Co po Lanosie - Fiat Brava ?

Data: 2010-08-09 01:11:56
Autor: formerLanoser
Co po Lanosie - Fiat Brava ?
On 6 Sie, 19:43, formerLanoser <45tf3r4gtf34gt...@gmail.com> wrote:
Witam,

co kupić za 6000 zł, rocznik 1999-2000, min.czterodrzwiowy, od
pierwszego właściciela z polskiego salonu, o awaryjności Lanosa lub
mniejszej, pojemność do 1300 ccm, znany z umiarkowanego spalania,
jeśli z większego to +LPG.

Ryzyk fizyk, za te pieniadze mozna sie pobawic.

Wziąłem krajowego Lancera 1.3 '98, wspomaganie, poduszka, szyby.
Mam mieszane uczucia. Spełniał moje wymagania techniczne i
reprezentacyjnosci. I juz po 500 km załuje ze nie Xsare :-)

Daje mu rok, jak mnie wkurzy to szybciej ;-)

Dziekuje Grupowiczom za pomocne wypowiedzi.

pozdrawiam,

Co po Lanosie - Fiat Brava ?