Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Co po CB500 (długie)

Co po CB500 (długie)

Data: 2009-09-07 09:15:40
Autor: fv
Co po CB500 (długie)
As wrote:
6. SV 650 (chyba za mało turystyczny, trochę mały)

Odrzuciłem:
- Bandit 600 (za mały, za słaby)

Czekaj, Bandit 600 za słaby a SV650 rozważasz? W jaki sposób definiujesz moc?
Może chodziło o znakomitego SV 1000?

Czekam na komentarze i pozdrawiam :-)

Jak się uda to CB1300. Ale w tej cenie generalnie poleca się B12.

Moja rada: dozbieraj na CB1300 albo zerknij na SV 1000.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0

Data: 2009-09-07 09:26:46
Autor: Ivam
Co po CB500 (długie)
"fv" <fake@cybax.com> wrote in message news:h82c1m$q7p$1inews.gazeta.pl...
Może chodziło o znakomitego SV 1000?

Pod jakim wzgledem znakomitego? Chyba nie silnikowo?

Tam jest (o ile dobrze pamietam) silnik z TL. Jesli nic, albo niewiele w nim zmienili, to ja bym wolal cokolwiek innego;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-09-07 09:40:18
Autor: fv
Co po CB500 (długie)
Ivam wrote:
"fv" <fake@cybax.com> wrote in message news:h82c1m$q7p$1inews.gazeta.pl...
Może chodziło o znakomitego SV 1000?

Pod jakim wzgledem znakomitego? Chyba nie silnikowo?

Jak przy każdym suzuki: największą zaletą jest cena. Dodatkowo jednak mamy świetny silnik,
niezawodność i uniwersalność. I niesamowite możliwości tuningu.

Tam jest (o ile dobrze pamietam) silnik z TL. Jesli nic, albo niewiele w
nim zmienili, to ja bym wolal cokolwiek innego;)

Ale nie wiesz do końca, prawda? No to zachęcam do lektury.


PS: w TL to nie silnik był głównym problemem, tylko geometria/zawiechy - o ile dobrze pamiętam
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0

Data: 2009-09-07 07:51:55
Autor: Piotr Klimek
Co po CB500 (długie)
Dnia (Mon, 07 Sep 2009 09:40:18 +0200) ktos podajacy sie za fv
wyklawiaturowal co nastepuje:

Może chodziło o znakomitego SV 1000?

Pod jakim wzgledem znakomitego? Chyba nie silnikowo?

Jak przy każdym suzuki: największą zaletą jest cena. Dodatkowo jednak mamy świetny silnik,
niezawodność i uniwersalność. I niesamowite możliwości tuningu.

Moglbys cos wiecej napisac o tym tuningu? Co w nim jest takiego czego nie
ma w innych motocyklach w kwestii tuningu?

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2009-09-07 11:14:12
Autor: fv
Co po CB500 (długie)
Piotr Klimek wrote:
Dnia (Mon, 07 Sep 2009 09:40:18 +0200) ktos podajacy sie za fv
wyklawiaturowal co nastepuje:

Może chodziło o znakomitego SV 1000?
Pod jakim wzgledem znakomitego? Chyba nie silnikowo?
Jak przy każdym suzuki: największą zaletą jest cena. Dodatkowo jednak mamy świetny silnik,
niezawodność i uniwersalność. I niesamowite możliwości tuningu.

Moglbys cos wiecej napisac o tym tuningu? Co w nim jest takiego czego nie
ma w innych motocyklach w kwestii tuningu?

Przepraszam, porównywałem SV1000 do motocykli klasy 600, tylko zapomniałem o tym napisać.
Zaletą większości dobrych "litrów" jest dostępność części:
- do silników
- do zawieszeń
- siedzeń
- i innych fajnych bajerów

Przykładowo do SV1000 każda szanująca się firma tuningowa posiada cały katalog części. Podobnie do
Bandita 1200.

Mniejsi bracia mają szczęście, jeśli pojawi się wydech dedykowany do danego modelu.


Oprócz tego, ze względu na dziedzictwo po TL, z esfałki można wycisnąć sporo dodatkowych koników.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0

Data: 2009-09-07 10:03:41
Autor: Ivam
Co po CB500 (długie)
"fv" <fake@cybax.com> wrote in message news:h82dfr$3km$1inews.gazeta.pl...
Ale nie wiesz do końca, prawda? No to zachęcam do lektury.

