Co po Lanosie - Fiat Brava ?

Data: 2010-08-07 00:58:17
Autor: to
Co po Lanosie - Fiat Brava ?
begin formerLanoser
Pod kątem moich wymagań jest jak przykładowo filtruję allegro tylko
Brava 1.2, Siena i Palio. Najchętniej Bravę. Ma się z tym względny
spokój jak z Lanosem w sensie poważniejszej awaryjności?

A co jest złego w Lanosie, że go nie chcesz?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-07 15:25:45
Autor: hamberg
Co po Lanosie - Fiat Brava ?
A co jest złego w Lanosie, że go nie chcesz?

a ile razy jezdziles lanosem?

Data: 2010-08-08 01:07:06
Autor: to
Co po Lanosie - Fiat Brava ?
begin hamberg
A co jest złego w Lanosie, że go nie chcesz?

a ile razy jezdziles lanosem?

Kilka i za każdym razem miałem wrażenie, że każda jego część działa osobno, z jej myśli chodzą własnymi torami.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-09 16:37:59
Autor: hamberg
Co po Lanosie - Fiat Brava ?
Kilka i za każdym razem miałem wrażenie, że każda jego czę¶ć działa
osobno, z jej my¶li chodz± własnymi torami.

no to juz wiesz dlaczego :)

Co po Lanosie - Fiat Brava ?