczu | |
Co po CB500 (długie) | |
As pisze:
XJR mi się okrutnie podoba ale cenę też ma niezłą... Eee. Tarszego 1200 spokojnie kupisz za pieniadze jakie masz na to przeznaczone. Aczkolwiek uwazam ze B12 jest lepszym rozwiazaniem, ma przynajmniej ciut nowoczesniejszy silnik. No i rozwaz powaznie ZRX. To fajny motocykl. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-07 10:53:06 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
As pisze:
Jest ktoś na forum wyższy niż 185cm kto jeździ B12? nie jeździłem B12, ale miałem B6. a to ten sam motocykl jeśli chodzi o wymiary. ja mam 178cm i dla mnie było zajebiście. -- gildor wdowiec... motocyklowo |
|
Data: 2009-09-07 10:58:10 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor wrote:
As pisze: Jak by nie było 9cm robi różnicę i to mnie zastanawia... B12 ma trochę inne wymiary niż B6, jest kapkę wyższy. Na cebuli po dwóch godzinach mam już lekko dość, następny moto powinien być kapkę wygodniejszy.... Ja wiem, że z linkowaniem do ścigacza to tu różnie jest ale to ciekawy wątek: http://forum.scigacz.pl/about17948-0-asc-0.html pozdr. ;-) -- AS |
|
Data: 2009-09-07 11:01:03 | |
Autor: Kuczu | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor pisze:
nie jeździłem B12, ale miałem B6. a to ten sam motocykl jeśli chodzi o wymiary. Nieprawda. B12 jest ciut wiekszy. Ma wyzsza rame i dluzszy wahacz. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-07 11:16:54 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
Kuczu pisze:
gildor pisze: ooo wszechwiedzący, niech Ci będzie :) -- gildor wdowiec... motocyklowo |
|
Data: 2009-09-07 11:28:56 | |
Autor: Kuczu | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor pisze:
ooo wszechwiedzący, niech Ci będzie :) Nie wszechwiedzacy tylko mialem do czynienia i z B6 i z B12. Zarowno w wersji Cult jak i Pop. Silnik B12 jest wyzszy niz w B6 i wymaga wiekszej ramy. Takze wahacz jest inny. Co ciekawe B12 jest dluzszy o 1 cm przy rozstawie osi krotszym o 1 cm :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-07 11:35:47 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
Kuczu pisze:
gildor pisze: trudno znaleźć coś starego, z czym doczynienia nie miałeś, germańcu. oprawco. Zarowno w wersji Cult jak i Pop. Silnik B12 jest wyzszy niz w B6 i wymaga wiekszej ramy. Takze wahacz jest inny. Co ciekawe B12 jest dluzszy o 1 cm przy rozstawie osi krotszym o 1 cm :) przód też :) -- gildor ....już za chwileczkę, już za momencik... |
|
Data: 2009-09-07 11:39:53 | |
Autor: Kuczu | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor pisze:
trudno znaleźć coś starego, z czym doczynienia nie miałeś, germańcu. stare baby. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-07 17:33:00 | |
Autor: Darek F. | |
Co po CB500 (długie) | |
Użytkownik "As" napisał
Ja mam B12 '01 w wersji N robiony troche na streeta i mam 192cm (raczej niechudy ;))) ). Jak dla mnie jest OK, pozycja ciut bardziej sportowa niz XJR co mi pasi... Jest tylko jedno ale - mam szeroka, nizsza kierownica co jak dla mnie zdecydowanie poprawilo jakosc i komfort prowadzenia. Tutaj mozesz oblukac w czym rzecz z ta kiera: http://www.webmedia.pl/filonxxl/Bandit/ Pozdrawiam Darek F., B-stok B12 '01 |
|
Data: 2009-09-07 19:02:15 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
Darek F. wrote:
Użytkownik "As" napisał Dzięki. A możesz jeszcze podpowiedzieć o co zapytać przy zakupie oprócz standardowych kwestii związnych z ramą, napędem, olejem i oponami? thx pozdrawiam -- AS |
|
Data: 2009-09-07 20:02:09 | |
Autor: Norbi | |
Co po CB500 (długie) | |
As pisze:
Sorki - w zadnym wypadku nie jedz sam !!! wez kogos kto sie chociaz troche zna - plosiem... :D Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2009-09-07 20:34:09 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
Norbi wrote:
As pisze: Spoko, podstawowe rzeczy to jeszcze umiem ocenić. Pytałem o specyfikę B12, czy też ogólnie - olejaka. pozdr. -- AS |
|
Data: 2009-09-07 22:09:55 | |
Autor: Darek F. | |
Co po CB500 (długie) | |
Użytkownik "As" napisał
Po pierwsze - popieram Norbiego - NIE JEDZ SAM !!! Samemu latwo cos przeoczyc, zapomniec, nie zauwazyc, im wiecej luda tym lepiej. Po drugie - b.dobrze byloby gdyby byl ktos kto zna ten silnik, bo ma on specyficzny charakter pracy (troche nierowny) i wydaje specyficzne dzwieki (stuki-puki w tym Suzuki ;))) ), wiec sam, uwierz, nie bedziesz w stanie odroznic co jest norma a co juz niekoniecznie (sam mam czasami watpliwosci ;) ) Tradycyjnie polecalbym zerknac na olej (poziom i jakosc - mozna czyms troche chapnac przez korek wlewowy, np. strzykawka z rurka) - duzo powie o wlascicielu. Co do silnika to raczej nie wykazuje jakichs typowych przypadlosci, w skrzyni posluchaj (w czasie jazdy) jak pracuje na poszczegolnych biegach (zwlaszcza slynne 3 i 4 - lubia sobie poszumiec, znaczy ze juz niedlugo na nie pora...) Pozdrawiam Darek F., Bialystok |
|