A zatem opracowali zupelnie nowy silnik? Na SV 1000 nie jezdzilem - przyznaje, ale...

PS: w TL to nie silnik był głównym problemem, tylko geometria/zawiechy - o ile dobrze pamiętam

na TL'ce tak. I silnik zupelnie mi nie odpowiadal.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-09-07 08:33:47
Autor: Piotr Klimek
Co po CB500 (długie)
Dnia (Mon, 7 Sep 2009 10:03:41 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
wyklawiaturowal co nastepuje:

Ale nie wiesz do końca, prawda? No to zachęcam do lektury.

A zatem opracowali zupelnie nowy silnik? Na SV 1000 nie jezdzilem - przyznaje, ale...

Ekspertem nie jestem, ale z tego co mi wiadomo to znacznie zostalo
zmienione sterowanie wtryskami. Na TLu nie mialem niestety okazji sie przejechac.

PS: w TL to nie silnik był głównym problemem, tylko geometria/zawiechy - o ile dobrze pamiętam

na TL'ce tak. I silnik zupelnie mi nie odpowiadal.

Ten konkretny silnik, czy po prostu charakterystyka V2, ktora dla kogos przyzwyczajonego
do R4 moze byc nieprzyjemna? Moj kolega po krotkiej przejazdzce SV
stwierdzil, ze czul sie jakby jechal na wirujacej pralce :)

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2009-09-07 10:39:00
Autor: Ivam
Co po CB500 (długie)
"Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message news:slrn.pl.ha9hbb.3o0.usenetpiko.homelinux.net...
Ten konkretny silnik, czy po prostu charakterystyka V2, ktora dla kogos przyzwyczajonego
do R4 moze byc nieprzyjemna?

Ten konkretny silnik. Szarpie strasznie, wibruje jeszcze gorzej, strach robic cokolwiek z manetka w zakrecie, bo krzywa momentu musi byc naprawde krzywa;)

Moj kolega po krotkiej przejazdzce SV
stwierdzil, ze czul sie jakby jechal na wirujacej pralce :)

Nieno, 650 jest zajebista:)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-09-07 08:40:28
Autor: Piotr Klimek
Co po CB500 (długie)
Dnia (Mon, 7 Sep 2009 10:39:00 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
wyklawiaturowal co nastepuje:

Ten konkretny silnik, czy po prostu charakterystyka V2, ktora dla kogos przyzwyczajonego
do R4 moze byc nieprzyjemna?

Ten konkretny silnik. Szarpie strasznie, wibruje jeszcze gorzej, strach robic cokolwiek z manetka w zakrecie, bo krzywa momentu musi byc naprawde krzywa;)

OK, nie jezdzilem wiec sie nie wypowiadam. Chcialem po prostu
doprecyzowac.

Moj kolega po krotkiej przejazdzce SV
stwierdzil, ze czul sie jakby jechal na wirujacej pralce :)

Nieno, 650 jest zajebista:)

A 1000 jest o jakies 50 koni bardziej zajebisty :)


--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2009-09-07 09:52:56
Autor: kocyk
Co po CB500 (długie)
fv wrote:

Czekam na komentarze i pozdrawiam :-)

Jak się uda to CB1300. Ale w tej cenie generalnie poleca się B12.

Moja rada: dozbieraj na CB1300 albo zerknij na SV 1000.

A moja rada: nie szalejcie, po cb500 to on nie umie jezdzic. SV1000 zdecydowanie nie.
K.14.

Data: 2009-09-07 10:05:09
Autor: As
Co po CB500 (długie)
kocyk wrote:

fv wrote:

Czekam na komentarze i pozdrawiam :-)

Jak się uda to CB1300. Ale w tej cenie generalnie poleca się B12.

Moja rada: dozbieraj na CB1300 albo zerknij na SV 1000.

A moja rada: nie szalejcie, po cb500 to on nie umie jezdzic. SV1000
zdecydowanie nie.
K.14.

I to też słuszna uwaga ;-)

pozdr.
--
AS

Co po CB500 (długie)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona