Data: 2009-09-07 10:16:19 | |
Autor: As | |
Co po CB500 (długie) | |
As wrote:
Porównałem sobie wymiary motorów, tak z ciekawości... Wychodzi na to, że CB 500 to całkiem duży motor ;-) CB500 -- -- -- -- -- -- Rozstaw osi: 1430 mm Długość: 2180 mm Wysokość siodła: 780 mm Bandit 1200 (od 2000r) -- -- -- -- -- -- Rozstaw osi: 1430 mm Długość: 2170 mm Wysokość siodła: 820 mm CB 1300 -- -- -- -- -- -- Rozstaw osi: 1515 mm Długość: 220 mm Wysokość siodła: 790 mm CBF 600 -- -- -- -- -- -- Rozstaw osi: 1480 mm Długość: 2170 mm Wysokość siodła: 785 mm Yamaha XJR -- -- -- -- -- -- Rozstaw osi: 1510 mm Długość: 2175 mm Wysokość siodła: 775 mm pozdr. -- AS |
|
Data: 2009-09-07 10:54:36 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
As pisze:
Porównałem sobie wymiary motorów, tak z ciekawości... Wychodzi na to, że CB 500 to całkiem duży motor ;-) Ty weź jeszcze ciężar pod uwagę. -- gildor wdowiec... motocyklowo |
|
Data: 2009-09-07 07:49:48 | |
Autor: frank.castle0407@googlemail.com | |
Co po CB500 (długie) | |
On Sep 7, 9:54 am, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
As pisze: nosz ku*wa od kiedy ciezar wplywa na wielkosc? Dlaczego AS napisal "wychodzi na to, ze CB 500 to calkiem duzy motor" i podaje wymiary - dlugosc i wysokosc, a Ty odpowiadajac o ciezarze, sprawiasz wrazenie, jak bys uslyszal "wychodzi na to, ze CB 500 to taki sam motor" ? Czy nie? |
|
Data: 2009-09-08 07:01:12 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
frank.castle0407@googlemail.com pisze:
On Sep 7, 9:54 am, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote: czynie. ciężar != wielkość. ciężar = poręczność. on szuka, pamiętasz jeszcze czy zapomniałeś już? -- gildor ....już za chwileczkę, już za momencik... |
|
Data: 2009-09-08 08:38:05 | |
Autor: fv | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor wrote:
czynie. ciężar != wielkość. ciężar = poręczność. on szuka, pamiętasz Zara, moment. Ciężar nie wpływa podobno znacząco na własności jezdne motocykla - tak twierdzicie. Poręczność to rzecz akurat w mieście podstawowy parametr motocykla, więc gdyby było tak jak twierdzisz, to ciężkie motocykle byłyby złym wyborem na miasto. Czepiam się, bo mówicie że mój motór czy ogólnie B6 (246kg) jest lekki i poręczny w mieście a już CB1300 (raptem 30kg więcej) jest ciężka (=nieporęczna). -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |
|
Data: 2009-09-08 08:52:12 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
fv pisze:
gildor wrote: ja nie twierdze. motocyklem lżejszym lepiej się manewruje. w tej samej klasie. Poręczność to rzecz akurat w mieście podstawowy parametr motocykla, więc gdyby było tak jak bo najlepsze motocykle na miasto to supermoto. ale to już nie moja opinia. Czepiam się, bo mówicie że mój motór czy ogólnie B6 (246kg) jest lekki i poręczny w mieście a już co Ty masz za B6 że waży 246kg? i nie mów do mnie jak do plutonu wojska. -- gildor ....już za chwileczkę, już za momencik... |
|
Data: 2009-09-08 09:04:12 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor napisał(a):
Razem z plejstejszyn. Nie tyle waga co srodek ciezkosci jest wazny. Ja mam srodek w ee... nie wazne gdzie. -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf |
|
Data: 2009-09-08 09:08:48 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a): w sumie... Ja mam srodek w ee... nie wazne gdzie. ważne, ale wszyscy wiemy gdzie. w pijadżjo. -- gildor ....już za chwileczkę, już za momencik... |
|
Data: 2009-09-08 09:11:17 | |
Autor: fv | |
Co po CB500 (długie) | |
Kamil Nowak 'Amil' wrote:
Nie tyle waga co srodek ciezkosci jest wazny. Ja mam srodek w ee... nie Wysoki środek ciężkości pomaga (vide BMW 1200 czy nieco niższy Z750) ale czasem też w mieście przeszkadza. Natomiast niska masa ma tylko zalety jeśli chodzi o poręczność. Czy nie? -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |
|
Data: 2009-09-08 09:14:18 | |
Autor: Kuczu | |
Co po CB500 (długie) | |
fv pisze:
Wysoki środek ciężkości pomaga (vide BMW 1200 czy nieco niższy Z750) W czym pomaga ? ale czasem też w mieście przeszkadza. Na zakretach tez przeszkadza. Natomiast niska masa ma tylko zalety jeśli chodzi o poręczność. Czy nie? Nie. Niska masa jest fajna gdy sie wypierdolisz. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-08 09:24:04 | |
Autor: fv | |
Co po CB500 (długie) | |
Kuczu wrote:
