Co po Lanosie - Fiat Brava ?

Data: 2010-08-06 20:09:27
Autor: bratPit
Co po Lanosie - Fiat Brava ?
co kupić za 6000 zł, rocznik 1999-2000, min.czterodrzwiowy, od
pierwszego właściciela z polskiego salonu,

szukam czegoś podobnego tylko miejskiego dla mojej Pani (w nieco większym budżecie) i śmiem twierdzić, że za 6kzł nie kupisz czegoś co się nadaje do jazdy, tzn. zadbanego, krajowego i w miarę bez przygód blacharskich,
oglądam różne auta i odnoszę wrażenie, że u nas po prostu nie dba się o 10-latki, wszystkie które oglądałem poniżej 9-10kzł to były - powiedzmy sobie szczerze - szroty, albo wyglądają w środku jakby ktoś świnie na targ woził, albo do roboty jest wszystko co się da, zawieszenie, napęd, blacharka,
a jak dzwonię po ogłoszeniach i słyszę "proszę pana, ten samochód jest świetny, jeżdżę nim 4 lata i nigdy nic nie było robione" to już mi ręce opadają, bo takim autem jak się wjedzie na serwis to lista napraw zajmie dwie strony A4,
chyba, że trafisz od znajomego - typu od teścia Antka szwagra brata kobity syna, to wtedy tak,

brat

Data: 2010-08-06 20:56:59
Autor: grin
Co po Lanosie - Fiat Brava ?

Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:i3hj5a$smb$1inews.gazeta.pl...
opadają, bo takim autem jak się wjedzie na serwis to lista napraw zajmie dwie strony A4,

Jak nowe kosztuje 100, a stare 10, to by było jak nowe należy dołożyć w naprawach co najmniej 10
Kupując rzęcha od razu należy się nastawić na naprawy, a nie liczyć na cud
POszukiwanie cudów kosztuje

Data: 2010-08-06 21:06:18
Autor: bratPit
Co po Lanosie - Fiat Brava ?

[...]

to powiem inaczej, chciałbym znaleźć samochód w takim stanie jakim ja jeżdżę mimo, że ma 11-ty rok i >215kkm,

brat

Data: 2010-08-07 14:38:08
Autor: grin
Co po Lanosie - Fiat Brava ?

Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:i3hmfs$bc5$1inews.gazeta.pl...
to powiem inaczej, chciałbym znaleźć samochód w takim stanie jakim ja jeżdżę mimo, że ma 11-ty rok i >215kkm,

Ale go nie sprzedajesz teraz?
Wg mnie auta ludziska się pozbywają do komisów i ogólnopolskich ogłoszeń jak one szwankują i mają już ich serdecznie dość
Ci co są ze swoich wozideł zadowoleni jeżdżą nimi długo , a potencjalny nabywca znajduje się w okolicy.
W tym wątku rozważamy zakup spośród mnóstwa niechcianych aut

Data: 2010-08-07 21:16:25
Autor: aro333
Co po Lanosie - Fiat Brava ?
Hmmm częściowo sie zgodzę ale nie do końca. Nie zawsze się sprzedaje bo cos nie gra, nieraz bo czegoś w nim nie ma. Ja wlasnie tak mam. Za rok bedę pozbywał się (będę probował się pozbyć) Toyoty Corolli z 1999roku z przebiegiem obecnie 210 tysięcy. Jestem 2 wlascicielem , auto kupione w Polsce, serwisowane w Toyocie do 180kkm. Niby stare a jednak w tym roku zmienilem sprzęgło(zmiana sporzęgła była w serwisie Toyoty) , amorki z przodu na Kayaby, bo jeden pociekł .I tu jest wlasnie dylemat- chcę sprzedać bo brak mi jest klimy i tylko tego. Niestety obawiam się jednak co kupię, dlatego dalej się z resztą wypowiedzi zgadzam.Faktycznie, część 10 latków wygladają jak typowe wozidła kartofli, ale nie wszystkie.

Data: 2010-08-09 14:13:49
Autor: bratPit[pr]
Co po Lanosie - Fiat Brava ?

[...]

to prawda, nie sprzedaję bo jestem w takiej sytuacji finansowej jakiej jestem, ale gdybym miał kasę na nowsze to bym go sprzedał - choć nie bez sentymentu,
natomiast zgadzam się, że samochody tzw pewne mają swoich kupców, czasem ktoś ze znajomych do mnie dzwoni czy nie sprzedaję swojego bo jakby co to oni są chętni,

brat

Co po Lanosie - Fiat Brava ?