Data: 2009-09-07 09:15:40 | |
Autor: fv | |
Co po CB500 (długie) | |
As wrote:
6. SV 650 (chyba za mało turystyczny, trochę mały) Czekaj, Bandit 600 za słaby a SV650 rozważasz? W jaki sposób definiujesz moc? Może chodziło o znakomitego SV 1000? Czekam na komentarze i pozdrawiam :-) Jak się uda to CB1300. Ale w tej cenie generalnie poleca się B12. Moja rada: dozbieraj na CB1300 albo zerknij na SV 1000. -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |
|
Data: 2009-09-07 09:26:46 | |
Autor: Ivam | |
Co po CB500 (długie) | |
"fv" <fake@cybax.com> wrote in message news:h82c1m$q7p$1inews.gazeta.pl...
Może chodziło o znakomitego SV 1000? Pod jakim wzgledem znakomitego? Chyba nie silnikowo? Tam jest (o ile dobrze pamietam) silnik z TL. Jesli nic, albo niewiele w nim zmienili, to ja bym wolal cokolwiek innego;) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2009-09-07 09:40:18 | |
Autor: fv | |
Co po CB500 (długie) | |
Ivam wrote:
"fv" <fake@cybax.com> wrote in message news:h82c1m$q7p$1inews.gazeta.pl... Jak przy każdym suzuki: największą zaletą jest cena. Dodatkowo jednak mamy świetny silnik, niezawodność i uniwersalność. I niesamowite możliwości tuningu. Tam jest (o ile dobrze pamietam) silnik z TL. Jesli nic, albo niewiele w Ale nie wiesz do końca, prawda? No to zachęcam do lektury. PS: w TL to nie silnik był głównym problemem, tylko geometria/zawiechy - o ile dobrze pamiętam -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |
|
Data: 2009-09-07 07:51:55 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Co po CB500 (długie) | |
Dnia (Mon, 07 Sep 2009 09:40:18 +0200) ktos podajacy sie za fv
wyklawiaturowal co nastepuje: Może chodziło o znakomitego SV 1000? Moglbys cos wiecej napisac o tym tuningu? Co w nim jest takiego czego nie ma w innych motocyklach w kwestii tuningu? -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-09-07 11:14:12 | |
Autor: fv | |
Co po CB500 (długie) | |
Piotr Klimek wrote:
Dnia (Mon, 07 Sep 2009 09:40:18 +0200) ktos podajacy sie za fv Przepraszam, porównywałem SV1000 do motocykli klasy 600, tylko zapomniałem o tym napisać. Zaletą większości dobrych "litrów" jest dostępność części: - do silników - do zawieszeń - siedzeń - i innych fajnych bajerów Przykładowo do SV1000 każda szanująca się firma tuningowa posiada cały katalog części. Podobnie do Bandita 1200. Mniejsi bracia mają szczęście, jeśli pojawi się wydech dedykowany do danego modelu. Oprócz tego, ze względu na dziedzictwo po TL, z esfałki można wycisnąć sporo dodatkowych koników. -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |
|
Data: 2009-09-07 10:03:41 | |
Autor: Ivam | |
Co po CB500 (długie) | |
"fv" <fake@cybax.com> wrote in message news:h82dfr$3km$1inews.gazeta.pl...
Ale nie wiesz do końca, prawda? No to zachęcam do lektury. A zatem opracowali zupelnie nowy silnik? Na SV 1000 nie jezdzilem - przyznaje, ale... PS: w TL to nie silnik był głównym problemem, tylko geometria/zawiechy - o ile dobrze pamiętam na TL'ce tak. I silnik zupelnie mi nie odpowiadal. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2009-09-07 08:33:47 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Co po CB500 (długie) | |
Dnia (Mon, 7 Sep 2009 10:03:41 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
wyklawiaturowal co nastepuje: Ale nie wiesz do końca, prawda? No to zachęcam do lektury. Ekspertem nie jestem, ale z tego co mi wiadomo to znacznie zostalo zmienione sterowanie wtryskami. Na TLu nie mialem niestety okazji sie przejechac. PS: w TL to nie silnik był głównym problemem, tylko geometria/zawiechy - o ile dobrze pamiętam Ten konkretny silnik, czy po prostu charakterystyka V2, ktora dla kogos przyzwyczajonego do R4 moze byc nieprzyjemna? Moj kolega po krotkiej przejazdzce SV stwierdzil, ze czul sie jakby jechal na wirujacej pralce :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-09-07 10:39:00 | |
Autor: Ivam | |
Co po CB500 (długie) | |
"Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message news:slrn.pl.ha9hbb.3o0.usenetpiko.homelinux.net...
Ten konkretny silnik, czy po prostu charakterystyka V2, ktora dla kogos przyzwyczajonego Ten konkretny silnik. Szarpie strasznie, wibruje jeszcze gorzej, strach robic cokolwiek z manetka w zakrecie, bo krzywa momentu musi byc naprawde krzywa;) Moj kolega po krotkiej przejazdzce SV Nieno, 650 jest zajebista:) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2009-09-07 08:40:28 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Co po CB500 (długie) | |
Dnia (Mon, 7 Sep 2009 10:39:00 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
wyklawiaturowal co nastepuje: Ten konkretny silnik, czy po prostu charakterystyka V2, ktora dla kogos przyzwyczajonego OK, nie jezdzilem wiec sie nie wypowiadam. Chcialem po prostu doprecyzowac. Moj kolega po krotkiej przejazdzce SV A 1000 jest o jakies 50 koni bardziej zajebisty :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2009-09-07 09:52:56 | |
Autor: kocyk | |
Co po CB500 (długie) | |
fv wrote:
Czekam na komentarze i pozdrawiam :-) A moja rada: nie szalejcie, po cb500 to on nie umie jezdzic. SV1000 zdecydowanie nie. K.14. |
|
Data: 2009-09-07 10:05:09 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
kocyk wrote:
fv wrote: I to też słuszna uwaga ;-) pozdr. -- AS |
|