fv pisze: W kierowaniu? No nie wiem, zgubiłem się. Tak dokładniej to wiem tylko, że enduro jeździło mi się łatwiej niż np. GS500. I jeszcze że kolega co ma BMW 1150 GS bardzo sobie chwali ogólną "łatwość" tego motocykla (ciężkiego przecież). Natomiast niska masa ma tylko zalety jeśli chodzi o poręczność. Czy nie?Nie. Niska masa jest fajna gdy sie wypierdolisz. Acha. A jakie ma minusy niska masa jeśli chodzi o poręczność? Może niska masa nie przekłada się na poręczność, tylko ogólnie lekkie motocykle są budowane tak aby były poręczne? A może chrzanię ogólnie? -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |
|
Data: 2009-09-08 09:32:02 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Co po CB500 (długie) | |
fv napisał(a):
A może chrzanię ogólnie? e no co ty... -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf |
|
Data: 2009-09-08 09:32:22 | |
Autor: Kuczu | |
Co po CB500 (długie) | |
fv pisze:
Acha. A jakie ma minusy niska masa jeśli chodzi o poręczność? Może niska masa nie przekłada się na Porecznosc wynika przede wszystkim z geometrii motocykla. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-08 10:28:22 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
Kuczu pisze:
fv pisze: ale w miescie zdarza sie czasem na skreconym kole, ze trza przytrzymac mocniej motocykl stojąc. cieższy trudniej przytrzymac, a geometria jest tu szczególem. -- gildor ....już za chwileczkę, już za momencik... |
|
Data: 2009-09-08 10:33:34 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor napisał(a):
ale w miescie zdarza sie czasem na skreconym kole, No chyba w Stolycy. My mamy same proste. -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf |
|
Data: 2009-09-08 10:52:40 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a): ale brukowane. u nas jest asfalt. -- gildor ....już za chwileczkę, już za momencik... |
|
Data: 2009-09-08 11:18:18 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor napisał(a):
u nas jest asfalt. rasista! -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf |
|
Data: 2009-09-08 12:09:52 | |
Autor: Kefir | |
Co po CB500 (długie) | |
Elou!
"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote in message news:h851am$17d$1news.onet.pl... Porecznosc wynika przede wszystkim z geometrii motocykla. A szerokosc kierownicy (bez X-Boxa oczywiscie) lub opon nie jest wazna? -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |
|
Data: 2009-09-08 12:21:39 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
Kefir pisze:
Elou! nie wiem jak z szerokością, ale wygląda na to, że wysokość jest baaardzo ważna. -- gildor ....już za chwileczkę, już za momencik... |
|
Data: 2009-09-08 17:31:19 | |
Autor: Kuczu | |
Co po CB500 (długie) | |
Kefir pisze:
A szerokosc kierownicy (bez X-Boxa oczywiscie) lub opon nie jest wazna? Jak dla mnie pojecie geometria obejmuje takze te dwa wymiary. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-08 09:08:50 | |
Autor: fv | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor wrote:
fv pisze: O. No to czyli się zgadzamy. Czepiam się, bo mówicie że mój motór czy ogólnie B6 (246kg) jest lekki No tyle waży ten nowy bandit (650) po zalaniu zgodnie z danymi z książki serwisowej. Suchy 219kg. Suchy B6 naked bodajże 212kg. i nie mów do mnie jak do plutonu wojska. Przepraszam, pisałem do grupy ;-) -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |
|
Data: 2009-09-07 11:17:30 | |
Autor: fv | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor wrote:
As pisze: Hę? Podobno ciężar nie ma znaczenia, nawet w mieście... -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |
|
Data: 2009-09-07 11:20:18 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
fv pisze:
gildor wrote: a na parkingu? -- gildor wdowiec... motocyklowo |
|
Data: 2009-09-07 11:29:46 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Co po CB500 (długie) | |
gildor napisał(a):
a na parkingu? A ten parking jest w miescie, czy na wsi u Kucza? -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf |
|
Data: 2009-09-07 11:31:26 | |
Autor: Kuczu | |
Co po CB500 (długie) | |
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
A ten parking jest w miescie, czy na wsi u Kucza? U mnie pod Lidlem. Miedzy samochodami enerdowskich kapelusznikow. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-09-07 11:37:36 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
Kuczu pisze:
Kamil Nowak 'Amil' pisze: o paczpan. a chciałem napisać pod Aldim. jebłem się ale w dobrym kierunku. -- gildor ....już za chwileczkę, już za momencik... |
|
Data: 2009-09-07 11:36:54 | |
Autor: gildor | |
Co po CB500 (długie) | |
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a): pod Lidlem. on ma wszedzie Lidla. a jego wieś to wieś? bo nie pamiętam -- gildor ....już za chwileczkę, już za momencik... |